Eindelijk.. na ruim een jaar wachten (lees: bijna twee!) is het dan eindelijk zo ver.. het Bitmap Brothers - Universe boek van Read Only Memory is een feit!
Wie niet heeft meegedaan aan de Kickstarterheeft dikke vette pech kan het gewoon bestellen voor GBP 30.. wat met de huidige Brexit koers €500 is ofzo.. maar dan heb je het wel !!
Kickstarter --> link
Product Page --> link
Je kunt natuurlijk alles op die pagina's nalezen.. geen redeneen plagiaat te begaan nu alles blind te kopieren en te vertalen.. maar voor de mensen die het nog niet wisten.. Bitmap Brothers brachten ons games zoals Speedball (1 & 2), Xenon 2: Megablast (& Xenon natuurlijk), Magic Pockets, Gods, The Chaos Engine (1 & 2) Cadaver.. en nog veel meer.
Als alles goed is, ligt deze reeds thuis op mij te wachten en ik kan dan ook niet wachten het plastic ervan af te peuteren en het NOS boekengeurtje te inhaleren.
Yeaaa!!!!
Wie niet heeft meegedaan aan de Kickstarter
Kickstarter --> link
Product Page --> link
Je kunt natuurlijk alles op die pagina's nalezen.. geen reden
Als alles goed is, ligt deze reeds thuis op mij te wachten en ik kan dan ook niet wachten het plastic ervan af te peuteren en het NOS boekengeurtje te inhaleren.
Yeaaa!!!!
Comment