Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Event in Nederland?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Interessant topic is natuurlijk wel te bedenken, al is het maar een presentatie van de vampires; zeker als het team er dan een aantal verkoopt ;)

    Ik verwacht ook niet iets, maar was benieuwd of ik een Nederlands event over het hoofd had gezien.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #17
      Ik zou de vader van Amiga nog wel eens willen zien spreken. 😂

      Ik sluit me aan bij Infant en iRetroVader (die overigens zojuist een geweldige prijs won). Daarbij geloof ik dat je voor welk Amiga-evenement/-forum/-project dan ook een helder concept voor ogen moet hebben; een sfeer, de aansluiting op een behoefte. Het louter vullen van een ruimte met mensen en spullen is volgens mij niet voldoende. Dat voelt, net als Amiga 30 in Neuss, kaal aan.

      Maar michael, alles begint met een idee dus het is een leuke discussie: een weekend-lang coder-bootcamp om nu eens echt te beginnen, een oldskool Amiga-weekend met je vrienden bij een andere vriend-weekend (met chips en cola), een Amiga-soldeer dag, … Wat maakt het allemaal uit. Je kunt van alles een succes maken wanneer er een zekere vraag is en wanneer je de grootte reëel insteekt. (En geloof me, Amiga Soldeer en Kippenvleesdag met een opkomst van 10 enthousiastelingen kan net zo’n geweldige ervaring zijn als je eerste concert.)

      Gewoon doen dus.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


      • Ikilledher
        Ikilledher commented
        Editing a comment
        En wiebow.

      • wiebow
        wiebow commented
        Editing a comment
        Ikilledher als jij komt, neem dan die gamecube mee :)

      • Ikilledher
        Ikilledher commented
        Editing a comment
        Staat klaar! We vinden wel een gelegenheid. :-)

      #18
      De kroket Amiga meetings bij de oplichter Amiga-Digital op de was-zolder in Deventer waren ook een succes, toch? Althans, ik meen mij zoiets te herinneren
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • wiebow
        wiebow commented
        Editing a comment
        Neil Young text in je sig. Leuk :)

      #19
      Originally posted by Infant View Post
      De kroket Amiga meetings bij de oplichter Amiga-Digital op de was-zolder in Deventer waren ook een succes, toch? Althans, ik meen mij zoiets te herinneren
      Het was alleen zo fucking hot daarboven, maar ja ik vond het wel leuk, maar dan is 1 keer ook leuk genoeg, het moet niet elke maand zijn ofzo. Net als die 32 jaar Amiga party in Duitsland, ik ben er niet!
      Bovendien ik vraag me af wat het nut is van al die parties, ik snap het wel als Amiga fan en ex-hoarder, maar aan de andere kant, is een party op 30 jaar genoeg.

      Comment


        #20
        Voor mij hoeft het ook geen party te zijn. Iets zoals de HCC-beurs ben ik ook al heel blij mee :) Beetje lopen langs standjes en her en der een praatje voor wat info. Iets als de storage expo (lijkt op HCC maar dan met een aantal ruimtes voor praatjes) lijkt me ook erg gaaf.

        Maar dan wat minder groot uiteraard, en niet ergens ver weg in Duitsland.
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #21
          Ik kan me voorstellen dat de laatste HCC-beurs niet helemaal dekkend was en ook de bezoekers leken ietwat bedroefd over de opkomst en samenstelling. Daar moet een schop in.

          Click image for larger version

Name:	1596.jpg
Views:	24
Size:	268.6 KB
ID:	7848
          Last edited by Ikilledher; 27-08-2016, 11:42.
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #22
            Voor alle duidelijkheid. Bovenstaande foto heeft weinig met de HCC dagen te maken. De HCC dagen hebben geen nut meer in het internet tijdperk. Wie wacht er nu tot november om iets te kopen terwijl je het morgen in huis kunt hebben? Ook is er geen sprake meer van de gigantische prijsverschillen. Daarom liepen de HCC dagen af. Vanuit de Interessegroepen was er toch behoefte aan een dag om zich te kunnen presenteren zoals op de HCC dagen. De HCC organiseerde daarom de HCC dag waar de link naar verwijst. Helaas was men vergeten potentiële bezoekers te informeren. Dus kwam er bijna niemand. Misschien was dat maar goed ook want de presentatie van een paar andere groeperingen was .... Suboptimaal zal ik maar zeggen. Onze hoek zag er, vooral de de Amigascene mensen, fantastisch uit.
            Als je na 4 jaar terugkijkt is alles mooi. Die goede oude tijd. In oktober vieren we 35 jaar HCC Commodore IG in het trefpunt in Maarssen

            Comment


              #23
              Ik denk eerder dat een Amiga Cafe meeting meer mijn stijl is dan een HCC dag, een hapje eten en even over en alles en nog wat hebben is leuker dan zo'n dag op een beurs waar toch bijna niemand meer komt.

              Comment


              • wiebow
                wiebow commented
                Editing a comment
                Eens!

              #24
              Originally posted by Buzzfuzz View Post
              een hapje eten en even over en alles en nog wat hebben is leuker
              Ook eens. Dat is de essentie van zo een leuke hobby. Laten we het warm houden. Hé! Is het café niet jarig binnenkort?
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                #25
                Ja hoe zit dat met het cafe ?

                Nou ik ben er voor de kennis en nostalgie, maar de hobby zelf is wel ten einde voor mij, het is nu een kwestie van alles kwijt te raken voor een redelijke prijs en dan meer te richten op de nieuwe hobby, het verkennen van Indonesie

                Originally posted by Ikilledher View Post

                Ook eens. Dat is de essentie van zo een leuke hobby. Laten we het warm houden. Hé! Is het café niet jarig binnenkort?

                Comment


                  #26
                  Buzzfuzz ; hou je nog wel een 500 en/of een 1200 voor een spelletje af en toe?
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment

                  Working...
                  X