Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blauwe #?dag: Amigascene.nl is jarig!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Blauwe #?dag: Amigascene.nl is jarig!

    Blauwe vrijdag!

    Een echte blauwe vrijdag vandaag: onze oubollige buren van happyhoarders.nlAmigascene.nl zijn jarig en hebben de respectabele leeftijd van negen jaar bereikt! Om deze prachtige dag te vieren hebben we ons café vandaag aangepast en tijdelijk de gordijntjes uit "mij café" opgehangen!

    Click image for larger version  Name:	bluefriday.jpg Views:	1 Size:	81.0 KB ID:	7120

    Ik weet zeker dat iedereen in het café goede herinneringen heeft aan de blauwe deken die Amigascene heet: zo was er deze thread. Deze. Maar ook deze, deze en deze. Oh ja, deze was er ook nog.
    Click image for larger version  Name:	2709948.jpg Views:	1 Size:	61.0 KB ID:	7122

    Nog vele jaren! Maar dan nu de vraag: Wat is jouw favoriete Amigascene.nl draad?

    Last edited by Infant; 17-07-2018, 15:13. Reason: Titel aangepast zodat het niet alleen op de vrijdag klopt :-)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Gefeliciteerd, significant deel! Negen jaar bouwen en trekken. Humm… Leve Amiga! \o/

    Mijn favoriete onderwerp op welke Amiga-site dan ook (maar ik heb mijn voorkeur) is elk onderwerp dat onze gedeelde historie serieus neemt en tegelijk niet. Amiga is vooral om te lachen: was, is, zal.



    Marcel?

    Last edited by Ikilledher; 22-07-2016, 02:16.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Aan de activiteit hier te zien voelt iedereen zich vandaag een beetje blauw!
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Ah! Dit vind ik ook een leuk onderwerp!

          Click image for larger version

Name:	IMG_1578.jpg
Views:	179
Size:	141.0 KB
ID:	7137
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #6
            De "nieuw" look en feel bevalt me wel. Laat maar zo joh..

            Comment


              #7
              Verdorie zeg, ik dacht even dat ik het verkeerde, vergeten bookmark had aangeklikt!!!

              Comment


                #8
                AS thread:
                http://www.amigascene.nl/modules/new...forumpost78212

                Comment


                  #9
                   

                  Comment


                    #10
                    Ook lekker wakker worden schrok me kapot :P Die kleur blauw klopt ook niet en is behoorlijk lelijk :)
                    Last edited by odo; 22-07-2016, 17:44.

                    Comment


                      #11
                      Volgens mij hebben ze het op de site zelf niet door dat er een verjaardag gaande is. Er is geen activiteit. :(

                      Comment


                        #12
                        grote lol deze skin. toch ook wel toffe threads op AS. heb ze weer es doorgelezen.

                        Comment


                          #13
                          Pf, het was leuk... Tot ineens iemand iets deed in de trend van "jij een ban... En jij een ban... Iedereen die mij niet lief vind een ban...". Ik vind 5 oktober een leukere datum om te vieren. Die blauwe skin doet het ook niet echt voor overigens. Gelukkig in tapatalk geen last van :)
                          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                          Comment


                            #14
                            Mja… Hoe sluit je dit onderwerp beter af dan met de interessante woorden van wat jongens waarmee ik me in de jaren-90 kon vereenzelvigen?

                            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                            Comment


                            #15

                            Comment

                            Working...
                            X