Announcement

Collapse
No announcement yet.

PS4-versie Shadow of the Beast draagt het Amiga-origineel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    PS4-versie Shadow of the Beast draagt het Amiga-origineel

    Het nieuwe Shadow of the Beast dat binnenkort uitkomt op de PlayStation 4 heeft de volledige Amiga-versie in zich.
    Click image for larger version

Name:	shadow_of_the_beast_screen_01_ps4_us_10nov15.jpg
Views:	1689
Size:	93.8 KB
ID:	5646
    Last edited by Ikilledher; 12-05-2016, 14:58.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Wat loop ik achter heb net een PS2
    (edit)
    Wel gaaf zit een 200gb hddtje en HDDloader die automatisch HDDloader startte en dat was niet al te handig.ik merkte dat wanneer je bij het opstarten de ulaunchELF scherm kreeg en kon toen FMCB installeren.Heb er nu OPL0.94 met GSM er op. Met GSM kan je HD modes op LCD tv's gebruiken.De resolution veranderd niet maar het beeld is zo mooi Je moet wel een component kabel hebben en tegen pixels kunnen.De meeste games werken goed met GSM en OPl0.94 maar soms heb je nog een DVD/CDtje nodig.Ik wil nu ook OPL0.94 automatisch laten starten maar moet even wachten op een MC van een japanner duurt 10 a 20 dagen :).IK hoef niet altijd het nieuwste en ben gek op 3d platform game helaas verdwijnen die bijna op PC of console. :(
    Last edited by odo; 12-05-2016, 19:48.

    Comment


      #3
      Originally posted by odo View Post
      Wat loop ik achter heb net een PS2
      Je bent je tijd juist ver vooruit! 😂 Als ik de pixels niet meer kan onderscheiden, raak ik in de war; dus in mijn geval eindigt mijn lijn van voorkeur ergens bij de SNES.
      Click image for larger version

Name:	IMG_5536.jpg
Views:	35
Size:	45.8 KB
ID:	5661
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Weet je wat zo mooi is wij hebben geen PS4 of XBOXOne nodig om plezier te hebben.Het gaat om het spel en het spel ben bij met me ps2tje.

        Comment


          #5
          Ik vind het allemaal mooi. Oud en nieuw. Ben al maanden af en toe aan het rondlopen in Fallout 4. En nu net weer een nieuw projectje gestart met een raspberry pi en retropie. Lekker arcade klassiekers spelen. Maar ook nieuwe oudjes kunnen mij bekoren. Net Pang adventures gekocht op ps4. Sotb komt er denk ik ook wel in.

          Comment


            #6
            Hoe speelt het origineel uit 1989 op de PS4 ?

            Comment


              #7
              odo; als ik zo naar het nieuwe geweld kijk van de nieuwe Doom vraag ik me een beetje af waar het fout gaat. Realistisch is leuk, maar dit lijkt geweld en bloed te verheerlijken naar een ongekend niveau. Ik heb uren quake 1, quake 3, unreal en diverse andere shooters als Call of Duty gespeeld, maar dit nieuwe niveau gaat mij echt te ver. Volgens mij wordt het tijd dat iedereen even een stapje terug doet naar zo'n PS2-tje / Amiga ;)
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


                #8
                Oef, dat spel ziet er leuk uit. Jammer genoeg; geen PS4. Dan maar het origineel op de Amiga... :D
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  #9
                  michael dat bedoel ik nu het is alleen maar geweld en te realistisch.Het gaat alleen maar om mensen dood schieten en allerlei close-ups van afgeschoten hoofden hersenen en ledematen.
                  Laat mij maar Spongebob of Chicken little spelen :)

                  Comment

                  Working...
                  X