Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phase 5???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Hmm het komt er uiteindelijk (hoogstwaarschijnlijk) dus niet van.
    Wees maar zuinig op je echte Blizzard kaartje dan als je die hebt.
    Voor mij is dat mn Blizzardje 1230-4.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #77
      Originally posted by SimonV View Post
      Waarom smijten ze die halve gare niet gewoon overal uit hun forum / facebookgroep ?

      Hij wou binnen op de facebookpagina van de Belgian Amiga Club ... toch even op negeren gedrukt.
      Gezien hij John Hertell een incompetent persoon noemt.. hem om EUR 300 heeft bedrogen.. mijn steun naar Hertell toe werd vertaald als "you hater" en de admins "Clowns" in deze manhunt zijn.. is de kans groot dat we hier ook snel korte metten mee maken!

      Comment


        #78
        Dus de onderbuik gevoelens over Phake5 blijken dus helaas te kloppen.
        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

        Comment


          #79
          Nu maar hopen dat de schema's in public domain terecht komen...

          Comment


            #80
            hoe je het ook bekijkt, deze man heeft wel de intentie gehad nieuwe blizzard kaarten te produceren. of het hem uiteindelijk (voor die prijs) was gelukt daargelaten, het is wel echt jammer dat dit plan door zoveel incompetentie om zeep is geholpen.

            Comment


              #81
              Originally posted by rvo View Post
              hoe je het ook bekijkt, deze man heeft wel de intentie gehad nieuwe blizzard kaarten te produceren. of het hem uiteindelijk (voor die prijs) was gelukt daargelaten, het is wel echt jammer dat dit plan door zoveel incompetentie om zeep is geholpen.
              Of dat daadwerkelijk zijn intentie was, is maar zeer de vraag.
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                #82
                Wat denk je dan wat zijn intentie geweest zou zijn?

                Lijkt mij dat je zoiets niet start zonder de daadwerkelijke intentie te hebben om dit tot de markt te brengen. Lijkt me dat hij er zelf ook geld in gestoken moet hebben om tot de prototype borden te komen, onafhankelijk van de tijd en moeite die het hem gekost heeft. Daarnaast lijkt het me dat het ontwerp maar iets aangepast hoeft te worden door die ground layer volledig te implementeren...

                Hij is er bijna, hopelijk zet hij door of geeft het project vrij in de public domain zodat het ontwerp geperfectioneerd kan worden, zoals John Hertell met de A3660 rev.1 heeft gedaan...

                Comment


                  #83
                  Meneer Gomez heeft in het (recente) verleden nog meerdere mensen opgelicht. Hij is een pathologisch leugenaar, wat ook wel blijkt uit alle Facebook Posts van hem en hoe hij omgaat met vragen.

                  Hij heeft de Gerber files destijds gekopieerd toen hij voor Phase 5 werkte (op de support afdeling). Of dat legaal was, is de vraag. Bovendien heeft hij geen licentie voor de ROMs op de PPC bordjes.

                  Ik vermoed dat hij een kick krijgt van aandacht; een beetje als Jeroen Tel. Hij weet diep van binnen dat hij zo’n project nooit in z’n eentje kan klaren maar de verleiding van al die aandacht is zo groot dat hij het niet kan laten om te roepen dat hij alles wel even zal doen, daarbij hopend op een wonder dat het ook echt lukt. Vervolgens raakt hij verstrikt in zijn eigen web van leugens en (valse) beloftes.

                  Hij heeft niet veel geld geïnvesteerd. Dat is bovendien onmogelijk aangezien hij betrokken is bij een nog actueel faillissement (zie een paar pagina’s hiervoor). Een paar PCBs laten maken is bovendien tientjes werk.

                  Hij roept dat hij mega veel (NXP) 060s heeft verkocht, maar de enige leverancier van deze - inmiddels niet meer geproduceerde - processoren met nog enige voorraad verkoopt ze niet voor minder dan 440€ per stuk, zelfs niet al zou je hun hele voorraad van 1200 stuks kopen. Ik weet dat “because I tried”.

                  Lees ook goed hoe hij omgaat met vragen, terechte klachten en issues. Het is gewoon niet te geloven; niemand met gezond vertand zal met deze man zakendoen.

                  Kortom: zijn ware intentie was m.i. puur en alleen aandacht. En misschien een paar euro rijker worden over de rug van een aantal goedgelovige Amiga enthousiastelingen die vooruit betalen.
                  Last edited by Infant; 03-12-2017, 18:08.
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #84
                    Originally posted by Infant View Post
                    Een paar PCBs laten maken is bovendien tientjes werk
                    is it? dit was waarom ik zo lang heb geloofd in dit project, omdat ik dacht dat je in die fase al voor duizenden euro's onderweg bent.

                    Comment


                      #85
                      Originally posted by rvo View Post

                      is it? dit was waarom ik zo lang heb geloofd in dit project, omdat ik dacht dat je in die fase al voor duizenden euro's onderweg bent.
                      eerste de beste site... 20 stuks, 8 layers... kan nog stukken goedkoper!

                      Click image for larger version

Name:	969EBA89-A5CC-4CDC-8FD1-19CA17A6DEFC.png
Views:	263
Size:	162.5 KB
ID:	15698
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        nooit geweten. dan stel ik mijn mening ook maar bij. helaas!

                      #86
                      De PCB werd nooit gezien als de uitdaging. De uitdaging lag er o.a. in om het oude ontwerp up to date te krijgen zodat het voldoet aan hedendaagse wet & regelgeving (RoHS enz.), naast het sourcen van alle componenten en een legale firmware. Maar als hij er al niet in slaagt om en (legaal of niet) in zijn bezit zijnde oude PCB ontwerp file te laten fabriceren is het niet zo gek dat mensen er niet (meer) in geloven.

                      Comment


                        #87
                        Originally posted by spud View Post
                        De PCB werd nooit gezien als de uitdaging. De uitdaging lag er o.a. in om het oude ontwerp up to date te krijgen zodat het voldoet aan hedendaagse wet & regelgeving (RoHS enz.), naast het sourcen van alle componenten en een legale firmware. Maar als hij er al niet in slaagt om en (legaal of niet) in zijn bezit zijnde oude PCB ontwerp file te laten fabriceren is het niet zo gek dat mensen er niet (meer) in geloven.
                        Het enige wat Salvador heeft gedaan, is het vervangen van het logo en de tekst op de kaart. Zo is het nu een BPCC 2, Codename L.A.Z.A.R.U.S. - heel belangrijk, uiteraard. Not.

                        Fouten maken we allemaal... maar die attitude van hem? Wat een joker.
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #88
                          Click image for larger version

Name:	Salvador Goes.png
Views:	55
Size:	641.3 KB
ID:	15704
                          It's a wonder tall trees ain't layin' down

                          Comment


                          • rvo
                            rvo commented
                            Editing a comment
                            hah ;)

                          • Guest's Avatar
                            Guest commented
                            Editing a comment
                            :-)

                          #89
                          Ik weet niet wat er scheelt met Salva ... maar normaal kan je het niet noemen. Los van wat de intentie's zijn.

                          Comment


                            #90
                            Originally posted by SimonV View Post
                            Ik weet niet wat er scheelt met Salva ... maar normaal kan je het niet noemen. Los van wat de intentie's zijn.
                            Helaas.. die conclusie moet je wel trekken vrees ik.. beetje een aandachtshoer zonder echt iets te kunnen..

                            Comment

                            Working...
                            X