Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foutje, bedankt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Foutje, bedankt!

    Ik had een Amiga 600 voor Riempie gerecapt, terug bij hem, problemen met A604..
    Vanalles geprobeerd.. groen scherm zodra de A604 erin zat, of wel booten maar geen 2MB..

    Wat was nou het probleem.. IK!!! :(

    Bij het recappen heb ik blijkbaar een solderjoint gemaakt.. tussen een via en de ground van cap C611..
    Daardoor zat _BCASU(1) van expansionport aan de ground vast.. ( moet niet!! )
    Click image for larger version  Name:	schema.jpg Views:	1 Size:	66.8 KB ID:	11546
    Click image for larger version  Name:	solderjoin_c611.jpg Views:	1 Size:	97.9 KB ID:	11547

    Click image for larger version  Name:	yeah-2mb chip.jpg Views:	1 Size:	64.0 KB ID:	11548
    En ja hoor, we hebben weer 2mb chip!

    Dus.. mijn fout.. maar het werkt weer..
    Was lang zoeken.. maar ben blij dat ik het heb gevonden..
    Morgenavond nog even een lange test laten lopen met alle addons er in.

    Riempie.. sorry :(
    Last edited by tsb; 03-05-2017, 22:59.

    #2
    OOooohhh.. kan gebeuren.. paar zweepslagen om het af te leren.. doe je er wat weesgegroetjes bij "uitschreeuwen" en weer verder!

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Zou je wel leuk vinden zeker.. Maar ik ben niet zo van de zweepjes.. :p

    #3
    haha, ja precies, dat is je in al je deskundigheid ruimschoots vergeven hoor!

    Comment


      #4
      Echt een topprestatie!! Wat ik zo waardeer is dat hij blijft zoeken totdat het probleem gevonden is. En het dan ook fixed! Dus dikke pluim!

      Comment


        #5
        Originally posted by Riempie View Post
        Echt een topprestatie!! Wat ik zo waardeer is dat hij blijft zoeken totdat het probleem gevonden is. En het dan ook fixed! Dus dikke pluim!
        Ik geef ook wel eens op..

        Comment

        Working...
        X