Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amigacafe.nl niet compatible met Aweb of andere op Amiga..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amigacafe.nl niet compatible met Aweb of andere op Amiga..

    haha.. AmigaCafe (nog) niet compatible met aWeb op mijn A4000..
    jaaaaaaaaa .. ik weet het .. beeld is niet helemaal in verhouding.. wou uitgerekt hiet maar niet gebruiken.. hmmm doe ik het toch..
    :tease:

    #2
    ik vind dat ie het eigenlijk nog best goed doet.. heb je het ook geprobeerd met modernere browsers zoals OWB, Netsurf of Timberwolf? Die doen het zonder twijfel nog veel beter.

    Comment


      #3
      Het web browsen anno 2015 met Aweb is toch ongeveer hetzelfde als proberen om Joshua5 op de Afsluitdijk bij te houden in een stoomwals?

      Manon ziet er trouwens wel prachtig uit op dat scherm, dat dan weer wel...

      Comment


      • tsb
        tsb commented
        Editing a comment
        Valt het zo op van Manon ?

      #4
      Ik zal nog even wat andere browsers testen.. :)

      Comment


        #5
        Ik kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen dat deze site niet (goed) werkt met Aweb, Ibrowse of andere antieke meuk. Browsen met dergelijke programma's op een (klassieke) Amiga is sowieso een drama anno 2015. En dat was het in 2005 ook al.

        Voor browsen gebruik ik wel een computer/tablet/whatever die daar geschikt voor is. En m'n Amigaatjes gebruik ik voor die dingen waar díe geschikt voor zijn. :-)

        Comment


        • tsb
          tsb commented
          Editing a comment
          Iedereen moet gewoon lekker doen wat ie zelf wil.. Doe ik ook! :)
          ppppsssssss.. Ik gebruik stiekem ook een andere computer/tablet/ietsanders.. Niet verder vertellen!!

        #6
        Kijk je Amiga Café nu op een Amiga???? hahaha! :) :)

        Comment


          #7
          Eeuuuhhh.. ja.. was even benieuwd.. :)
          Ik ga het nog even met andere browsers proberen.. laat wel even weten welke de beste resultaten geven.. kun je dat weer bij de requirements plaatsen.. :)

          Comment


            #8
            Screenshots!

            Comment


              #9
              staan bovenaan de post.. :) Goeie morgen.. :)

              Comment


                #10
                ik wist niet eens dat dat kon aansluiten aan het internet... wat grappig

                Comment


                  #11
                  Ik op http://www.commodore.hcc.nl via wifi :)

                  Comment

                  Working...
                  X