Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Cafe - Amiga 1200 Case & Keycaps Partner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nou, er is een grappig verhaal rond Vesalia.. wel typisch Vesalia trouwens.. ze zijn daar nogal arrogant en zelfingenomen (spreek uit ervaring) en dan laat ik de grappen over Duitsers maar even achterwegen.

    Philippe was op zoek naar een distributie kanaal en vroeg iedereen in het team of feedback waarbij mijn response was dat DHL vanuit Duitsland een goed netwerk heeft opgezet, het vanuit Duitsland relatief goedkoop is om te versturen naar andere EU landen, anders dan een UK of Spanje waar het gewoon duurder is. Dus dat wetende, was de vraag.. welke Amiga shop zit er in Duitsland.. precies, dat zou Vesalia dan zijn. Daarop heeft hij contact opgenomen met Vesalia, die trouwens net die oude troep van Petro had overgenomen en die riepen.. nee, geen interesse, cases hebben we al, kickstarter zal wel niks worden, wie ben jij en weet je wel wie wij zijn.. ook niet na zijn uitleg wat deze case was, de voordelen en de andere projecten was het gewoon een typisch Duits "Nein Nein Nein.."

    Ok, dan niet.. dus is de deal gegaan naar AmigaStore

    Achteraf, nadat er bij Vesalia iemand wakker werd en zich realiseerde dat ze nu gigantisch achter het net gingen vissen, hebben ze contact met Philippe opgenomen die natuurlijk toen ook zoiets had van.. jammer en doei!

    Los daarvan.. even off topic.. Ik wou daar vorige week iets bestellen.. iets kleins wat ze toevallig op voorraad hadden en daar ik in Duitsland werk, dat wel handig was.. ik kies dus uit via de website wat ik wil hebben, klik alles netjes aan, geef mijn adres in en wacht op PayPal.. nou.. niks.. Dank voor de bestelling.. we sturen een e-mail... Oh, nou OK dan.. dan zie ik daar wel een PayPal link... toch?.. nou.. dus niet.. 3 dagen later (!!) komt er een mail.. ja, dit is uw bestelling.. hier naartoe overboeken met telebankieren... ja doei Vesalia !!
    Last edited by Megatron; 28-10-2016, 02:06.

    Comment


      #32
      Ik bestel default nu bij AmigaStore. Goede keuze, ze zijn vlot met leveren, en goede service als er iets te lang duurt etc...

      Ik ga zeker dit project in de gaten houden!

      Comment


        #33
        FF stangen hoor :) Gelukkig is Phillippe gestop met die teller op z'n site. Hij had hem anders alweer minstens 5x moeten aanpassen...

        Comment


          #34
          Click image for larger version

Name:	Stop Whining.jpg
Views:	56
Size:	216.4 KB
ID:	9125

          .. hoest..

          Comment


            #35
            De komende week gaat het dan toch echt gebeuren.. de Amiga Keycaps! .. het probleem lag trouwens niet bij Philippe c.q. het team van mensen die aan het project meewerken maar bij onze vrienden van kickstarter.com .. Een zekere Juan van Kickstarter was aan maar het janken over het feit dat er voor de keycaps rendered images werden gebruikt en een (nieuwe) policy van Kickstarter is, dat er geen rendered images meer mogen gebruikt.. want dat is misleidend.. ehm.. nu snap ik niet wat er voor de beeldvorming misleidend is gezien je eerst geld nodig hebt voor mallen om zo nieuwe caps te kunnen produceren.. maar goed.. het is wat het is.

            Ik heb net de laatste foto's gemaakt en aan Philippe gegeven voor de Kickstarter campagne en vertrouw erop dat het nu in orde is.

            Comment


              #36
              Yeah! Ik kijk er naar uit! Dat is trouwens geen nieuwe regel. Hij heeft erg veel mazzel gehad dat hij met zijn case kickstarter door die regel geglipt is. Het is een van de belangrijkste redens waarom veel projecten uitwijken naar Indiegogo. Die vereisen geen prototype in tegenstelling tot kickstarter.

              Comment


                #37
                Oh beter kan nog wel een een setje voor de A600 gebruiken :)
                [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                Comment


                  #38
                  Originally posted by spud View Post
                  Yeah! Ik kijk er naar uit! Dat is trouwens geen nieuwe regel. Hij heeft erg veel mazzel gehad dat hij met zijn case kickstarter door die regel geglipt is. Het is een van de belangrijkste redens waarom veel projecten uitwijken naar Indiegogo. Die vereisen geen prototype in tegenstelling tot kickstarter.
                  Ik dacht dat "flexible funding" de voornaamste reden was om naar Indiegogo te gaan - i.e. je mag, als je daar voor kiest, het geld houden of je doel nu is bereikt of niet. Waarmee de drempel duidelijk lager ligt dan bij Kickstarter en het aantal dubieuze projecten relatief hoger.

                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #39
                    Dear friends,

                    We're now 7 hours before Keycaps campaign launch.

                    To ease some questions about colors and matching combinations to your cases, we're releasing now and ahead of schedule our SIMULATOR.

                    Please note:
                    • Some entries & combinations are still missing.
                      They'll be added within the next days.


                    You can reach it here:
                    KEYCAPS & CASES MATCHING SIMULATOR


                    If any issues arise using Simulator please send a message using the website CONTACT FORM.

                    Thank you very much for your help.

                    Cheers,
                    Phil

                    Comment


                      #40
                      ...en de keycaps Kickstarter is live:
                      Click image for larger version

Name:	Kickstarter_Logo.jpg
Views:	57
Size:	12.9 KB
ID:	9166
                      Philippe Lang is raising funds for New Compatible Keycaps for Amiga computers on Kickstarter! Make your Amiga keyboard anew and replace your old yellowed keys with a full set of new keycaps. Anti-UV & multi-colored!
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                        #41
                        Ik heb een setje besteld :) Whohooo

                        Comment


                          #42
                          En ik 3 setjes. Een doorzichtige voor bij de doorzichtige case en twee setjes die ik dan zelf combineer tot een twin tone. Is goedkoper dan die special editions. Zo'n zwart grijze combi voor m'n zwarte case lijkt me inderdaad wel cool.

                          Comment


                            #43
                            Ik heb 3 setjes besteld, 1 voor mijn A1200 case in een hele aparte kleur, dus ook hier aparte kleuren voor :P

                            De andere 2 ga ik waarschijnlijk voor mijn A600 en A500 gebruiken, nog even kijken.

                            Comment


                              #44

                              De Keycaps Kickstarter heeft in 10 dagen maar liefst 60% van zijn goal weten te bereiken.. dat is geen slechte start mag ik stellen!

                              Hiervoor natuurlijk dank aan alle trouwe fans van de Amiga hier op Amiga Cafe.. en ook natuurlijk ook elders!

                              Update: Er kan nu ook gekozen worden voor Dual-Color Keyboard Layouts van de reguliere kleuren in het overzicht. Jullie kunnen hiervoor de >> Simulator << gebruiken!




                              Daarnaast is er nu ook een tool beschikbaar waarmee je de oude keycaps op een correcte manier van je keyboard kunt verwijderen zonder deze, noch de keycap sockets van je keyboard te beschadigen.
                              Click image for larger version

Name:	2016-11-30_09-46-09.jpg
Views:	92
Size:	26.6 KB
ID:	9279

                              Dus voor de mensen die nog twijfelden of dit te moeilijk zou zijn en ze eventueel hun "geliefde" pijn zouden doen.. er is geen reden meer dat niet te doen!!



                              Last edited by Megatron; 30-11-2016, 09:50.

                              Comment


                                #45
                                Tijd om te backen/bestellen - heb ik ook reeds gedaan!
                                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                                Comment

                                Working...
                                X