Announcement

Collapse
No announcement yet.

ACA500plus specs bekend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Zijn er mensen die zo’n ding hebben draaien, bij 3 van de 500’s boot ie niet. De kaart is goed, een andere kaart doet hetzelfde, en ook de oudere Aca 500 deed het maar op 3 machines. De 500’s doen het zonder de Aca allemaal goed.

    Is de Aca 500 kritisch met een A500, of is het een kwestie van expansionslot connector schoonmaken ?
    En is er ergens een lijstje van de bootcodes - van het minidisplay - te vinden ?
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #17
      Ik heb hem draaien op een rev 8a bord. Werkt vlekkeloos. Ik heb nog een oude firmware versie draaien, omdat ik te lui ben om hem te flashen. Ik weet de codes niet.
      ik wil er nog een aca1221ec of 1233n aan hangen.

      op de wiki staan ze volgens mij.

      Comment


        #18
        Ik heb zowel op de de ACA 500 en ACA 500 Plus op de volgende aan de praat gekregen: Rev 6A, REV 8A1 en REV 8.

        Heb je nog andere uitbreidingen in je Amiga 500 zitten?

        Probeer de Edge connecter van je A500 eens schoonmaken of het probleem wordt verholpen.

        Comment


          #19
          Originally posted by Tyball View Post
          Ik heb hem draaien op een rev 8a bord. Werkt vlekkeloos. Ik heb nog een oude firmware versie draaien, omdat ik te lui ben om hem te flashen. Ik weet de codes niet.
          ik wil er nog een aca1221ec of 1233n aan hangen.

          op de wiki staan ze volgens mij.
          het flashen is snel klaar: .adf op een fat kaartje en booten.

          Ik heb een half uur gezocht maar niets kunnen vinden, maar dank voor je tip !


          Op mijn Aca500 werkte mijn Blizzard 1230 ook, evenals mijn Blizzard 1260 - maar dan was er nog een issue dat je wat met de libraries 68060 moest rommelen, dus mocht je die kaarten tegenkomen zou dat ook een goede optie kunnen zijn.
          Last edited by Benny; 24-12-2017, 00:10.
          Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

          Comment


            #20
            Ik gebruik die ACA500 plus al een hele tijd en ik vind hem bijzonder handig. Ik heb namelijk een NTSC A500 maar de ACA500 plus forceert hem in PAL mode. Ik gebruik ook een externe Gotek floppy emulator die als DF0: gezien wordt door de ACA500 plus. Hij maakt van mijn 512KB slowram 1MB Chipram en wat ik ook makkelijk vind is dat je heel snel van kickstart kunt verwisselen!

            Comment


              #21
              De mijne draait op een A1000. Na een koude start krijg je wel telkens een groen scherm maar na een reboot werkt hij vlekkeloos.

              Comment

              Working...
              X