Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn Amiga VIP Wishlist - Amiga 32

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Majsta zou ook geen verkeerd idee zijn.. aardig wat mensen die hem wel willen spreken.

    Comment


      #17
      Het klinkt bijna of je het organiseert. Heb ik dat stukje nieuws gemist?
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment


        #18
        Originally posted by michael View Post
        Het klinkt bijna of je het organiseert. Heb ik dat stukje nieuws gemist?
        Nee hoor, niets gemist. Marcel is een halve Duitser en helpt ze derhalve graag.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          Ik weet het niet. Ik vond het geweldig in Neuss ( en ook in Amsterdam ondanks dat ik als de roadie van de Hyperion ergens in een tent terecht ben gekomen met een heerschap dat stond te zeuren over de tent in kwestie ) . Veel nieuwe mensen leren kennen, veel bier gedronken en uiteraard veel Amiga-gerelateerde dingen gezien en gehoord.... echter ik denk dat het misschien een beetje kort gaat zijn na de 30jaar-meeting om dezelfde vibe te kunnen creëren. Je kan Dave Haynie, RJ Mical toch weer niet hunzelfde verhalen laten doen denk ik, dat van Petro willen we al niet meer horen ... dus er moet zeker nieuw bloed terechtkomen op dat evenement.

          Comment


          • rvo
            rvo commented
            Editing a comment
            ik ben het min of meer met je eens. aan de andere kant, amiga '30 smaakte absoluut naar meer. en ik denk dat als alle mensen komen die er toen niet bij konden zijn, het minstens zo tof gaat worden.

          #20
          Grappig. Ik vond het dus echt he-le-maal niet leuk in Neuss. Ik ben er een uurtje geweest en ben toen maar gaan skiën - dat was wel leuk! Ik vond Amiga: 30 in Neuss ontzettend statisch. Beetje een klaslokaal idee: leraar (spreker) staat op podium en de klas zit in rijtjes van 10 netjes te luisteren. Wat dat betreft was het "post-party" diner (waarbij je uiteraard zelf kon beslissen waar je ging zitten en onze tafel dus voorzien was van alle leuke mensen) al een stuk beter; ware het niet dat het eten niet weg te krijgen was. Zelden heb ik zo slecht gegeten!
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #21
            Zo zie je maar weer, ieder zijn ding :)


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #22
              Originally posted by Infant View Post

              Nee hoor, niets gemist. Marcel is een halve Duitser en helpt ze derhalve graag.
              Schweinehund!

              Comment


                #23
                Originally posted by iRetroVolver View Post

                Schweinehund!
                Click image for larger version

Name:	pq4w8j.jpg
Views:	35
Size:	29.5 KB
ID:	8687
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #24
                  Originally posted by michael View Post
                  Het klinkt bijna of je het organiseert. Heb ik dat stukje nieuws gemist?
                  Je hebt niks gemist

                  Comment


                    #25
                    Originally posted by mendark View Post
                    Ik zou geld betalen om geboeid te kunnen luisteren naar:
                    Lijkt het je niet leuker om geboeid met die mensen in gesprek te zijn, in plaats van alleen te luisteren? Dat lijkt mij veel leuker, dan iemand op een voetstuk plaatsen. Gewoon, biertje erbij en vragen naar de antwoorden die jij wilt horen...

                    Comment

                    Working...
                    X