Announcement

Collapse
No announcement yet.

Restoratie van de Xerox Alto: Niet Amiga, wel cool

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Restoratie van de Xerox Alto: Niet Amiga, wel cool

    Dit is een totaal niet Amiga gerelateerd artikel, maar wel ontiegelijk gaaf om te zien voor de geschiedenis liefhebbenden onder ons. De restoratie van een Xerox Alto door een paar hobby-isten (en een aantal hebben daadwerkelijk bij Xerox gewerkt toentertijd.

    Introductiefilmpje, met natuurlijk even aanhalen van Steve Jobs die geïnspireerd raakte door de Alto om de Mac te maken:


    En het eerste filmpje waarbij ze ook daadwerkelijk iets maken (ik zal niets verklappen, maar het is iets wat ook bij Amiga's wel eens moet);
    .
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    #2
    Wellicht leuk om te weten, die enorme Memorex-schijf die ze inladen, kan 2,5MB aan data op.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Erg gaaf om te zien. Doet mij denken aan de mannen die mijn Tandy TRS80 hebben gerepareerd :)

      Comment


        #4
        Heb je daar ook gave filmpjes van? Ik wil het wel zien hoor :)
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #5
          Van het repareren niet, die mensen zijn niet zo van het filmpjes maken voor Youtube. Ik ben wel een filmpje aan het maken van het eindproduct :)

          Comment


            #6
            Geïnteresseerd.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #7
              bij deze dan:

              Comment


                #8
                nice demo whizzi!

                Comment


                  #9
                  dank u :)

                  Comment


                    #10
                    nice vid!

                    Comment

                    Working...
                    X