Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phase 5???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Originally posted by rvo View Post
    lol :D

    en toch.. toch geloof ik dat ie kaarten gaat leveren. maar niet dit jaar. bij lange na niet..
    Lege kaarten - sure.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      dat heeft ie al gedaan. john hertell heeft al een kaal bordje gekregen zag ik. sowieso vraag ik me af waarom hij zo nauw betrokken is bij dit project. is wel een toffe kerel.

    #62
    Hij (John Hertell/Chucky) is niet nauw betrokken, slechts geïnteresseerd - en hoopvol dat er echt iets komt. De PCB die hij heeft, heeft hij van Salvador gekocht en niet gekregen.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      hij heeft hem toch op facebook laten zien? ik dacht dat ze elkaar redelijk goed kenden, maar dat valt dus mee.

    #63
    Ik las ook op a1k dat Phase5 helemaal geen rechten heeft om de firmware te gebruiken. Die rechten zijn nu nog in handen van DCE en die heeft niks gelicenseerd aan het nieuwe Phase5. Hoe Salva die firmware gaat realiseren is ook een grote vraag.

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      hij kan ze toch zonder firmware opleveren? en dan zorgen dat reguliere flashupdates er op werken?

    • Guest's Avatar
      Guest commented
      Editing a comment
      kaarten leveren zonder firmware, van zogezegd geupdate kaarten met wat ... de oude firmware ? Die van de cyberstorms is bij mijn weten beveiligd waardoor het op het moment nog steeds onmogelijk is kaarten waarvan de chip met de firmware defect is te herstellen. Dus dat zie ik echt niet gebeuren.

    #64
    Tja wat heeft DCE en bijvoorbeeld Ralph Schmidt eigenlijk te zeggen op het hele verhaal ? Tot zover niks tenzij ik wat gemist heb ? Op zich vind ik dat raar aangezien zij toch wel degelijk zou den moeten weten hoe of wat er kan of niet kan en eventueel de hele poppenkast zouden kunnen stoppen.

    Ze kunnen natuurlijk ook wachten tot hij daadwerkelijk wat op de markt brengt om hem dan voor de rechter te sleuren en ondertussen de kat uit de boom kijken omdat ze voor 99% zeker zijn dat het een broodje aap verhaal is.

    Comment


    • Megatron
      Megatron commented
      Editing a comment
      Dat laatste.. ik blijf (nog) even netjes en klap niet uit de school.. maar ik denk dat John binnenkort wel zal mededelen dat er een "klein **kuch** issue" is met de kaart...

      Mijn tip.. deze week zijn de chips in de aanbieding bij de Plus Markt..

    • Guest's Avatar
      Guest commented
      Editing a comment
      Ik ben op de hoogte van dat gegrond probleempje van John :-)

    • Infant
      Infant commented
      Editing a comment
      Hij heeft er geen kracht meer voor 😂

    #65
    Het viel me al op dat ie zo stil was de laatste tijd, John dan. Ik begrijp dat ook hij nu moet concluderen dat de wederopstanding van Phase 5 wel erg onzeker is :P

    Comment


      #66
      van Phase-5 naar Out-of-Phase-5 ...
      -=[Greetings]-[Dr3D]=-

      Comment


      • DdAzZ
        DdAzZ commented
        Editing a comment
        eerder Phase-Out

      #67
      Op Amiga 32 gaf Salvador aan dat de eerste kaarten 'over 4 weken' gereed en te koop zouden zijn. Die 4 weken zijn inmiddels ruimschoots voorbij. Weet iemand waar ik mijn order kan plaatsen?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #68
        Dat kun je >>hier<< doen Infant.

        Comment


          #69


          Maar stiekem hoop ik toch wel dat het project gaat slagen...

          Comment


            #70
            Originally posted by PRS View Post


            Maar stiekem hoop ik toch wel dat het project gaat slagen...
            Welk project is dat ? Lege printplaten verkopen ?

            Comment


              #71
              Goed nieuws voor wie een nieuwe ppc accelerator wil van Phase5 !

              Comment


                #72
                Zonder spanning! Spannend!

                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  #73


                  Dat zegt genoeg, denk ik. En toont Salvador weer aan wat voor een 'professional' hij is:

                  Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2017-12-02 at 11.34.49.png Views:	1 Size:	222.6 KB ID:	15676

                  Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2017-12-02 at 11.35.12.png Views:	1 Size:	215.3 KB ID:	15677
                  Last edited by Infant; 02-12-2017, 14:18.
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #74
                    Vid werkt niet

                    Comment


                    • Infant
                      Infant commented
                      Editing a comment
                      Nu wel :-)

                    #75
                    Waarom smijten ze die halve gare niet gewoon overal uit hun forum / facebookgroep ?

                    Hij wou binnen op de facebookpagina van de Belgian Amiga Club ... toch even op negeren gedrukt.

                    Comment

                    Working...
                    X