Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • michael
    replied
    Sja, ik hoop dat je mazzel hebt MrZ. Maar als ze zoveel orders uit hebben staan, wordt het dan niet verstandiger om inmiddels toch eens te gaan shoppen voor een toko die die dingen in elkaar gaat solderen voor ze?

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Plaatjes en ook al genoeg filmpjes te zien van V500 in actie.
    Zag op het IRC kanaal ook al mensen vragen wanneer Majsta zijn aankondiging nou eens kwam :D
    Ben zelf nu toch ook wel erg nieuwsgierig, hopelijk valt het niet tegen haha!
    Hoop stiekem op het eerste prototype van de V1200 met Arria 10 FPGA, maar dat zal wel niet :confused:

    Kipper2k maakte zich wel zorgen wat er gebeurd als dalijk de V500 en V1200 klaar zijn, gezien de hoeveel bestellingen die hij ontvangen heeft voor de V600.
    Tja als er al honderden 'closet A600' gebruikers zijn, dan kun je zelf wel de wiskunde doen met de 500&1200 :p
    Geloof op dit moment 700 wachtende voor een V600 dat Kipper2K zei... (200+ Vampires inmiddels gemaakt)
    Als je in februari besteld hebt zit je bij de aankomende batch van 100 stuks.

    Ik zal nog wel 4 maanden of langer moeten wachten :(


    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Ik heb ook nog geen nieuws gezien. Wel deze plaatjes van de 500 versie plink

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Ongeduldig als ik ben... Ik heb nog geen nieuws gezien van Majista. Heb ik iets gemist?

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Wow, dat zijn een hoop nieuwe caps in een week tsb.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Maak ze niet voor mijn plezier kapot :p
    Zorro IV busboard wat ik nu nog hier heb liggen is opgeblazen toen de PSU -poef- zei.
    Die bij jouw ligt heb ik als vervanger gekocht 2de hands maar die deed helemaal niks van het begin af aan :(

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Maak je ze nu gewoon expres kapot ?
    :tease:
    Last edited by tsb; 04-07-2016, 15:28.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Spannend :-) hoop zo dat ie te maken is!!!
    Btw ik heb nog een Zorro IV busboard (ook kapot) mocht je er nog onderdelen van nodig hebben, zitten daar misschien nog goede op.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    MrZ je Zorro IV busboard is bijne next in line.. :) Heb eind vorige week en dit weekend weer diverse boardjes gerecapt en gefixed. ( 2x1200, 2x600, 1x cd32 )

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Originally posted by michael View Post

    Dat verontrust me dan weer een beetje. De Vampire 500 ligt bij mij in de lijn der verwachting, hij zou in de zomer uitkomen. Maar dat ze met van alles en nog wat bezig zijn... Focus, zou ik zeggen. Eerst gave dingen maken en zorgen dat je die kan blijven leveren. Volgens de kaart op majsta's website zijn er nu zo'n 38 vampiers (waarvan 8 in Nederland), dat moeten er meer worden :)
    De V500 is de eerst volgende die beschikbaar komt inderdaad, wordt op dit moment al volop getest en er komt een iets aangepast ontwerp van met een expansie poort om er goedkope wifi en ethernet er aan te kunnen hangen, nu zit je vast aan plipbox op de A500 voor netwerk.
    Kipper2K maakt de meeste kaartjes die heeft er inmiddels al ver over de 200 gemaakt, in de komende tijd nog 100 meer dus.
    Er moeten idd meer Vampire2 kaartjes in Nederland komen :)
    De focus is er wel bij het team hoor, echt imposant hoeveel ze doen met zo'n klein team in hun vrije tijd.

    Ik zal nog maanden moeten wachten helaas pas een week of 3 geleden mail naar Kipper2k gestuurd (had ik dat nou maar 2 maanden eerder gedaan..zucht)
    Ondertussen ben ik al wel alles aan het verzamelen zodat als de Vampire 2 aan komt ik hem er meteen in kan proppen en kan gaan freaken.

    Hopelijk kan TSB mijn Zorro IV busboard maken, als de A1200T met blizz ppc weer draait verzacht dat het wachten een hoop :)
    Ondertussen ook nog een A4000 met csppc+cvision van een maat weer in elkaar zetten (hopelijk doet ie het nog) ding staat al 8 jaar stil.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Ik heb die van kipper2k :) is wat sneller dan Majsta
    Kennis van me wacht al een 3/4 jaar op zijn vamp 600 van majsta.. was hem vergeten.. :( zucht..

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Originally posted by MrZ View Post
    Geen idee waar Majsta mee gaat komen kan echt van alles zijn denk ik, ze zijn ook met van alles en nog wat bezig op dit moment.
    Dat verontrust me dan weer een beetje. De Vampire 500 ligt bij mij in de lijn der verwachting, hij zou in de zomer uitkomen. Maar dat ze met van alles en nog wat bezig zijn... Focus, zou ik zeggen. Eerst gave dingen maken en zorgen dat je die kan blijven leveren. Volgens de kaart op majsta's website zijn er nu zo'n 38 vampiers (waarvan 8 in Nederland), dat moeten er meer worden :)

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Geen idee waar Majsta mee gaat komen kan echt van alles zijn denk ik, ze zijn ook met van alles en nog wat bezig op dit moment.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Originally posted by MrZ View Post
    Laatste nieuwtjes:

    FPGA crisis is voor nu even opgelost, Kipper2K heeft 100 Cylcone III FPGA's gekocht.
    Majsta schijnt met twee dagen een verassing te gaan presenteren, we wachten af :)
    NIce!!
    En ben benieuwd, maar zal wel iets met een Vamp 500 zijn denk ik :)

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Ik ben benieuwd.

    Leave a comment:

Working...
X