Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk mijn mancave ingericht :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Eindelijk mijn mancave ingericht :)

    Feest. Nog niet helemaal klaar natuurlijk, want er moet nog een gewone pc komen en ik moet nog even cat6 naar boven trekken (10gbit ethernet kan vast op de amiga, toch? :)). Maar het belangrijkste staat, mijn 1200 met Apollo 1220 turbo met 4MB geheugen... (Zojuist gerepareerd en retour van @tsb)



    En ja, het spijt me; ook ornamenten, posters en andere dingen zijn er nog niet. Ook mijn soldeerstation moet ik nog even naar boven brengen...
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    #2
    Mooi, het begin is er.
    Als ik het goed zie op de foto, dan is je amiga nog best wit. Ik zou dan ook snel wat gordijnen ophangen.

    Comment


      #3
      Kijk het begin is gemaakt
      => Commodore A600HD/40 <=
      3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

      Comment


        #4
        Leuk! Hé, dat lijkt wel ergens rondom Den Haag. :-)
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #5
          Nice! Doet de Amiga weer goed ? :)

          Comment


            #6
            Bedankt allemaal :) Ikilledher; gaven de flats het weg? Of mijn mega-geweldige omschrijving? :D

            tsb; workbench doet het, voor de rest was ik te druk bezig met opbouwen gisteravond.

            GEL ik zat meer te denken aan een stofkap
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


            • Ikilledher
              Ikilledher commented
              Editing a comment
              Je omschrijving.

            #7
            Originally posted by michael View Post

            En ja, het spijt me; ook ornamenten, posters en andere dingen zijn er nog niet. Ook mijn soldeerstation moet ik nog even naar boven brengen...
            Posters ja, soldeer station; NEE!

            Zet een goed speakersetje neer op dat tafeltje en hou het clean

            Comment


              #8
              Het begin is er. Ik zie graag foto's van je kamer als hij af is.
              Ik kan niet wachten tot ik zelf ook een kamer tot mijn beschikking heb. Nog een paar maandjes.

              Comment

              Working...
              X