Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het is november 1991... Wat vraag jij aan Sinterklaas en/of de Kerstman?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Die kickstart switch zat er bij mij binnen een maand erin. Is mijn pa met mij speciaal voor naar Ottoland gereden, hier zat die meneer die op de commodore club in Dordrecht de reparaties deed. (later de eigenaar van OCS in Zwijndrecht). vind de naam commodore club ook wel een beetje raar, het enige wat je daar zag op de schermen was over het algemeen X-copy en Maverick.

    Comment


      #17
      In 1991 wilde ik een 512 KB-geheugenuitbreiding om niet tot 4:30 uur te hoeven crunchen maar tot 3:00 uur.

      Enkele jaren eerder, in mijn VIC20- en C64-era wilde ik dit ding. Iedere klas op de lagere school had een leraar met ding apparaat — dit exacte type. En wij maar slijpen.

      Click image for larger version

Name:	il_570x_N_750348229_tc0r.jpg
Views:	26
Size:	45.4 KB
ID:	9235

      Ik wil dit ding nog steeds. En ik weet nu waarom.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #18
        Wil je je vinger er nog steeds instoppen? Want dat is tegenwoordig toch het potlood op je tablet :)
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #19
          Originally posted by Ikilledher View Post
          In 1991 wilde ik een 512 KB-geheugenuitbreiding om niet tot 4:30 uur te hoeven crunchen maar tot 3:00 uur.

          Enkele jaren eerder, in mijn VIC20- en C64-era wilde ik dit ding. Iedere klas op de lagere school had een leraar met ding apparaat — dit exacte type. En wij maar slijpen.

          [ATTACH=CONFIG]n9235[/ATTACH]

          Ik wil dit ding nog steeds. En ik weet nu waarom.
          Be careful what you wish for... :-)
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


          • Ikilledher
            Ikilledher commented
            Editing a comment
            Ik moet dat slijpsel weer ruiken. Al open ik daarmee de poorten naar de hel! 8-}.

          #20
          Originally posted by Ikilledher View Post
          In 1991 wilde ik een 512 KB-geheugenuitbreiding om niet tot 4:30 uur te hoeven crunchen maar tot 3:00 uur.

          Enkele jaren eerder, in mijn VIC20- en C64-era wilde ik dit ding. Iedere klas op de lagere school had een leraar met ding apparaat — dit exacte type. En wij maar slijpen.

          [ATTACH=CONFIG]n9235[/ATTACH]

          Ik wil dit ding nog steeds. En ik weet nu waarom.


          Ah.. de Mitsubishi ES10.. die wil ik ook wel hebben.. alleen om het Cadillac gevoel

          Comment

          Working...
          X