Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn Amiga VIP Wishlist - Amiga 32

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Mijn Amiga VIP Wishlist - Amiga 32

    Click image for larger version

Name:	2016-09-22_10-38-29.jpg
Views:	1515
Size:	86.4 KB
ID:	8581


    Ik denk even terug aan het Amiga 30 evenement in het Deutsche Reich.. Hmm...

    Nu kan menig gaan emmeren over wat men van het evenement in Neuss vond.. de een vond het te veel op een mini-HCC-beurs lijken, een ander vond dat er slechte WiFi was of dat er geen parkeergelegenheid voor de deur bestond.. maar het evenement was er wel en het was een gezellige dag.. voor menig op het evenement zelf, dan wel niet op de Ski piste of de bar van het Fire & Ice Hotel.. Ik denk er dus ook graag met plezier aan terug, al was het alleen al om Petro Tyschtschenko te spreken het lekkere Duitse bier!

    Zoals menig een al heeft gelezen, komt er een Amiga 32 in das Land von Bier und Bratwursten.. wederom georganiseerd door het team van Markus Tillmann!

    Nu vroeg ik mij af wat dat evenement gaat bieden.. wat gaat er anders zijn dan wat we vorig jaar hebben gezien? -- Een evenement staat of valt immers met het aanbod aan activiteiten en de mensen om die het draait..

    Wat gaat de formule zijn?

    Wat is jullie mening?

    Welke VIPs zou jij willen treffen?

    Welke activiteiten vond je tof om te zien.. of wat miste je nou net en wil je deze keer zien?



    Last edited by Megatron; 22-09-2016, 11:54.

    #2
    Persoonlijk zou ik graag David Hasselhoff op het event zien. Heeft immers een grote link met zowel Duitsland als Amiga.

    Click image for larger version

Name:	David-Hasselhoff-with-puppies.jpg
Views:	75
Size:	40.2 KB
ID:	8583

    Addition by substraction is ook een dingetje. Ik zou graag Der Petro voordragen in dit geval.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • odo
      odo commented
      Editing a comment
      Wat een horror plaatje dit is dierenmishandeling :P

    #3
    De formule zal opnieuw zijn: tickets=(sprekers+spullen)/(tafeltjes+podium+stoelen)


    Sent from a mobile device.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #4
      Q: Welke VIPs zou jij willen treffen?
      A: Gunnar von Boehn van het Apollo team zou ik wel als spreker/VIP willen zien.
      Q: Welke activiteiten vond je tof om te zien.. of wat miste je nou net en wil je deze keer zien?
      A: Ben niet geweest zou ik niet weten, maar zou leuk zijn dat er een OS4 W3D Nova demo is, line up van Amiga modellen, Vampire demo.
      A: Iets van een oldskool game compo
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #5
        Eric Schwartz.

        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #6
          +1 Infant

          Comment


            #7
            Owwww, Eric Schwartz. Ja, dat zou toch echt wel te gek zijn.

            Persoonlijk hoor ik graag altijd verhalen van de underdogs. Gewoon goede verhalen hoe het er aan toe ging toen zij met iets revolutionairs bezig waren (en het zelf nog niet wisten). Maar vooral van mensen die nog geen gevestigde naam zijn. Jens z'n praatjes zijn vermakelijk, maar het blijft marketing

            Ik zou geld betalen om geboeid te kunnen luisteren naar:

            - (Ex) Phase 5/Elbox/DCE/GVP werknemers
            - Onafhankelijke HW makers: Kipper2k, Majasta, Apollo team, Promotheus PCI bord ontwikkelaar (= open souce!)
            - Devs van willekeurige games (buiten de standaard mensen). Zo was Franck Sauer op Amiga30 een bijzonder aangename gast. Heel erg bescheiden, maar wist uiteindelijk (na meer wijn) leuke dingen te vertellen over hoe Agony tot stand is/was gekomen. Verbluffend.
            - Amiga (re)sellers (hallo Ron
            - Gebruikers, zoals jij en ik. Wat hebben we gedaan, wat doen we nu en wat betekend Amiga voor je.... kan nog best leuke dingen opleveren me dunkt.


            Comment


              #8
              In Duitsland zullen Engelse magazines wel niet veel gelezen zijn, maar ik zou wel eens verhalen willen horen van uitgevers/schrijvers van bijvoorbeeld Amiga Power, Amiga Format of CU Amiga. Met name het wat dwarse/rebelse Amiga Power was destijds mijn favoriete blaadje, dus roep ik maar "Matt Bielby"

              Comment


                #9
                Originally posted by McVenco View Post
                In Duitsland zullen Engelse magazines wel niet veel gelezen zijn, maar ik zou wel eens verhalen willen horen van uitgevers/schrijvers van bijvoorbeeld Amiga Power, Amiga Format of CU Amiga. Met name het wat dwarse/rebelse Amiga Power was destijds mijn favoriete blaadje, dus roep ik maar "Matt Bielby"
                +1; Steve Jarratt (Zapp! 64, CU Amiga, Amiga Format) of Dan Slingsby (CU Amiga).
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                • mendark
                  mendark commented
                  Editing a comment
                  +1; Stuart Campbell van Amiga Power. Altijd om bescheurd.


                • McVenco
                  McVenco commented
                  Editing a comment
                  Campbell was briljant. Neil West kon er trouwens ook wat van... :)

                #10
                Ik zou een interactief dingetje leuk vinden... Iets waar je na afloop ook iets "in handen" hebt. Al is het iets "simpels" als hoe je een foto met een hedendaagse camera uitleest en bewerkt... Of hoe je met je a1200 het net op kan? Wellicht een BYOD en met pcmcia kaartjes en software die aangeleverd / verkocht worden plus uitleg. Ik hou wat meer van poetsen, dan lullen over poetsen om het zo maar te zeggen. En is een "lan-party" met een aantal amiga's met netwerk een idee? Lijkt me ook wel gaaf namelijk :)

                Maar ach, dat zou mijn insteek zijn voor zo'n event. Het event wat ze "Im Deutsch Reich" plannen is vast al in kannen en kruiken...
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                • mendark
                  mendark commented
                  Editing a comment
                  +1; workshops van de 'gewone man'. Leuk om te zien hoe of direct mee te doen. Daar ben ik het volledig mee eens.

                #11
                Als David Braben (Elite/Frontier) zou komen dan zou ik een beetje interesse krijgen, maar anders nee, ik ben er geweest en afgezien van RJ en Dave, vond ik het lang niet zo leuk als Amsterdam. Ik miste een beetje de communicatie en interactie en het hele gebeuren was allemaal wat strak en zakelijk opgesteld. Ik verwacht ook niet dat ik er zou zijn als de formule hetzelfde blijft.

                Comment


                  #12
                  Overigens geeft Majasta zelf ook hele vermakelijke praatjes. Zie hier de uitleg over de Vampire kaart van de meester himself. Wat een held.
                   

                  Comment


                    #13
                    Mijn Roemeens is niet meer zoals het geweest is.. Dus ben maar gestopt met kijken.
                    En wat ze lieten zien, dan werkt ook prima op mijn 600 vamp v2

                    Comment


                      #14
                      Inmiddels hebben ze de hele video van engelse ondertitels voorzien.
                      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                      Comment


                        #15
                        Originally posted by McVenco View Post
                        In Duitsland zullen Engelse magazines wel niet veel gelezen zijn, maar ik zou wel eens verhalen willen horen van uitgevers/schrijvers van bijvoorbeeld Amiga Power, Amiga Format of CU Amiga. Met name het wat dwarse/rebelse Amiga Power was destijds mijn favoriete blaadje, dus roep ik maar "Matt Bielby"
                        Leuk idee..

                        Comment

                        Working...
                        X