Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga-remixje van ‘Everybody In The Place’

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga-remixje van ‘Everybody In The Place’

    Aaron White heeft voor je Amiga-computer een remix diskje gemaakt van ‘Everybody In The Place’ van The Prodigy.
    Click image for larger version

Name:	prodigy_grab-500x412.png
Views:	246
Size:	286.1 KB
ID:	9060


    Origineel erbij…



    Mooie band is dat trouwens, The Prodigy. Music For The Jilted Generation was niet helemaal mijn ding maar ik ging hard overstag na The Fat of the Land om vervolgens tot St-juttemis* te wachten op het volgende album. (En dat na net een eeuw wachten op het album want de single Firestarter was al een jaar uit.). Rotsvast imago en ik zal de regisseur eens opgraven van die verhalende videoclips die je móét kijken omdat je anders iets denkt te missen. Mooie films:



    Ennu…



    * St-juttemis bleek aan te vangen in 2004 met ‘Always Outnumbered, Never Outgunned’. Sindsdien kan ik elk album blind downloaden kopen want geheid goed.
    Last edited by Ikilledher; 31-10-2016, 01:36.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Vergeet "Out of space" niet, veel mensen kennen de track maar weten niet dat het van de Prodigy is.

    trouwens sinds ik deze muziek niet meer in de auto opzet heb ik heel wat minder last van de acceptgirobrigade

    Comment


      #3
      Wat de amiga kan kan de c64 ook.. Smack my Bitch up van de prodigy! :)

      Comment


        #4
        r.i.p. Keith!
        Deze is net uitgekomen:

        Comment

        Working...
        X