Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Cafe - Amiga 1200 Case & Keycaps Partner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Beste Amiga Cafe bezoekers,

    Goed nieuws wederom uit het kamp van het A1200 Team !!

    Alle Keyboard Layout Strech Goals zijn behaald!

    Nog eentje te gaan.. en die is wel vet!!

    Bij het bedrag van $150.000 krijgen wij het exclusive DaXX Remixes Album - "Pimp My Amiga" erbij!

    Dus als je nog geen backer bent.. of wellicht toch een 2e set erbij wil.. dan heb je nog 7 dagen om dat te doen.. daarna is het jammer maar helaas!

    >> https://tiny.cc/amiga <<

    Click image for larger version

Name:	Pimp My Amiga.jpg
Views:	65
Size:	68.4 KB
ID:	9578

    Comment


      #47
      Is de restvoorraad van de cases (+ bijbehorende keyset) al ergens te bestellen? Of was er uiteindelijk niets meer over?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #48
        Het fysieke album als perk komt niet.. (scene drama)

        Wel als vrije download..

        Hier alvast een paar previews..

        https://soundcloud.com/daxxtrbs/sets/pimp-my-amiga

        Comment


          #49
          Originally posted by Rishca View Post
          Is de restvoorraad van de cases (+ bijbehorende keyset) al ergens te bestellen? Of was er uiteindelijk niets meer over?
          Hi Rishca,

          Zodra alle backers hun cases hebben ontvangen (de specials gaan nu de deur uit) zullen de cases via een distributiekanaal beschikbaar zijn. In Europa zal dat AmigaStore.eu zijn en we proberen ook nog een leuk aantal voor Neuss te regelen.

          Zoals Magic al opmerkte was een klein drama gevalletje wat denkelijk iets te hoog werd opgevat, maar waarop wij nog (samen met DaXX) een statement over zullen vrijgeven.. iets met soep en te heet gegeten.. kan gebeuren.. niks aan de hand.. doorgaan!

          Voor wat betreft de CD is het natuurlijk spijtig dat alles al op het net is geplempt, maar ook daar kijken we wat de oplossing gaat worden. Nu zal 99% van de backers het zich om de keycaps gaan en ook daar hebben wij (hopelijk deze week) al iets leuks over te delen.. oh.. en nog een hele erge speciale Amiga 1200 case..

          Meer deze week ..

          Comment


            #50
            Click image for larger version

Name:	SneakPeek KeyCaps.jpg
Views:	73
Size:	180.0 KB
ID:	12068

            Een kleine Sneak Peek.. natuurlijk het eerst hier op Amiga Cafe

            Dit zijn eerste test runs en niet het uiteindelijke product.. maar zoals jullie kunnen zien, zien ook die er goed uit.

            Comment


              #51
              Ben benieuwd! Hoop nog wel ff een setje te scoren.
              Wordt wel aangekondigd wanneer ze online gaan?


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #52
                Originally posted by Rishca View Post
                Ben benieuwd! Hoop nog wel ff een setje te scoren.
                Wordt wel aangekondigd wanneer ze online gaan?
                Ja hoor, alles behalve de limited editions.. (immers.. limited) zal gewoon te koop zijn!

                Ja, op Kickstarter, Facebook, Amiga Cafe, AmigaStore, A1K.. komt goed.

                Comment


                  #53
                  Ja ik was benieuwd wanneer er nu nieuwe cases te koop zijn, en wat is dat geheime project ism het Vampire team, gaan jullie de standalone case voor hun produceren??

                  Comment


                    #54
                    Wat is hier de status van?
                    Kan ik al een case met key set kopen?
                    Is er keuze in verschillende kleuren?


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #55
                      Op Kickstarter zijn de updates te volgen.. maar kort samengevat

                      De Amiga 1200 cases zijn (op de metallic brons na) allemaal uitgeleverd aan de backers en we spreken nu met drie distributeurs over het aantallen wat ze bij ons gaan bestellen. Zal een oplage van 750 units worden als ik het goed kan inschatten. De kleuren die er zeker bij zitten is Wit, Zwart, en Transparant.. en wellicht nog een 3-tal kleuren afhankelijk van de navraag door deze drie distributeurs. We spreken hier dan over een productie datum van week 4 en levering in week 8.

                      Voor Europa zal het AmigaStore.eu en AmigaKit.com gaan worden (zoals het er nu naar uit ziet)

                      De Keycaps gaan rond die tijd ook in productie. Hier zullen wederom eerst de Kickstarter Backers hun setjes krijgen, gevolgd door het retail circuit.

                      Volgende maand verwachten we live te gaan met onze 3e kickstarter.. een tip.. doe mee, want anders is het achteraf weer huilen met de pet op.

                      We hebben nog enkele cases in een extra run laten draaien.. 20 stuks.. Ik zal daar zo even een post voor maken om te kijken wie er eentje wil (en zo ja welke).. dan ga ik even kijken wat ik kan regelen om de transportkosten laag te houden.

                      Comment


                      • -Exit!-
                        -Exit!- commented
                        Editing a comment
                        750 units, is dat niet heel weinig? zijn vast wereldwijd genoeg mensen die een nieuwe case willen hebben denk ik..of maken jullie een nieuwe run op bestelling mocht er weer om gevraagd worden voor Amiga 1200 cases door een leverancier?
                        Last edited by -Exit!-; 05-12-2017, 23:02.

                      #56
                      3e kickstarter? Wat kan er nog gemaakt worden? Monitor cases? Joysticks? Muizen?

                      Comment


                        #57
                        Originally posted by wiebow View Post
                        3e kickstarter? Wat kan er nog gemaakt worden? Monitor cases? Joysticks? Muizen?
                        Amiga 3000 en 4000 power knopjes? Of een A500/A600 case? Of... Een MilSpec A2000 case?
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #58
                          De 3e Kickstarter...

                          Click image for larger version

Name:	4303dcbe58dfa17e9853056cb9baf808_original.png
Views:	73
Size:	304.8 KB
ID:	15668

                          Er komen nog meer Kickstarters van ons aan.. als er behoefte is natuurlijk

                          Comment


                          • MrZ
                            MrZ commented
                            Editing a comment
                            Cool! die wil ik wel!
                        Working...
                        X