Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Cafe - Amiga 1200 Case & Keycaps Partner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga Cafe - Amiga 1200 Case & Keycaps Partner

    Beste Amiga Cafe bezoekers,

    Geen wereldschokkend nieuws.. of wellicht een beetje..

    Laten we de maandag even wat leuker te maken dan hij (al?) is.. vanaf vandaag is Amiga Café >>Partner<< van het Amiga Case Project.. Nu zullen jullie wel roepen "Leuk iRetroVolver.. en wat betekend dat dan?" .. Nou lieve hoarder... heel veel dingen betekend dat eigenlijk.. niet alleen dat wij als eerste de updates krijgen over het case project en de komende projecten, maar ok kortingen kunnen verwachten.. maar wat jullie op de medio korte termijn wellicht leuker vinden is een Amiga Café Case welke we mogen ontwikkelen samen met het Team van Phillipe Lang.

    En daar we hier in een democratie leven en niet in een blauwe dictatoriale hel, zouden wij het leuk vinden als jullie hieraan meewerken..

    Dus kom met een voorstel over een kleuren samenstelling (Pantone Kleurencodes) en leef je uit in Deluxe Paint V of Adobe Photoshop.. wat je wil!
    Click image for larger version

Name:	Amiga1200CaseProject.jpg
Views:	64
Size:	35.2 KB
ID:	8969
    Last edited by Megatron; 01-12-2016, 01:31.

    #2
    In welke mate moet ik dit partnerschap zien? Reseller? Gewoon leuk heen en weer linken? Speciale Amiga Café cases?
    Edit; Hm, ik zie nu dat mijn vraag al beantwoord is... Waarom ik met tapatalk maar kon lezen tot aan het partner worden maar de rest niet; geen idee...
    Last edited by michael; 25-10-2016, 06:46. Reason: Tapatalk... Grrrr
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Mogen we Lang ook leren minder naive launch dates te kiezen. Hij komt haast in het guiness book of records met z'n al tig keer uitgestelde launch date voor de nieuwe toetsen kickstarter....

      Comment


        #4
        Originally posted by iRetroVolver View Post
        Dus kom met een voorstel over een kleuren samenstelling
        Magic wil graag een case in PMS806 voor in zijn waszolder mancave.

        Comment


        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          mijn mancave is niet op zolder maar op de 1e ;)

        #5
        Originally posted by McVenco View Post

        Magic wil graag een case in PMS806 voor in zijn waszolder mancave.
        Met een vleugje PMS356?
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


        • McVenco
          McVenco commented
          Editing a comment
          Exact.

        #6
        Originally posted by spud View Post
        Mogen we Lang ook leren minder naive launch dates te kiezen. Hij komt haast in het guiness book of records met z'n al tig keer uitgestelde launch date voor de nieuwe toetsen kickstarter....
        Vanzelfsprekend mag dat. Echter, zijn er nog wel wat betere voorbeelden van Amiga/C64 gerelateerde projecten die "iets" langer duren dan geprojecteerd :-) En aan de cases word in ieder geval gewerkt (en sinds kort weten we dat Viva Vapor Amiga ook echt af is).
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #7
          Het gaat er niet om dat het langer duurt dan gepland, het gaat erom dat op z'n website al een maand een tellertje staat tot de start van de kickstarter en hij dat tellertje al erg vaak weer verhoogd heeft... Dus, commit only when you CAN commit!

          Comment


            #8
            Originally posted by spud View Post
            Het gaat er niet om dat het langer duurt dan gepland, het gaat erom dat op z'n website al een maand een tellertje staat tot de start van de kickstarter en hij dat tellertje al erg vaak weer verhoogd heeft... Dus, commit only when you CAN commit!
            Eens!
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #9
              Originally posted by spud View Post
              Het gaat er niet om dat het langer duurt dan gepland, het gaat erom dat op z'n website al een maand een tellertje staat tot de start van de kickstarter en hij dat tellertje al erg vaak weer verhoogd heeft... Dus, commit only when you CAN commit!
              Ja, he-le-maal eens.. maar ik vind dat een minder groot probleem dan mensen die geld ophalen en het dan.. naja.. vul maar wat in.

              Comment


                #10
                Originally posted by McVenco View Post

                Magic wil graag een case in PMS806 voor in zijn waszolder mancave.
                Ik moet nu ineens aan Doe Maar buttons denken...

                Comment


                  #11
                  spud Ik heb net met Philippe Lang gesproken en alles is nu uit handen.. en dan bedoel ik dat alle designs (limited editions en standard editions) uit handen zijn gegeven daar designs zijn goedgekeurd en de productie is begonnen. De keycaps heeft een reden waarom het langer duurde. Dit heeft te maken met de juiste texture en snapgrids voor de bestaande keyboards.. en.. er moet een configuratie tool komen.. en die is bijna klaar.. maar dan niet zoals sent items in onze blauwe hel een smurf altijd aan papa smurf vroeg hoe ver het nog was.. maar dan bedoel ik.. dat een aankondiging ook spoedig zal volgen..

                  Voor Amiga Café een kleine sneak preview..
                  Click image for larger version

Name:	A1200BlackGrey.jpg
Views:	74
Size:	91.9 KB
ID:	8995

                  Comment


                    #12
                    Click image for larger version

Name:	A1200DarkBlueBlack.jpg
Views:	72
Size:	111.0 KB
ID:	8997

                    Comment


                      #13
                      Oe, die grijze is gaaf... waar is het pre-order knopje...
                      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                      Comment


                        #14
                        Komt eraan.. het is nu zo dat ze in productie gaan.. de limited editions kan/mag ik jullie nog niet laten zien daar er een nog geen definitieve overeenkomst is tussen de desbetreffende groepen (Red Sector, DESiRE etc.) voor de kleuren codes en pas als dat alles rond is, komen ook die in de online configurator.. maar die zijn nog een tik gaver!

                        Comment


                          #15
                          Ik zou voor een van de limited edition cases gaan die komen.. kleine sneak preview op de kleuren van eentje..

                          Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2016-10-25 at 22.08.46.png
Views:	75
Size:	71.2 KB
ID:	9002

                          Comment

                          Working...
                          X