Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeroen Tel heeft een airbag ontworpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Bezint eer gij begint

    Oops...
    Takata roept nog eens 35 tot 40 miljoen airbags terug in de Verenigde Staten. Dat kondigen toezichthouders in de VS naar verwachting deze week aan, zo melden ingewijden woensdag.

    De terugroepactie van de airbagfabrikant zou daarmee op 63 miljoen airbags komen. Dat betekent dat een op de vier van de ongeveer 250 miljoen auto's op de Amerikaanse wegen mogelijk terug moet naar de garage.
    De Japanse fabrikant van auto-onderdelen schatte eind maart al in dat de wereldwijde strop als gevolg van de problemen met de geleverde airbags op zou kunnen lopen tot zo'n 2,7 biljoen yen (21 miljard euro). Het opblaasmechanisme van de airbags deugt niet. In verschillende landen zijn al zeker elf mensen om het leven gekomen doordat hun airbag ontplofte en stukjes metaal en plastic met hoge snelheid door de auto vlogen.


    http://m.telegraaf.nl/article/257292...-airbags-terug
    Last edited by Magic; 06-05-2016, 09:19.

    Comment


      #47
      Ik moet helaas concluderen dat de SAAS Airbag campagne het niet heeft gehaald - dat wil zeggen, het ultieme doel. Ze zijn er wel dichtbij gekomen: 35 USD is opgehaald en gaat nu worden gebruikt om airbags wereldwijd te verbeteren.

      Ik ben benieuwd naar de updates!
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #48
        Vid.me is gesloten, Chriet is nu hier: https://vimeo.com/249267100

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          :D

        • Megatron
          Megatron commented
          Editing a comment
          Blijft leuk.. trouwens.. die Tel Me More CD is er ook nog niet.. raar vinden doe ik het echter niet!

        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          het zal nog wel eens komen. net als mijn Viva Amiga DVD. maar man, wat duurt dat belachelijk lang allemaal.

        #49
        Ik acht de kans dat de Tel me more cd, zoals ooit toegezegd, wordt geleverd ongeveer net zo groot als de kans dat Chriet een nieuwe show op TV krijgt.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          time will tel ;)

        #50
        Ik sprak laatst toevallig de 'Boys without Brains', onze andere Helmondse trots van computergebied. Zij kennen Jeroen ook .
        Last edited by WHiZZi; 27-01-2018, 18:43.

        Comment


          #51
          ik heb dus gewoon mijn Viva Amiga pakket ontvangen. na 7 jaar of zo? wauw.

          Comment

          Working...
          X