Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phase 5???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Zou het dan toch??? Het blijft een hoog "ik weet niet of ik het vertrouw"-gehalte houden...
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #32
      Ik denk er hetzelfde over.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #33
        Dat is toch een foto van het prototype van de reeds jaren oude Blizzard 1260? Dat geeft hem (helaas voor hem...) geen credibility - de meneer in kwestie schijnt wel meer prototypes te hebben, al dan niet geheel eerlijk verkregen.

        Dat persbericht is er ook vandaag, maanden na aankondiging, nog steeds niet. Als dat al niet lukt, waarom zou het (her)opstarten van een lijn Amiga accelerators dan wel lukken? En dan laat ik nog in het midden of dat economisch wel te verantwoorden valt.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #34
          Nu is hij ook zeer onprofessioneel op FB tegen het Apollo team tekeer aan het gaan met dreigementen over advocaten etc etc..
          Nou het kleine beetje credit wat hij had voor mij valt dan ook meteen weg.

          Begon hiermee:
          http://imgur.com/HLPomCp

          Daar reageerde iemand van het apollo team op:

          http://i.imgur.com/PrKo6eA.png

          http://imgur.com/00ud7FS
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #35
            Originally posted by MrZ View Post
            dreigementen over advocaten etc
            Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij misschien hooguit 1,5 keer het uurtarief van een advocaat kan betalen dus dat loopt wel los... :)

            Comment


              #36
              Die vriendelijke meneer van Phase5 is nu in de Commodore Amiga Facebook groep postings die hem niet zinnen aan het markeren in de hoop dat wij als admins dat dan verwijderen.. nou.. ik denk het niet Piet.. zo zit het niet in elkaar.. mensen mogen natuurlijk altijd een mening hebben en zolang er geen edele delen of beledigingen plaatsvinden gaan we dat ook niet stoppen.

              Maar als hij echt de mensen van het Apollo Team aan het aanvallen is, dan is hij toch echt verkeerd bezig.. zeker nu wij (A1200.NET) met het Apollo Team werken aan een "leuk projectje"

              Comment


                #37
                Oh boy...

                Click image for larger version

Name:	price.jpg
Views:	86
Size:	104.1 KB
ID:	13703

                Zal mij benieuwen wat de beste man gaat laten zien in Neuss, alleen een intekenlijst en paypal account of ook prototype hardware...

                Comment


                  #38
                  Originally posted by spud
                  Oh boy...

                  Click image for larger version

Name:	price.jpg
Views:	86
Size:	104.1 KB
ID:	13703

                  Zal mij benieuwen wat de beste man gaat laten zien in Neuss, alleen een intekenlijst en paypal account of ook prototype hardware...
                  Volgens mij waren er al wat demodingetjes op zijn Facebook. Niet dat ik iets met Facebook doe, maar volgens mij hadden mensen daar linkjes van geplaatst.

                  Maar zouden mensen echt dit soort bedragen over hebben ten opzichte van de Apollo stand-alone of een van de accelerators?
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                  • rvo
                    rvo commented
                    Editing a comment
                    jawel. dit zijn prijzen die je ook op ebay ziet. en dan gaat het om 20 jaar oude 2e, 3e, 4e -hands hardware. dit is nieuw en met garantie.

                  #39
                  Wahnsinn!

                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #40
                    Hm, grappig. Op zijn Facebook-pagina (lang leven Google) staat de G-Rex ook, maar ook de Phase5 Immotep; een AmigaOne 1200-II met een begeleidende tekst van een Egyptische god die opnieuw tot leven wordt gewekt... Volgens mij staan op die pcb een aantal SATA poorten, een ATX aansluiting en mogelijk een PCI-achtige bus ingetekend.

                    Nu is deze meneer vooral veel hete lucht, maar het ziet er op zijn minst bewonderenswaardig uit. Maar gaat hij niet zo heel snel ellende krijgen met rechthebbenden enzo?
                    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                    Comment


                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      van wat ik begrepen heb is hij de rechthebbende

                    • Infant
                      Infant commented
                      Editing a comment
                      Ik vind het ook nog vooral veel hete lucht. Maar goed, seeing = believing.

                    #41
                    Originally posted by spud View Post
                    Oh boy...

                    Click image for larger version

Name:	price.jpg
Views:	86
Size:	104.1 KB
ID:	13703

                    Zal mij benieuwen wat de beste man gaat laten zien in Neuss, alleen een intekenlijst en paypal account of ook prototype hardware...
                    Flinke prijzen, maar wel nieuw en de Ebay prijzen voor 20-jaar oude kaarten komen ook een stuk in deze richting.

                    Ben wel benieuwd of er op de Amiga32 ook wat te zien zal zijn, bijv. de Blizzard 560, een 68060 voor de 500 (?)





                    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                    Comment


                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      ja, dat is echt bizar :) verder volledig met je eens.

                    #42
                    Eerlijk.. en met alle respect.. maar al die turbokaart waanzin.. Noem het de 060 Phase5 of een PPC.. een Vampire Versie Whatever.. WAT MOET JE ERMEE????

                    95% van de mensen wil WHDLoad spellen spelen.. beetje Dopus, ProTracker, Sysinfo geilen, Demootje kijken.. laat 1% nog iets renderen op de Amiga (je telefoon is sneller trouwens).. en moet je daar dat die brute kracht voor hebben? Toch zeker niet lijkt me!

                    2 Mb Chip, 4 Mb Fast.. what else?

                    Comment


                    • wiebow
                      wiebow commented
                      Editing a comment
                      Ben 't met je eens. Ik heb een Amiga met een 040, en die is snel genoeg voor alle Amiga taken die je op een Amiga doet... Leuk om te laten zien dat Doom op 30 fps kan draaien op je non-native Amiga, maar Lotus Esprit draait altijd wel goed!!! :)

                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      Oh, ik kan dat wel toelichten. ik wil gewoonweg de ultieme Amiga zoals je die destijds, zeg eind jaren negentig, kon krijgen. Ik heb dat met al mijn computers en consoles, zo heb ik ook een Super Grafx ipv een Turbo Grafx.

                      Bovendien kijk ik erg graag demo's en die lopen het best op een 060. Daarbij wilde ik ook met OS4 rommelen, dus een PPC + 060 kaart is dan ook een logische stap. Tel daar de bvision bij op (want ik zweer bij a1200) en ik heb mijn keuze wel verdedigd denk ik.

                      Dit is uiteraard voor iedereen anders maar ik schat in, ook van de verhalen van mensen om mij heen, dat ik niet bepaald alleen ben.

                    • Ikilledher
                      Ikilledher commented
                      Editing a comment
                      Mijn demos werken vooral op een kale 68000. Na 1992 hield ik hooguit rekening met een VBR voor jouw conveniënte. 😂

                    #43
                    Net als RVO wil ik eigenlijk ook de ultieme Amiga, ik denk ook wel vele andere gezien het succes van de Vampire kaarten bijvoorbeeld. Emulatie, een Amiga emulator op je pc, is het vaak net even niet imho. En wil je dan de topdemos op fullspeed draaien dan is er wel wat power nodig.
                    Ik game alleen af en toe op mijn Amigaone met 4.1 en hoor dus bij die 5% non WHDload gebruikers :)

                    Last edited by Benny; 13-09-2017, 00:37. Reason: tekst toegevoegd
                    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                    Comment


                      #44
                      Om nog even op Phase 5 terug te komen, ze zijn blijkbaar ook bezig met een nieuwe memory interface, dit noemen ze op hun Facebook page. Er wordt gesproken over DDR4 en daarnaast over Pro-kaarten tot 3000 euro, wie dat laatste gaat betalen mag zijn vinger opsteken. Laat ze eerst de huidige hoax maar ontkrachten door wat te gaan verkopen.
                      Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                      Comment


                        #45
                        Eerlijk gezegd vindt ik die hele zogenaamde Amiga scene een beetje doordraaien met al die upgrades en dan vooral die prijzen die er worden gevraagd, absurd gewoon.
                        Misschien ben ik wel te oud aan het worden om dit allemaal te volgen en misschien komt het omdat ik bewust de up en downfall van Commodore heb meegemaakt en vooral hang naar een genuine C64 en Amiga zonder al die poespas. my two cents. Wat een ander allemaal met zijn hardware wil doen is natuurlijk hun zaak.
                        Last edited by DdAzZ; 14-09-2017, 14:55.
                        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                        Comment

                        Working...
                        X