Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phase 5???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Phase 5???

    En wat moeten we hier nu weer van denken... https://www.facebook.com/phase5digital/ Een persbericht eind deze maand.

    #2
    Het ziet er uit als een oud PCB ontwerp...
    => Commodore A600HD/40 <=
    3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

    Comment


      #3
      misschien even opnieuw 300 stuks produceren?

      Comment


        #4
        Oeh, spannend. Nieuwe concurrerende kaart vppr de A1200?

        Comment


          #5
          Lijkt me een Hoax.
          Zo niet, dan komen ze hier 5 jaar te laat mee als je naar de Icomp.de en majsta/kipper FPGA creaties kijkt. Dat maakt een eventuele nieuwe run 1230/60's overbodig.


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment


            #6
            Sja, ligt ook aan de prijzen denk ik. Een bewezen ontwerp met een goede inkoop en daardoor een lage prijs zou nog best kunnen lopen. Plus dat je nog altijd mensen hebt die de Vampire toch nog niet als "vol" zien.

            Ikzelf zou denk ik een nieuwe goedkoop geprijsde 68030 qua gevoelswaarde boven een Vampire stellen. Vampire is leuk, maar moet het 64-bit zijn? Moet ik een HDMI-kabel door mijn kast heen laten lopen om vette SAGA graphics te krijgen die juist de spellen die ik leuk vind niet gebruiken?

            Wat dat betreft begin ik steeds meer te geloven in de standalone, naast mijn bestaande Amiga's. Of misschien een Vampire 500, want het donor-apparaat doet er toch niet zoveel meer toe en er zijn veel meer 500's te koop als 1200's en een gaatje in zo'n behuizing doet qua gevoelswaarde mij iig minder pijn.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #7
              Ik vind elke vorm van nieuwe hardware (nieuw als in resurrection in dit geval) wel leuk om te zien.. gewoon niet kapot te krijgen die Amiga..

              Comment


                #8
                Originally posted by iRetroVolver View Post
                Ik vind elke vorm van nieuwe hardware (nieuw als in resurrection in dit geval) wel leuk om te zien.. gewoon niet kapot te krijgen die Amiga..
                McVenco krijgt Amiga wel kapot hoor. Hij filmt het zelfs!
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #9
                  Waarom? En dan nog filmen ook?

                  Maar; bij normaal gebruik is een amiga moeilijk echt stuk te krijgen...
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Oh--Oh.. Ik voel een "flame war" aankomen

                    Comment


                      #11
                      Hoe zit dat ook al weer met de MaxTransfer?

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by michael View Post
                        Waarom? En dan nog filmen ook?

                        Maar; bij normaal gebruik is een amiga moeilijk echt stuk te krijgen...
                        Dat ben ik met je eens. En ach, soms kan het leuk zijn om te filmen dat iets stuk gemaakt wordt - zeker als het stiekem al helemaal stuk is :-)
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #13
                          Ik zie vooral veel vaag gewauwel op de Facebook pagina van Phase 5. Er zou eind september een persbericht komen en dat is nu - I quote - "The Press Release is sheduled for the next 1-2 weeks and there was no exact date as we have plenty of work to do at this moment to get all this things realised and running focusing on the products instead of public anouncements and nice Websites. We will come back very soon with more information".

                          Kan bijna alleen maar tegen gaan vallen!
                          It's a wonder tall trees ain't layin' down

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Laatst had ik een A2000 aan staan, klapt er een condensator in de voeding, maar Amiga blijft gewoon doordraaien hoor, dus Marcel heeft wel gelijk. Maar ik ga de voeding toch maar even vervangen :)

                              Ontopic: Ik verwacht er niet veel van en FPGA heeft inderdaad de toekomst, die dingen rennen rondjes om een echte 060!

                              Comment

                              Working...
                              X