Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phase 5???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Ja ik volg de salva soap ook via FB, door hertell weg te zetten als een noob, valt de hele community over hem heen en terecht, je zou maar een aanbetaling hebben gedaan voor deze vapourware..ben je verder van huis..

    hij zou de community een favour doen om alle gerber files online te zetten, weet zeker dat er dan meer resultaat komt dan nu..
    Last edited by -Exit!-; 05-12-2017, 22:55.

    Comment


    • Benny
      Benny commented
      Editing a comment
      Je kan de Gerber files wel online zetten, maar dan vraag ik me wel af hoeveel er ook daadwerkelijk van kunnen worden gemaakt. 060 zijn moeilijk te krijgen (of je moet hem zonder cpu leveren) en die andere onderdelen zijn ook lastig leverbaar en daardoor duurder.
      Daarnaast producten met SIMM sockets verkopen, ja het kan, maar de laatste turbokaarten hebben allemaal 1 of meerdere vaste chips onboard.

    #92
    Ondertussen gaat Salvador door met valse beloftes reclame maken:

    Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2017-12-06 at 11.23.07.png
Views:	82
Size:	448.4 KB
ID:	15747
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • DdAzZ
      DdAzZ commented
      Editing a comment
      Oops copyrighted . Do not copy and or use these pictures elswhere without prior expressed and written permission.

      Zou maar oppassen Infant anders klaagt Salvador jou ook nog aan :)

    • Infant
      Infant commented
      Editing a comment
      Ik wens hem veel succes.

    #93
    Originally posted by Megatron View Post

    Helaas.. die conclusie moet je wel trekken vrees ik.. beetje een aandachtshoer zonder echt iets te kunnen..
    De wiki over narcisme legt zijn persoonlijkheid wel min of meer uit.

    Comment


      #94
      Originally posted by SimonV View Post

      De wiki over narcisme legt zijn persoonlijkheid wel min of meer uit.
      Dat klopt inderdaad. Evenals de persoonlijkheid van Jeroen Tel.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #95
        Helaas lopen er zo wel meer in het rond in de Amiga scene ... Petro heeft het nog op latere leeftijd gekregen of het is toch op zijn minst sterker tot uiting gekomen vanaf het moment dat iemand zijn memoires heeft geschreven en hij overal een handtekening mocht op zetten ( of dat dacht hij toch dat dat mocht ) .

        Maar het Phase5 verhaal begint nu toch echt vervelend te worden ... overal buitensmijten imho, spelletje heeft nu toch wel echt lang genoeg aan gang geweest.

        Comment


          #96
          Er is een nieuw Magic Pack uit, speciaal voor de kerstdagen!

          Click image for larger version

Name:	MagicDrama.png
Views:	82
Size:	1.33 MB
ID:	15761
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


          • PRS
            PRS commented
            Editing a comment
            Nice!.... Also 'Petrofied'...
            Naar wie moet ik de aanbetaling sturen?, Misschien komt ie dan wel voor de kerst van 2020 aan!!!

          #97
          Originally posted by Infant View Post
          Er is een nieuw Magic Pack uit, speciaal voor de kerstdagen!

          Click image for larger version

Name:	MagicDrama.png
Views:	82
Size:	1.33 MB
ID:	15761
          Heb jij een gegronde reden om dat te kopen? Ik kan dat namelijk niet aarden. Ik zit daarvoor teveel aan de grond. Ik vind het daarom geen sluiting waard om de stroomcirkel compleet te maken.

          Comment


            #98
            Originally posted by WHiZZi View Post

            Heb jij een gegronde reden om dat te kopen? Ik kan dat namelijk niet aarden. Ik zit daarvoor teveel aan de grond. Ik vind het daarom geen sluiting waard om de stroomcirkel compleet te maken.
            Ik niet WHiZZi - ik zit aan de grond!
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #99
              Ik ga hem ook kopen hoor, ik zet mijn Amiga wel op de grond, dan is het niet nodig ... Duw ik er ook meteen krachtstroom doorheen, dan loopt ie nog sneller!

              Comment


                Doe is* aardig! 😂

                *eens
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	Corruption (Large).png
Views:	86
Size:	967.4 KB
ID:	15769

                  Comment


                    http://wordpress.hertell.nu/?p=562

                    Comment


                      Wow...

                      Comment


                        Salva heeft een PERM BAN nu op de Commodore Amiga Facebook groep.. er is nog getracht om hem ertoe te bewegen bepaalde misstappen in te zien, maar zijn arrogantie was te groot om ook maar iets toe te geven.. dus die haat clown is exit!

                        Comment


                          https://www.moneyhouse.de/phase-5-di...nkt-Bad-Vilbel
                          heeft wel groot kapitaal.. € 100,- :)

                          Comment

                          Working...
                          X