Announcement

Collapse
No announcement yet.

ACA500plus specs bekend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    ACA500plus specs bekend!

    Je zou maar een A500 hebben...

    Dan kun je nu een Vampire scoren, of binnenkort ook een ACA500plus. De specs zijn best cool: https://icomp.de/shop-icomp/en/shop/...CA500plus.html
    Combineren lijkt me niet de meest logische actie. Of... zou een Vampire 1200 met de ACA500plus werken :)

    De verleiding om ook m'n eigen oude A500 (rev5) uit de kast te halen is groot, ook al heb ik eigenlijk geen plek naast m'n A1200, A3000 en A4000. En dan zou ik ook nog op zoek moeten naar een nieuwe Fat AGnus en Denise voor de 1MB ChipRAM optie van de ACA500plus. Of kan ik niet simpelweg de ICs vervangen?

    #2
    Ik ga voor de ACA 500 plus. Mijn ACA 500 is kapot gegaan helaas!
    De specs van de ACA500 plus zijn mooi , je kunt zelfs je diskdrive nummers omdraaien! (DF0: en DF1:)

    Comment


      #3
      Dat is een mooi product wat icomp heeft gemaakt, als je lekker oldskool Amiga games wil spelen is dit een mooie uitbreiding voor je A500.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Originally posted by Erik B View Post
        Ik ga voor de ACA 500 plus. Mijn ACA 500 is kapot gegaan helaas!
        2 Jaar garantie (EU dingetje)? Of doet Jens daar niet aan?

        Comment


        • Erik B
          Erik B commented
          Editing a comment
          De ACA 500 die ik heb is 3 jaar geleden gekocht dus helaas geen garantie!

        #5
        Hm, Stomme vraag, maar af en toe lees ik dingen over geweldige service van Jens en andere keren dat hij niet thuis geeft of alles de schuld geeft dat iets stuk is (voeding, Vampire gebruikt ipv een ACA dus moet dat het wel zijn en etc). Hoe moet ik hier nu tegenover staan? Het ziet er wel goed uit overigens qua specs.
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #6
          Originally posted by michael View Post
          Hm, Stomme vraag, maar af en toe lees ik dingen over geweldige service van Jens en andere keren dat hij niet thuis geeft of alles de schuld geeft dat iets stuk is (voeding, Vampire gebruikt ipv een ACA dus moet dat het wel zijn en etc). Hoe moet ik hier nu tegenover staan? Het ziet er wel goed uit overigens qua specs.
          Ik denk dat het er heel erg van af hangt hoe Jens z´n pet staat op die bewuste dag dat jij hem aan vraag zal stellen. Ik vond het niet zozeer een nare vent om mee te maken, maar wel arrogant en uit de hoogte - dus zeker ook geen leuke vent. Als hij de enige is die iets zou leveren wat ik zou willen, zou ik geen moeite hebben het bij hem te bestellen, maar als er alternatieven zouden zijn...
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #7
            Originally posted by michael View Post
            Hm, Stomme vraag..
            Ja?

            Comment


              #8
              Originally posted by iRetroVolver

              Ja?
              Dat zegt weinig :)
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


                #9
                Nou, vertaling voor de anders lezenden dan..

                Waarom is het een stomme vraag?

                Comment


                  #10
                  Originally posted by iRetroVolver View Post
                  Nou, vertaling voor de anders lezenden dan..

                  Waarom is het een stomme vraag?
                  Geen idee eigenlijk :) Misschien had ik dat hier niet moeten gebruiken inderdaad. Ik voel me echter stom omdat ik wel van alles lees over Jens, maar eigenlijk geen goed beeld kan vormen over hem. Her en der lees je dat hij prachtige dingen maakt en dat hij snel en goed levert. Andere keren lees ik over odo die maanden moest wachten op een reparatie volgens mij, of dat hij begint te piepen over de Vampire als die gebruikt is icm een van zijn producten dat dat het kaartje overbelast heeft en dat het daarom stuk is.

                  Als ik eigenlijk goed er over nadenk, komt hij op me over als een persoon die goede dingen kan maken voor zijn eigen belang en toevallig ook goed kan verkopen, maar als het stuk gaat of als het toch niet zo goed is als hij denkt; dan ligt het vast aan wat anders. Maar dat is even een korte schets op veel te weinig concrete informatie.
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                    #11
                    Nooit problemen gehad met de spullen van Jens. Enkele spullen gebruik ik ook al jaren.

                    Misschien hebben defecten ook te maken met hoe men met de spullen omgaat. Bij alle spullen van Jens krijgt men een duidelijke stap voor stap handleiding, dus in principe zou er weinig mis kunnen gaan?


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #12
                      Jens is wel speciaal.. en dat kun je uitleggen zoals je zelf denkt dat het van toepassing is.. maar ik denk dat het er ook een beetje aan de persoon ligt die reclameert.. als je netjes bent, tekst en uitleg geeft, en vraagt om hulp.. dan valt dat best wel mee..

                      @Michael.. legitieme vraag toch? niks mis mee zou ik zeggen!

                      Comment


                        #13
                        Originally posted by Rishca View Post
                        Misschien hebben defecten ook te maken met hoe men met de spullen omgaat.
                        Ik denk dat als je Amiga 1200 meer open ligt dan dicht in gebruik.... tja.. dan kan het wel eens mis gaan.. dus daar heb je een goed punt!

                        Comment


                          #14
                          Je kunt nu op de site van Jens alvast de ACA500 Plus bestellen want hij komt 23 December uit!!

                          Comment


                            #15
                            De datum is veranderd naar 3 Januari

                            Comment

                            Working...
                            X