Hallo! Kom snel binnen. Trek je jas uit. Als je mee wilt praten, kun je hier
je naam invullen. Veel plezier! Al gedaan maar geen mail ontvangen? Neem contact op! — Manon
Ha weer wat van die goede oude herinneringen terug gevonden op het internet. Ik had jullie verteld over the Feigling Crew en het spel dat wij toen hebben gemaakt met in de ahum! hoofdrol Bill Gates. Hier wat screens en hij is nog steeds te downloaden
Ik ben hem uit het oog verloren, maar kwam wel een interview van hem tegen hier http://www.hugi.scene.org/online/hug...0mirrorman.htm Hij verteld dat hij toendertijd ivm werk naar Drente is verhuisd. In tegenstelling wat MiRRoRMaN verteld was ik in '96 geen 40 maar 30.
Hij had inderdaad een BBS ergens tussen 94 en eind jaren negentig wat een lokaal nummer was voor mij (Veenkoloniën). Bij Stadskanaal naar 't Zuiden meen ik. Oerhoer als Eliza-achtige chatbot...
Ik ben hem uit het oog verloren, maar kwam wel een interview van hem tegen hier http://www.hugi.scene.org/online/hug...0mirrorman.htm Hij verteld dat hij toendertijd ivm werk naar Drente is verhuisd. In tegenstelling wat MiRRoRMaN verteld was ik in '96 geen 40 maar 30.
Ik heb Mirrorman in 2013 nog even gesproken tijdens een korte BBS-revival. Ik vond een chatlog van 1000 uur. Prachtig om te zien waar we het toen over hadden. Ik heb er leuke herinneringen aan. We zijn eens op weg geweest naar Mazzelboy (?) met urenlang SID-muziek op cassettebandjes en ik heb nog een SID-afspeler gemaakt voor gebruik in die AMOS-strapatsen van jullie. :-)
Ik probeer nog altijd het woord ‘zompig’ uit te leggen. De Oerhoer uit het Haarlemse bindweefsel helpt me daarbij. Later zijn haar nazaten (Gremlins-like) in Nootdorp gesignaleerd.
Ik probeer nog altijd het woord ‘zompig’ uit te leggen. De Oerhoer uit het Haarlemse bindweefsel helpt me daarbij. Later zijn haar nazaten (Gremlins-like) in Nootdorp gesignaleerd.
En dat toch terwijl het haar sompige vlees is die een iechelijk gek maakt!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment