Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Cafe - Amiga 1200 Case & Keycaps Partner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • michael
    replied
    Nu ik er zo over nadenk, voel ik me toch soort van bedrogen. Ik was toen te laat met de kickstarter, maar er werd toen gezegd; "we maken deze cases in de genoemde aantallen en dan is het klaar". Nu is er ineens alsnog een mogelijkheid en blijken ze toch nog meer te gaan maken... de kickstarter hielp ze uit de initiële kosten en nu gaan ze cashen?
    Neemt niet weg dat ik blij ben dat ik alsnog een gave case zou kunnen kopen, maar ik zou niet nog een keer geloven in een "je moet nu of anders ben je te laat"-verhaal...

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Ik zou voor een van de limited edition cases gaan die komen.. kleine sneak preview op de kleuren van eentje..

    Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2016-10-25 at 22.08.46.png
Views:	85
Size:	71.2 KB
ID:	9002

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Komt eraan.. het is nu zo dat ze in productie gaan.. de limited editions kan/mag ik jullie nog niet laten zien daar er een nog geen definitieve overeenkomst is tussen de desbetreffende groepen (Red Sector, DESiRE etc.) voor de kleuren codes en pas als dat alles rond is, komen ook die in de online configurator.. maar die zijn nog een tik gaver!

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Oe, die grijze is gaaf... waar is het pre-order knopje...

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Click image for larger version

Name:	A1200DarkBlueBlack.jpg
Views:	83
Size:	111.0 KB
ID:	8997

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    spud Ik heb net met Philippe Lang gesproken en alles is nu uit handen.. en dan bedoel ik dat alle designs (limited editions en standard editions) uit handen zijn gegeven daar designs zijn goedgekeurd en de productie is begonnen. De keycaps heeft een reden waarom het langer duurde. Dit heeft te maken met de juiste texture en snapgrids voor de bestaande keyboards.. en.. er moet een configuratie tool komen.. en die is bijna klaar.. maar dan niet zoals sent items in onze blauwe hel een smurf altijd aan papa smurf vroeg hoe ver het nog was.. maar dan bedoel ik.. dat een aankondiging ook spoedig zal volgen..

    Voor Amiga Café een kleine sneak preview..
    Click image for larger version

Name:	A1200BlackGrey.jpg
Views:	84
Size:	91.9 KB
ID:	8995

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by McVenco View Post

    Magic wil graag een case in PMS806 voor in zijn waszolder mancave.
    Ik moet nu ineens aan Doe Maar buttons denken...

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by spud View Post
    Het gaat er niet om dat het langer duurt dan gepland, het gaat erom dat op z'n website al een maand een tellertje staat tot de start van de kickstarter en hij dat tellertje al erg vaak weer verhoogd heeft... Dus, commit only when you CAN commit!
    Ja, he-le-maal eens.. maar ik vind dat een minder groot probleem dan mensen die geld ophalen en het dan.. naja.. vul maar wat in.

    Leave a comment:


  • McVenco
    commented on 's reply
    Exact.

  • Infant
    replied
    Originally posted by spud View Post
    Het gaat er niet om dat het langer duurt dan gepland, het gaat erom dat op z'n website al een maand een tellertje staat tot de start van de kickstarter en hij dat tellertje al erg vaak weer verhoogd heeft... Dus, commit only when you CAN commit!
    Eens!

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Het gaat er niet om dat het langer duurt dan gepland, het gaat erom dat op z'n website al een maand een tellertje staat tot de start van de kickstarter en hij dat tellertje al erg vaak weer verhoogd heeft... Dus, commit only when you CAN commit!

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by spud View Post
    Mogen we Lang ook leren minder naive launch dates te kiezen. Hij komt haast in het guiness book of records met z'n al tig keer uitgestelde launch date voor de nieuwe toetsen kickstarter....
    Vanzelfsprekend mag dat. Echter, zijn er nog wel wat betere voorbeelden van Amiga/C64 gerelateerde projecten die "iets" langer duren dan geprojecteerd :-) En aan de cases word in ieder geval gewerkt (en sinds kort weten we dat Viva Vapor Amiga ook echt af is).

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by McVenco View Post

    Magic wil graag een case in PMS806 voor in zijn waszolder mancave.
    Met een vleugje PMS356?

    Leave a comment:


  • McVenco
    replied
    Originally posted by iRetroVolver View Post
    Dus kom met een voorstel over een kleuren samenstelling
    Magic wil graag een case in PMS806 voor in zijn waszolder mancave.

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Mogen we Lang ook leren minder naive launch dates te kiezen. Hij komt haast in het guiness book of records met z'n al tig keer uitgestelde launch date voor de nieuwe toetsen kickstarter....

    Leave a comment:

Working...
X