Announcement

Collapse
No announcement yet.

TerribleFire TF530...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Werkt de Terrible Fire 530 accelerator goed samen met mijn A590?

    Comment


      #32
      Originally posted by AmigaDragon View Post
      Werkt de Terrible Fire 530 accelerator goed samen met mijn A590?
      Ik ken de A590 niet goed, da's toch een side expansion unit met een SCSI interface en fastram? Samenwerking met side expansion memory schijnt goed te zijn. IDE/SCSI, geen idee. Ik verkoop mijn TF530, dus mocht je willen testen, let me know :-)
      Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

      Comment


        #33
        Originally posted by VosCoBoss View Post

        Ik ken de A590 niet goed, da's toch een side expansion unit met een SCSI interface en fastram? Samenwerking met side expansion memory schijnt goed te zijn. IDE/SCSI, geen idee. Ik verkoop mijn TF530, dus mocht je willen testen, let me know :-)
        De A590 is inderdaad een side expansion unit met een SCSI interface en fastram.

        A590 HDD PLUS

        Ik heb afgelopen dagen contact gehad met Amigastore in Spanje welke deze kaart ook verkopen, die geven aan dat het zonder problemen zou moeten werken met de A590.
        Bedankt voor je aanbod dat ik de accelerator mag testen, super!
        Ik heb inmiddels de onderdelen voor de TF530 al besteld.
        Als ik interesse heb in nog een TF530 dan PM ik je wel.

        Comment


          #34
          Originally posted by AmigaDragon View Post

          De A590 is inderdaad een side expansion unit met een SCSI interface en fastram.

          A590 HDD PLUS

          Ik heb afgelopen dagen contact gehad met Amigastore in Spanje welke deze kaart ook verkopen, die geven aan dat het zonder problemen zou moeten werken met de A590.
          Bedankt voor je aanbod dat ik de accelerator mag testen, super!
          Ik heb inmiddels de onderdelen voor de TF530 al besteld.
          Als ik interesse heb in nog een TF530 dan PM ik je wel.
          Ik heb de kaart daar gekocht. Waarschijnlijk is zelf in elkaar zetten wel flink goedkoper, succes met bouwen!
          Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

          Comment


            #35
            Originally posted by VosCoBoss View Post

            Ik heb de kaart daar gekocht. Waarschijnlijk is zelf in elkaar zetten wel flink goedkoper, succes met bouwen!
            Sorry , was een stukje weggevallen door een verkeerde cut and paste... had moeten zijn: "Ik heb inmiddels de Terrible Fire 530 en de onderdelen voor de TF530 al besteld.".
            De kaart zelf bouwen is inderdaad een heel stuk goedkoper, ik had uiteindelijk besloten om hem toch maar kant en klaar te bestellen bij Amigastore en iets meer te betalen.
            Ik er weer wat leuke dingen besteld waaronder de Terrible Fire 530 en voor de TF een 512KB/2MB Memory Expansion + RTC, CPU relocator.
            De
            512KB/2MB Memory Expansion + RTC is niet specifiek voor de TF530 maar is een mooie uitbreiding hierop.

            Comment


              #36
              Waarom niet meteen voor de TF534 gaan? Deze draait op 50MHz...

              Comment


                #37
                Originally posted by PRS View Post
                Waarom niet meteen voor de TF534 gaan? Deze draait op 50MHz...
                Had er al wel aan zitten denken en is wel sneller idd. Dat wordt in ieder geval een project welke ik later zelf wil gaan bouwen voor mijn andere A500.

                Comment


                  #38
                  Originally posted by PRS View Post
                  Waarom niet meteen voor de TF534 gaan? Deze draait op 50MHz...
                  En 4mb fast. 2mb fast van de tf530 is voor whdload wat krap. Maar verder draait-ie prachtig. Ik wacht zelf op wat de tf536 gaat doen. 50Mhz en 64mb ram!


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                  Comment


                    #39
                    Zal het posten als ik de TF534 ga maken met wat foto’s. Duurt alleen nog wel heel eventjes...

                    Comment


                      #40
                      Originally posted by VosCoBoss View Post

                      En 4mb fast. 2mb fast van de tf530 is voor whdload wat krap. Maar verder draait-ie prachtig. Ik wacht zelf op wat de tf536 gaat doen. 50Mhz en 64mb ram!


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      De TF536 kende ik nog niet... Interessant!

                      Comment


                        #41
                        Originally posted by PRS View Post

                        De TF536 kende ik nog niet... Interessant!
                        Die kende ik ook nog niet..., nu dus wel.

                        Terrible Fire 536

                        Comment


                          #42
                          Ik heb inmiddels een TF536 gebouwd, die draait fantastisch op mijn eveneens zelfgebouwde A500++
                          Look, matey, I know a dead parrot when I see one, and I'm looking at one right now...

                          Comment

                          Working...
                          X