Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga schema 500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga schema 500

    Ik heb het in het verleden wel eens geopperd, maar eindelijk ben ik echt aan de slag gegaan. Op dit moment ben ik in kicad rustig het amiga 500 schema aan het "kopiëren". Op amigawiki.de de pdf-versies staan van de originele tekeningen, maar met deze kun je tenminste iets meer. Tenminste, hiermee zou je tzt misschien je eigen Amiga 500 Projekt Rot kunnen maken. Of als je technisch bent, de tf520 of tf530 kunnen embedden.

    Het klinkt een beetje eng; maar het doel is eigenlijk een beetje als dat van een eerder op amigascene gesneuveld projectje, alleen dan open en voor iedereen. Alleen; wees een beetje beleefd, ik moet nog eea uitzoeken. Deel hem dus niet teveel met anderen op dit moment. Als mensen echter tips hebben (het is voor mij vooral een leerproject om de tools te leren), ik hoor ze graag. Als mensen in dit stukje al fouten zien, ook die hoor ik graag. En als het je niet snel genoeg gaat, pech gehad. Ik teken af en toe een paar minuutjes om het ook niet te saai te maken en vooral echt te leren. Herhaling leert immers beter als flink doorploeteren en daarna vergeten in de loop der tijd.

    Vergeet te vertellen waar het te vinden is; onze eigen cloud natuurlijk. Onder technical documents, amiga schematics. Je hebt alle bestanden nodig, inclusief de directory library met inhoud.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    #2
    Ohjee.. dat project van Amiga-Digital.. nou.. dat was me een fiasco inderdaad.

    Comment


      #3
      Originally posted by iRetroVolver
      Ohjee.. dat project van Amiga-Digital.. nou.. dat was me een fiasco inderdaad.
      Ska, en dat zijn dus dingen waar ik ver vandaan wil blijven. Ik wil vooral iets maken waar ik met trots op kan terugkijken en hopelijk heeft een ander er wat aan.
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment


        #4
        Zo, nieuwe versie zit erin. Gewoon een zipje om te downloaden genaamd amiga500-20170313.zip. De hele pagina van de CPU en Agnus+Gary zit erin (in twee losse hierarchial sheets).
        Volgende pagina om erin te gaan tekenen; Paula met audiofilters.
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment

        Working...
        X