Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    de 1200 werd toch een beetje duur 500 euro? Wil er nu ook voor gaan wie wil er een A1200 blizzie 030 eventueel van me kopen :D Moet nog wel gerecapt worden :D

    Comment


      #17
      Ik weet de prijs niet.. zijn die al bekend ? € 500 ? volgens mij is het board redelijk hetzelfde, of mis ik wat ?
      Heb je info waar er over 500,- wordt gesproken ?

      Comment


        #18
        Hm, wat ik las op majsta gaan ze de Vampire 1200 ongeveer op kostprijs verkopen. En dan wordt hij iets duurder als de 600, omdat ze met een dure connector van $10 zitten...
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #19
          Vampire 1200 is compleet anders vandaar ook de prijsindicatie van 500 euro:

          http://apollo-core.com/knowledge.php...766&order=&x=0

          Zoals het er nu uitziet maakt deze o.a. gebruik van een Arria 10 FPGA
          => Commodore A600HD/40 <=
          3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

          Comment


            #20
            ok.. had me er nog niet in verdiept..
            Maar zal het vanavond eens bekijken..
            thx!

            Comment


              #21
              Ik kwam de apollo site tegen en maar gevraagd of de high-end 1200 van €500 de enige is die ze gaan uitbrengen. Hopelijk brengen ze ook een low-end variant uit die meer lijkt op de vampir 600.
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


                #22
                Ik hoop mee :)

                Comment


                  #23
                  Ik heb wat meer informatie gekregen van het apollo-project. Ze publiceren momenteel niet heel veel informatie op de website, omdat ze hun tijd niet teveel willen verspillen aan e-mails beantwoorden en vooral lekker bezig willen zijn met ontwikkelen.

                  Wat ik wel los heb gekregen is dat de 500-versie momenteel gepland is voor de komende zomer. De 1200-versie is nog niet helemaal in kannen en kruiken, maar op dit moment hebben ze het over een high-end en een low-end versie.

                  Wat ik gok uit wat ik lees op diverse sites uit meldingen van de ontwikkelaars is het volgende; er komt een 1200-accelerator (a la de 600-versie) die de huidige cpu + SAGA (Super AGA) bevat en een bord met een geavanceerdere FPGA die mogelijk zelfs volledig los kan functioneren van bestaande hardware. Maar dit laatste is puur speculatie.

                  Ik kijk momenteel vooral naar de 500-versie uit.
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                    #24
                    Die 500 versie wil een maat van me ook.. voor in de 2000 ( 19rsn007 )
                    Ik heb liever de 1200 versie :)

                    Thx voor de info!!

                    Comment


                      #25
                      Interessante ontwikkelingen!
                      Zelf zou ik ook graag een A500 versie erbij willen.
                      => Commodore A600HD/40 <=
                      3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

                      Comment


                        #26
                        Gelukkig ook een low-end voor de 1200 dan is het voor mij wel te doen verkoop ik gewoon mijn blizzard 030 :D

                        Comment


                          #27
                          Sja, nog wel even wachten odo. Ze zijn aan het plannen en nadenken en de planning is nu eind 2016, maar dat kan zo op niets uitlopen of op eind 2017. Vergeet niet dat dit team deels voortkomt uit het natami-project en ook die hebben wel iets opgeleverd. Die Vampire 600 is een geweldig begin, maar ik ben ook wel een beetje bang om te hoge verwachtingen te hebben.
                          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                          Comment


                            #28
                            tsb : Jazeker wil ik hem wel in mijn 2000.
                            Uiteraard wacht ik even af hoe de ontwikkelingen zijn, maar als ze daadwerkelijk klaar kunnen spelen wat ze van plan zijn.....dan wordt het maar een paar maanden water en brood, maar dan komt ie zeker in mijn A2000 te zitten :P

                            Comment


                              #29
                              Haha.. ik koop wel wat flessen water en bolletjes voor je :)

                              Comment


                                #30
                                25 minuten durende video review! (in het engels)
                                Erg intressant!

                                Comment

                                Working...
                                X