Hallo! Kom snel binnen. Trek je jas uit. Als je mee wilt praten, kun je hier
je naam invullen. Veel plezier! Al gedaan maar geen mail ontvangen? Neem contact op! — Manon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Diskettebak met ST-?? diskettes van een punnikliefhebber
Ja, dit is gewoon Punnik van Knip 'n Plak. Slechte foto van hem, hahaha. Ow, wacht da's echt een willekeurige punniker. Ik kan je vertellen, zo ziet ie er niet uit :)
Z'n Amiga werkt nog steeds en hij maakt (al dan niet met hulp van de vernieuwde open source PC versie van Protracker) nog steeds modjes. Zo ben ik ook in contact met hem en z'n broer gekomen, destijds in 1996. Via Aminet uiteraard.
whaha, daar zitten inderdaad echt tijdloze mods tussen! die fort boyard mod van die 2e youtube link alleen al. het is niet eens dat het echt goed is (al heeft ie echt wel wat goede chips en jungle mods gemaakt), het heeft vaak een leuk nederlands tintje waardoor het is blijven hangen bij me.
Goedenmiddag, Punnik hier :) is idd mijn studio-gear (maar ben het niet op die foto bij dit bericht :D )
Maaruh, RVO , ben jij dan diegene die de geniale Vis+Muts mod gemaakt heeft ? :D
Nog steeds altijd "druk met muziek bezig geweest, na de jaren 90 meer met synthesizers etc, maar sinds een jaar ongeveer weer aan het spelen met Protracker :)
Voornamelijk hobbymatig ja, soms wat leuke projectjes enzo. En afgelopen zomer nog een heeel klein zomerhitje op 3fm gehad http://www.3fm.nl/nieuws/detail/3627...ck-van-vandaag
(eens een poging gedaan om een zo simpel mogelijk nummer te maken met tekst die blijft hangen...., niks serieus) ;)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment