Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volgens mij is er wat gebeurt bij de buren..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Volgens mij is er wat gebeurt bij de buren..

    Click image for larger version

Name:	oepsie.jpg
Views:	45
Size:	23.9 KB
ID:	7749

    #2
    Ik wilde net de MaxTransfer instellingen opzoeken...

    Comment


    • odo
      odo commented
      Editing a comment
      :)

    #3
    Dit kon wel eens de vooravond blijken van progressie! \o/

    Click image for larger version

Name:	IMG_2016-08-21 22:35:19.jpg
Views:	39
Size:	2.5 KB
ID:	7753
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #4
      Heb Rayon even geinformeerd over dit probleem via Telegram. afwachten :)

      Comment


        #5
        www.amigascene.nl doet het alweer
        toch fijn dat er dergelijke sociale controle is jegens 'de andere website'

        nu nog mijn account hersteld van een aantal bans svp rayon (kan je daar ook een telegram over sturen? ;)

        Comment


          #6
          Originally posted by Magic View Post
          nu nog mijn account hersteld van een aantal bans svp rayon (kan je daar ook een telegram over sturen? ;)
          Je hebt het wel erg bont gemaakt daar…
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #7
            Originally posted by Magic View Post
            toch fijn dat er dergelijke sociale controle is jegens 'de andere website'
            Leedvermaak is ook vermaak.

            Comment


              #8
              Ach.. die <10 posts per maand op AmigaScene.. niet de reden waard daar iemand voor uit bed te whatsappen, messagen, bellen.. heeft wellicht toch andere prioriteiten.

              Comment

              Working...
              X