Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Feigling Crew TFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    The Feigling Crew TFC

    Ha weer wat van die goede oude herinneringen terug gevonden op het internet. Ik had jullie verteld over the Feigling Crew en het spel dat wij toen hebben gemaakt met in de ahum! hoofdrol Bill Gates. Hier wat screens en hij is nog steeds te downloaden

    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Wat is er eigenlijk gebeurt met MiRRoRMaN?
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ik ben hem uit het oog verloren, maar kwam wel een interview van hem tegen hier http://www.hugi.scene.org/online/hug...0mirrorman.htm Hij verteld dat hij toendertijd ivm werk naar Drente is verhuisd. In tegenstelling wat MiRRoRMaN verteld was ik in '96 geen 40 maar 30.
      Last edited by DdAzZ; 27-01-2017, 23:31.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


      • odin
        odin commented
        Editing a comment
        Hij had inderdaad een BBS ergens tussen 94 en eind jaren negentig wat een lokaal nummer was voor mij (Veenkoloniën). Bij Stadskanaal naar 't Zuiden meen ik. Oerhoer als Eliza-achtige chatbot...

      #4
      Wordt feigling nog verkocht? :D

      Comment


      • DdAzZ
        DdAzZ commented
        Editing a comment
        Feigling wordt nog steeds verkocht o.a. bij Gall en Gall :)

      #5
      haha feigling dat is wel lekker ja net als breezers!!

      Comment


        #6
        Originally posted by DdAzZ View Post
        Ik ben hem uit het oog verloren, maar kwam wel een interview van hem tegen hier http://www.hugi.scene.org/online/hug...0mirrorman.htm Hij verteld dat hij toendertijd ivm werk naar Drente is verhuisd. In tegenstelling wat MiRRoRMaN verteld was ik in '96 geen 40 maar 30.
        Ik heb Mirrorman in 2013 nog even gesproken tijdens een korte BBS-revival. Ik vond een chatlog van 1000 uur. Prachtig om te zien waar we het toen over hadden. Ik heb er leuke herinneringen aan. We zijn eens op weg geweest naar Mazzelboy (?) met urenlang SID-muziek op cassettebandjes en ik heb nog een SID-afspeler gemaakt voor gebruik in die AMOS-strapatsen van jullie. :-)
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          waar zou mazzelboy/sid uithangen vandaag de dag?

        #7
        Ik heb nog een blits boek gevonden van Mirrorman, De Pier!

        Click image for larger version

Name:	51M8ojdpvwL._SX326_BO1,204,203,200_.jpg
Views:	210
Size:	35.9 KB
ID:	10104
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #8
          Voor RJ :)
          The Feigling Crew - Trip Trough Your 64 - Amiga Demo

          Last edited by Magic; 03-03-2018, 10:05.

          Comment


          • DdAzZ
            DdAzZ commented
            Editing a comment
            ahhhh Sweet memories.

          #9
          Originally posted by Infant View Post
          Wat is er eigenlijk gebeurt met MiRRoRMaN?
          Het is me eindelijk gelukt te registreren en daar ben ik dan.

          7 jaar te laat in dit topic is niet zo heel erg lang.

          Comment


          • AMIGA JOHAN
            AMIGA JOHAN commented
            Editing a comment
            Beter 7 jaar te laat, dan nooit en welkom.

          #10
          Welkom Mirrorman! Je krijgt de groeten van de oerhoer. Ze is wat eenzaam sinds J&H heen zijn gegaan.
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #11
            Beter 7 jaar te laat, dan nooit en welkom.
            Dat is waar, dank je!

            Originally posted by Infant View Post
            Welkom Mirrorman! Je krijgt de groeten van de oerhoer. Ze is wat eenzaam sinds J&H heen zijn gegaan.
            Ik heb het gehoord ja, echt tragisch. Ik heb heel wat dingen van die lui besteld vroeger, was echt een leuke tijd

            Comment


            • DdAzZ
              DdAzZ commented
              Editing a comment
              Ahhh daar is tie dan, nog even en tFc! is weer compleet.

            #12
            lol dat zou ik best wel kek vinden weer tFC'en. weet niet of er interesse is dat we weer wat in elkaar flansen, altijd leuk!

            Comment


              #13
              Ik probeer nog altijd het woord ‘zompig’ uit te leggen. De Oerhoer uit het Haarlemse bindweefsel helpt me daarbij. Later zijn haar nazaten (Gremlins-like) in Nootdorp gesignaleerd.
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                #14
                Originally posted by MiRRoRMaN64 View Post
                lol dat zou ik best wel kek vinden weer tFC'en. weet niet of er interesse is dat we weer wat in elkaar flansen, altijd leuk!
                Denk dat de Oerhoer het geweldig zou vinden. Wederopstanding van haar kroost na zoveel jaar.
                [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                Comment


                  #15
                  Originally posted by Ikilledher View Post
                  Ik probeer nog altijd het woord ‘zompig’ uit te leggen. De Oerhoer uit het Haarlemse bindweefsel helpt me daarbij. Later zijn haar nazaten (Gremlins-like) in Nootdorp gesignaleerd.
                  En dat toch terwijl het haar sompige vlees is die een iechelijk gek maakt!

                  Comment

                  Working...
                  X