Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Snap nou niet goed waarom je de coolste turbo kaart van dit moment zou willen verkopen.
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      Mee eens....
      => Commodore A600HD/40 <=
      3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

      Comment


        Nostalgie naar die goede oude tijd dat je systeem niet zo snel was? Of misschien net besloten alles weg te doen en dit als los item op eBay omdat niemand dit in de buurt wilde overnemen voor een schappelijke prijs...
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          Of toch een beetje willen profiteren van de vraag-aanbod situatie...
          Laatst is er ook een Vampire 600 v2 verkocht voor 825 euro.
          => Commodore A600HD/40 <=
          3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

          Comment


            benieuwd of AfA_OS ook werkt met de P96 support van de Vampire.

            a600 versie sla ik over (heb geen a600), heb meer oren naar de a500 versie. Past zowel in a500 als a2000.

            Comment


              AFA OS zou gewoon moeten werken in principe, had het al bijna op mijn A600 Vampire 2 gezet toen ik in WinUAE toch nog even ging testen zonder een FPU.
              Workbench startte nog wel keurig op maar zodra je een venster opende crashte de hele boel.
              Kortom nog even wachten tot Vampire zijn FPU krijgt dan ga ik het weer proberen.

              Ben wel positief over AFA OS, ziet er veel strakker uit dan de visual prefs/birdie combi die ik nu draai op de A600 Vampire.

              Laatst ook de peter k icon.library er op gezet zo... dat maakt ff een flink verschil zeg, had ik eerder moeten doen.
              Ook meteen een bug gevonden en gerapporteerd, FTP mount crashed zodra die het disk icoon op de desktop wil zetten.
              Als het goed is komt er een fix voor.
              Ook Layers.library v45 er opgezet, geeft ook hele nette verbetering alleen de extra reboot bij een koude start is wel irritant.
              [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

              Comment


                Vandaag helaas wat minder nieuws maar ook goed nieuws over de Vampire2.
                Het slechte nieuws is dat ze de prijs hebben moeten verhogen met 100 euro om kosten dekkend te blijven en genoeg winst te maken zodat ze aankomende projecten zoals de Vampire 1200 kunnen gaan doen.
                Het goede nieuws is dat de kaarten door die verhoging wel volledig door een professioneel bedrijf geassembleerd kunnen gaan worden, dus de wacht lijst die er nu is zal dan snel tot het verleden behoren.
                Door die lange wacht lijst die er nu is zijn er ook helaas wat personen geweest die hun vampire2 puur besteld hebben om met veel winst via E-bay te verkopen.
                Dit heeft veel kwaad bloed gezet bij het Apollo team.
                Door de kaarten sneller te kunnen produceren en leveren hopen ze dit dus de kop in te drukken.

                Degenen die hun kaart via de pre-order amibay lijst van Majsta besteld en ook al betaald hebben krijgen hem nog voor de oude prijs.

                Nieuws op de site van kipper2k: http://www.kipper2k.com/updates.html
                Majsta: http://majsta.com/


                [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                Comment


                  Zo nu weer eens wat leuker nieuws, BigGun is weer lekker bezig, check it out 165 MIPS op X13!
                  Oh en vampire verslaat zonder JIT inmiddels een i7 4790K
                  i7 4790K UAE, no JIT: 133 mips / 747944 us



                  Gold core 2 gaat rocken :)
                  [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                  Comment


                    Kipper2K stopt ermee, hij krijgt allemaal gezeik aan zijn hoofd vanwege de prijsverhoging.. Geen idee of hij met alles rondom Amiga stopt en wat voor gevolgen dit heeft voor de Vampire-producten. Zal waarschijnlijk gewoon door gaan, maar leuk nieuws is het niet..

                    http://eab.abime.net/showpost.php?p=...&postcount=345

                    Comment


                      Geen leuk nieuws inderdaad, maar dit zat er al een tijdje aan te komen, gewoom omdat hij dag en nacht bezig was Vampire 2's in elkaar te solderen.
                      Wat ik er uit lees is dat hij er helemaal mee stopt nadat het vampire/apollo project is afgerond.
                      Wat ik wel kwalijk vind is dat er mensen zijn die lopen te zeuren en hem beledigen over de prijsverhoging, die mensen zijn niet helemaal goed snik.
                      250 euro is nog steeds een zeer goede prijs voor wat je krijgt in Amigaland.
                      Hopelijk kunnen ze de kaarten snel volledig laten produceren, daar schijnen ook nog wat haken en ogen aan te zitten.
                      Majsta had er een aantal laten maken maar die bleken dus allemaal niet te werken en hij wist nog niet waarom.
                      Last edited by MrZ; 21-09-2016, 12:41.
                      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                      Comment


                      • tsb
                        tsb commented
                        Editing a comment
                        Ik hoop dat ze niet ten ondergaan aan de populariteit van de Vampire.

                      Ik heb in de Amiga Facebook Group gereageerd met het volgende op dit bericht:

                      --
                      A MESSAGE TO ALL THE NEGATIVE GUYS: THANK YOU FOR ONCE AGAIN DESTROYING THE FAITH & PLEASURE OF SOMEONE!! THANK YOU A**H***S!!
                      TO KIPPER2K: THANK YOU FOR ALL YOUR HARD WORK!!
                      --
                      Meer kon ik er niet van maken.

                      Ik ken al 3 mensen (Commodore/Atari/MSX hardware bouwers) die om die reden niet meer op forums zitten,
                      gewoon puur omdat ze het gewoon te veel energie kost om al die negativiteit te handelen.

                      Die gasten moet je dankbaar zijn, moet je niet op lopen te zeiken.

                      Comment


                        Damn, dat is balen.... ik had nog hoop dat hij er mee door zou willen gaan...dit is slecht nieuws
                        => Commodore A600HD/40 <=
                        3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

                        Comment


                          Ik hoop wel dat hij inderdaad z'n huidige bestellingen nog af maakt, ik wacht nog steeds op die van mij. Wat ik al op Facebook heb gezegd is dat ik boos ben op de mensen die hebben lopen zeiken over een 100 euro prijsverhoging en verdrietig dat Kipper2k het zich persoonlijk aan trekt en om, begrijpelijke redenen, er nu dus mee ophoudt. Uit het verhaal begrijp ik dus dat er nu geen Vampire voor de 500 en 1200 komt (en 4000 lag ik ook al ergens)?

                          Comment


                            Whizzie,

                            A4000 versie staat niet in de planning, is er nooit geweest en komt er waarschijnlijk nooit.

                            Ik heb nog even door de log van het Apollo-team kanaal gelezen wat kipper er zelf over heeft gezegd.
                            Hij blijft bij het project betrokken tot het moment dat hij niet meer nodig is, dus ja hij maakt de huidige bestellingen af.
                            Dus de V500 an V1200 komen er wel zoals het er nu naar uit ziet.
                            Het lijkt er dus op dat men de professionalisering van de productie gaat doorzetten, als dat op gang is en het Vampire/Apollo project klaar is en hij dus niet meer nodig is stopt hij ermee.

                            Wat citaten:

                            <kippa> Once the Vampire/Phoenix project is complete then it will be time to me to sell off existing bits and pieces and disappear into the woodwork. I am getting too old for this stress,
                            kippa> the project still has a fair bit to run
                            <kippa> once i have no need to do up boards then it willbe done
                            <kippa> i still have lots tokeep me busy for a while

                            Copy&paste van het stuk chat (dus ook alle onzin er tussendoor)


                            ] <kippa> hi all

                            [02:07] <Mech_> be traded like drugs in dark alleys now lol

                            [02:07] <Mech_> hey kippa!

                            [02:07] <kippa> you guys are not reading

                            [02:07] <FreeMilk> he has risen, like easter

                            [02:07] <Crom00> mech I have 3 ya friggin Jabroni!

                            [02:07] <kippa> you need to reread the post

                            [02:07] <Crom00> yo will finish phoenix and vampire I know

                            [02:07] <Mech_> hahaha

                            [02:08] == roger_a [52a4acec@gateway/web/cgi-irc/kiwiirc.com/ip.82.164.172.236] has joined #apollo-team

                            [02:08] <Crom00> then set like the sun and walk the earth like Kane in Kung Fu

                            [02:08] <Mech_> kippa: you are going to finish out the vampire/phoenix runs

                            [02:08] <Mech_> right?

                            [02:08] <kippa> Once the Vampire/Phoenix project is complete then it will be time to me to sell off existing bits and pieces and disappear into the woodwork. I am getting too old for this stress,

                            [02:08] <Mech_> we were kidding around

                            [02:09] == roger_a [52a4acec@gateway/web/cgi-irc/kiwiirc.com/ip.82.164.172.236] has quit [Client Quit]

                            [02:09] <Mech_> will u honor my order for 100 boards? :D

                            [02:10] <kippa> the project still has a fair bit to run

                            [02:11] <Mech_> kippa: you see if i keep you at work u wont ever finish :)

                            [02:11] <kippa> once i have no need to do up boards then it willbe done

                            [02:11] <Mech_> ok i tried; D

                            [02:17] == SceneCAT [[email protected]] has quit [Quit: off to Milkyways Restaurant]

                            [02:20] <gregthecanuck> hey kippa - anything you do is appreciated by all :)

                            [02:21] <jprue> So, who am I going to give all my money to now?

                            [02:22] <Mech_> ican use it..

                            [02:22] <Mech_> never turn it down

                            [02:22] <jprue> lol

                            [02:22] <Mech_> never have any either heh

                            [02:23] <AF-Domains> looking for volunteers in that instance...?

                            [02:23] <kippa> i still have lots tokeep me busy for a while

                            [02:32] <Djole501> kippa: so you will participate in the whole vampire project ? including v500, v 1200, standalone ?

                            [02:32] <kippa> i'll do it until they not need me any more

                            [02:32] <Mech_> read what he posted.

                            [02:33] <Djole501> Mech_: i cant read

                            [02:33] <kippa> once vampire/phoenix done, i done

                            [02:33] <Mech_> i forgot ;)

                            [02:33] <Djole501> kippa: that should last for a while :)

                            [02:34] <kippa> standalone is planned for testing soon

                            [02:34] <Mech_> Boo

                            [02:34] <kippa> need to get the other ones done and dusted

                            [02:34] <Djole501> nice, so chipset is done in fpga ?

                            [02:35] <kippa> i dont know tech details, ceaich is very secretive

                            [02:35] <Djole501> who has done the hw design for it ?

                            [02:37] <kippa> for standalone it would by ceaich andsomeone else (cant remember name)

                            [02:38] <Djole501> any details on it ?

                            [02:38] <Djole501> so many questions....

                            [02:38] <Djole501> :)

                            [02:39] <kippa> houndbiggun, go to the source :)

                            [02:39] <Djole501> its 2:39 in the morning here :)

                            [02:40] <kippa> -6 here

                            [02:40] <gregthecanuck> mmmm.... winterpeg ;)

                            [02:41] <gregthecanuck> +18 in my back yard

                            [02:41] <kippa> lol, i was referring to yime difference :)

                            [02:42] <kippa> its 17 deg here

                            [02:42] <Djole501> lol

                            [02:42] <xboxOwn> guys I have a question with video conversion to mpeg

                            [02:42] <gregthecanuck> That's what I get for multitasking

                            [02:42] <kippa> down to 10 deg overnight

                            [02:42] <xboxOwn> when I convert video to mpeg it plays 100% fine in Windows..but when I run it in riva there is a synch issue between picture and audio

                            [02:42] <xboxOwn> how come?

                            [02:42] <gregthecanuck> about the same as here :)

                            [02:42] <kippa> wont be long until first snow

                            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                            Comment


                              Wow, dat is een onleesbare post :) wie zei wat?
                              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X