Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 1200?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by Benny View Post

    Dat laatste loopt ook niet op mijn PS4 en Xbox One consoles, heb het weleens geprobeerd, maar werkt niet lekker, werkt handiger op pc's, tablets en telefoon ;)

    Wat wel superhandig is dat de AGA chipset - als die in de Vampire-fpga zit zoals bij een Gold V3 core - deze dan AGA via je hdmi kan doen. Tenminste dat vind ik, en je hebt geen Indivision meer nodig.

    Precies, een Amiga 1200 zonder indivision die direct aan de monitor kan, dan is de Vampire pas handig. Alleen moeten we nog even wachten naar ik begrepen heb, Eerst komt core 2, dan de V4 en die zetten ze dan terug naar de Vampire 1200. Tot de V3 core adviseren ze nog even je indivision te houden.
    Amiga 1200, IMac MorphOS

    Comment


      #17
      IK gebruik een 24 inch TV als monitor die een SCART aanlsuiting heeft, geen indivision nodig.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #18
        Originally posted by MrZ View Post
        IK gebruik een 24 inch TV als monitor die een SCART aanlsuiting heeft, geen indivision nodig.
        En dat met een RTG kaart?
        Amiga 1200, IMac MorphOS

        Comment


          #19
          Roel007
          Met de V600 gebruik de RTG via de HDMI aansluitng van de 24 inch TV en OCS/ECS gaat via de SCART kabel.
          Nadeel is wel dat je dan een andere ingang moet selecteren als je vanaf RTG scherm een WHDload game start die bijvoorbeeld ECS gebruikt.
          Voor mij geen robleem, gebruik de ECS kant weinig.
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #20
            Vesalia heeft een prijs op haar website gezet van 449,90e

            https://www.vesalia.de/d_vampire1200.htm
            Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

            Comment


              #21
              Pfff, dat is best fix. Benieuwd wat de standalone gaat doen dan.

              Comment

              Working...
              X