Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoTek FlashFloppy enzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    GoTek FlashFloppy enzo...

    Het probleem.. als ik het al een probleem moet noemen.. is dat ik om de een of andere reden het concentratievermogen heb van een cocker spaniel. Ik ben altijd vrij snel klaar met dingen.. een probleem los je op.. dus zodra ik het heb opgelost is de lol er gewoon vanaf .. het heeft dan ook tot gevolg dat ik met de Amiga eigenlijk elke blauwe maandag van de maand iets doe.. even.. voor een uurtje.. hooguit..

    Vanavond was weer eens zo'n moment.. en dat begon omdat ik Amiga troep van links.. naar rechts.. en weer terug aan het schuiven was.. en toen viel me in dat mijn externe GoTek drive het nog steeds niet deed.. dus waarom niet even fixen.. en als ik dan bezig ben.. de overige GoTek voorraad maar even voorzien van header pins en Flash Floppy erop pleuren.

    Niks mega spannends of iets om groots over te schrijven.. maar ik dacht laat ik de foto's gewoon eens delen.. wellicht zijn er meer mensen die dit wel eens doen of willen weten hoe het moet.. ik heb trouwens mijn kennis voor een groot deel via YouTube verworven en de finishing touch (alsmede de custom TTL / Serial adapter) via tsb die erg behulpzaam was.. waarvoor nogmaals dank!




    Click image for larger version  Name:	IMG_2974.JPG Views:	1 Size:	1.62 MB ID:	17701Click image for larger version  Name:	IMG_2979.JPG Views:	1 Size:	1.51 MB ID:	17697Click image for larger version  Name:	IMG_2980.JPG Views:	1 Size:	2.11 MB ID:	17698Click image for larger version  Name:	IMG_2978.JPG Views:	1 Size:	2.53 MB ID:	17699Click image for larger version  Name:	IMG_2985.JPG Views:	1 Size:	1.74 MB ID:	17700Click image for larger version  Name:	IMG_2984.JPG Views:	1 Size:	2.13 MB ID:	17702Click image for larger version  Name:	IMG_2976.JPG Views:	1 Size:	1.53 MB ID:	17703
    Last edited by Megatron; 15-06-2018, 08:50.

    #2
    Leuk man. Zo handig die Goteks...

    Comment


      #3
      Inderdaad ... ik heb er zelf nog zo'n draaiknop bij gemaakt ... makkelijker dan 100 keer een knopje te moeten indrukken

      Comment

      Working...
      X