Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter: nieuwe A1200-toetsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Kickstarter: nieuwe A1200-toetsen

    Phillipe Lange, de meneer achter het nieuwe A1200-plastic, is van plan om op 1 september een nieuw crowdfunding-campagne te starten voor nieuw A1200-plastic: toetsen dit keer. Meer informatie vind je t.z.t. waarschijnlijk op de website, A1200.net.
    Click image for larger version

Name:	A1200NET_Keys_Campaign.png
Views:	431
Size:	222.2 KB
ID:	6828
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Heer Lange heeft de smaak te pakken! Zo lang hij geen airbags gaat maken zal het wel goed komen allemaal :-)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      A600 toetsen zijn aan zich toch hetzelfde als A1200 toetsen ?
      Heb namelijk een duitse A600 met qwertz keyboard, zou ik mooi de toetsen kunnen vervangen naar qwerty.

      Mijn eigen vraag maar beantwoorden ;)

      Van de website:
      • I can see a kickstarter campaign coming soon for key caps. Are those keys only for Amiga 1200 ?
      • No. The coming keycaps are going to be available for several Amiga keyboard models. More details on that when keycaps & keyboards will be launched.

      Last edited by MrZ; 27-06-2016, 16:26.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Ik ben benieuwd of ze ook passen op mijn amiga 500 met zogenaamde space invaders switches. Zo niet, dan heb ik nog een nieuwer type toetsenbord. Die laatste had ik vroeger ook en die vind ik prettiger typen. Ook al gebruik ik voor het moderne werk het liefst een mechanisch toetsenbord met cherry switches.

        Comment

        Working...
        X