Announcement

Collapse
No announcement yet.

Read Only Memory Books - The Bitmap Brothers : Universe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Read Only Memory Books - The Bitmap Brothers : Universe

    Eindelijk.. na ruim een jaar wachten (lees: bijna twee!) is het dan eindelijk zo ver.. het Bitmap Brothers - Universe boek van Read Only Memory is een feit!

    Wie niet heeft meegedaan aan de Kickstarter heeft dikke vette pech kan het gewoon bestellen voor GBP 30.. wat met de huidige Brexit koers €500 is ofzo.. maar dan heb je het wel !!

    Kickstarter --> link
    Product Page --> link

    Je kunt natuurlijk alles op die pagina's nalezen.. geen reden een plagiaat te begaan nu alles blind te kopieren en te vertalen.. maar voor de mensen die het nog niet wisten.. Bitmap Brothers brachten ons games zoals Speedball (1 & 2), Xenon 2: Megablast (& Xenon natuurlijk), Magic Pockets, Gods, The Chaos Engine (1 & 2) Cadaver.. en nog veel meer.

    Als alles goed is, ligt deze reeds thuis op mij te wachten en ik kan dan ook niet wachten het plastic ervan af te peuteren en het NOS boekengeurtje te inhaleren.

    Yeaaa!!!! Click image for larger version

Name:	landscape-1455618323-bitmap-brothers.jpg
Views:	1372
Size:	80.1 KB
ID:	9088

    Last edited by Megatron; 02-11-2016, 12:17.

    #2
    Jaaa, ik kan ook niet wachten tot mijn exemplaar (voorzichtig) op de deur mat valt.

    Comment


      #3
      Goeie tip! Zojuist ook besteld. Kijk ook uit naar de zoetige geur van vers (boek)drukwerk!

      Woohoo!

      Comment


        #4
        Die van mij werd vandaag bezorgd, erg mooi boek geworden!

        Comment


          #5
          En, Megatron, bevindingen?
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Originally posted by Infant View Post
            En, Megatron, bevindingen?
            Ja, ik ben wel te spreken over het boek.. content matig is er veel tijd gestoken.. menig zou kunnen vallen over "veel kleinere lettertjes" en "weinig(er) plaatjes" dan bijvoorbeeld de Visual serie (C64, Amiga, Sinclair) maar daar vond ik de teksten (hence visual) wel mager.. Ze hebben gekozen voor een mat waardoor de foto's wat doffer en home-brew matig overkomen, maar het past in het hele plaatje wel.. ik denk.. voor GBP 30 zeker geen miskoop!

            Nu heb ik het boek nog niet van "cover to cover" gelezen.. van kaft tot kaft.. zeggen we dat in Nederland? Ja? Ok.. dat dus.. maar eerste indrukken zijn goed en ze gaan echt in op de historie en hoe bepaalde spellen tot stand zijn gekomen.. en dat is wel tof!
            Last edited by Megatron; 08-11-2016, 11:38.

            Comment


              #7
              Ja, helemaal zelfde opzet als hun boek over Sensible Software en dat was erg leuk om te lezen. Meer info dan de standaard verhaaltjes over de games die je al kent.

              Comment

              Working...
              X