Announcement

Collapse
No announcement yet.

Commodore terug op Duits grondgebied

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Commodore terug op Duits grondgebied

    Handige soldeerjongen en — aha! — entrepreneur (wie niet tegenwoordig) Jens Schönfeld heeft een persbericht uitgestuurd met ehm… nieuws. Individual Computers GmbH heeft wat Commodore-rechten verkregen van het Luxemburgse Polabe Holding N.V. Het ziet er vooralsnog naar uit dat er kunststof wordt geperst met een logo.

    Click image for larger version

Name:	107209930.jpg
Views:	283
Size:	26.8 KB
ID:	7958

    Ik vind het overigens goed dat een land zich in relatief korte tijd los kan schudden van een nare historie. Wees trots!
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Dus, als ik het goed begrijp:

    Jens betaalt centjes zodat hij het Commodore logo mag plakken op "nieuwe" Commodore 64's welke zijn opgebouwd uit cases gemaakt uit de mallen van de C64 case kickstarter en een nieuwere versie van C64 reloaded.

    Joepie.
    Last edited by Infant; 01-09-2016, 10:47.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ja, kort samengevat komt het daar op neer.... Maar kans bestaat dat hij nu ook de Commodore naam op zijn producten mag plakken: dus de "Commodore 64 Reloaded" Of de "Commodore XSurf 100"...

      Comment


        #4
        Ofschoon ik het wel "leuk nieuws" vind, vraag ik me eigenlijk af... eh.. wat vraag ik mij eigenlijk af?... nee, ik vraag mij niks af.. laat het maar eens lopen. Voor wat betreft de dingen die Jens maakt denk ik wel dat het in goede handen is.. ook al vind ik Jens iets te introvert en borderline autistisch.. Hij maakt echter puike hardware dus power to him!

        Comment


          #5
          Die twee kleurige case is ERG leuk, vind ik.... Maar goed, zo kan ik mijn oude case zelf ook over spuiten. Hm....

          Comment

          Working...
          X