Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeroen Tel heeft een airbag ontworpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    WHiZZi - hij heeft ook $66.000 nodig om z'n huur te kunnen betalen. En die van Tess.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • WHiZZi
      WHiZZi commented
      Editing a comment
      Ik snap niet dat je zoveel geld uitgeeft aan de huur van een Tess.

    • odo
      odo commented
      Editing a comment
      Inderdaad voor Tess een 0etje of 3 minder :p

    #32
    Commentaar tess: Saaaaaaaaasssssssggghhhhh, saaaaaaaaasssssssggghhhhh, saaaaaaaaasssssssggghhhhh, saaaaaaaaasssssssggghhhhh, give all moneyes to usssss

    Comment


      #33
      Kom op mensen, allemaal nog even een keertje kijken om de 400 views te halen ;)


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #34
        Nog steeds maar 2 backers op Indigogo.. Overigens worden airbags natuurlijk obsolete en onnodig op termijn als de
        Zelfrijdende auto geperfectioneerd en gemeengoed is in de wereld. Is dat de investering nu nog wel waard to reinvent the airbag voor de lange termijn?

        Comment


          #35
          Ik vind het hartverwarmend om te zien hoe T&T er écht voor gaan. Je kunt zien dat ze echt in hun product geloven: ze laten geen enkele mogelijkheid om SAAS te promoten aan zich voorbijgaan. Televisie, vrijwel alle bladen: ze hebben er allemaal inmiddels ruim aandacht aan besteed. Je kunt geen radio aanzetten of je hoort over SAAS. Als ze zo doorgaan, kon het best eens gaan lukken. Hulde!
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #36
            Click image for larger version

Name:	saas.png
Views:	61
Size:	34.9 KB
ID:	5174
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #37
              Originally posted by Ikilledher View Post
              Ik vind het hartverwarmend om te zien hoe T&T er écht voor gaan. Je kunt zien dat ze echt in hun product geloven: ze laten geen enkele mogelijkheid om SAAS te promoten aan zich voorbijgaan. Televisie, vrijwel alle bladen: ze hebben er allemaal inmiddels ruim aandacht aan besteed. Je kunt geen radio aanzetten of je hoort over SAAS. Als ze zo doorgaan, kon het best eens gaan lukken. Hulde!

              Ik heb zelfs gehoord dat ze inbreken in auto's en daar de airbagzak bedrukken met het SAAS logo zodat als je met 50 km/u tegen een stilstaande dinosaurus aan botst en je airbag dus in 1x uitklapt, dat je dan het SAAS logo ziet en bedenkt, had ik nu maar een SAAS airbag zodat ik in 15 stappen dood ga in plaats van 1.

              Comment


                #38
                Originally posted by WHiZZi View Post
                … dat je dan het SAAS logo ziet en bedenkt, had ik nu maar een SAAS airbag zodat ik in 15 stappen dood ga in plaats van 1.
                Haha! Goethe zei het al: “Eerst SAAS zien, en dan sterven!”
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  #39
                  Originally posted by WHiZZi View Post


                  Ik heb zelfs gehoord dat ze inbreken in auto's en daar de airbagzak bedrukken met het SAAS logo zodat als je met 50 km/u tegen een stilstaande dinosaurus aan botst en je airbag dus in 1x uitklapt, dat je dan het SAAS logo ziet en bedenkt, had ik nu maar een SAAS airbag zodat ik in 15 stappen dood ga in plaats van 1.
                  16..

                  Comment


                    #40
                    0 Stages... Oops

                    Comment


                      #41
                      Auw..

                      Comment


                        #42
                        Kom op allen.. nog maar 10 dagen te gaan en 66735 dollar dient nog gefund te worden van de 66770..
                        Last edited by Magic; 28-04-2016, 23:12. Reason: gefund or not to gefunt that's the question.. ;)

                        Comment


                          #43
                          Alles is nog mogelijk. Het geheime wapen moet nog worden ingezet.

                          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                          Comment


                            #44
                            Nog 5 dagen slechts.. Welk geheim wapen Ikilledher ?

                            Comment


                              #45
                              Een extra stage, denk ik.
                              It's a wonder tall trees ain't layin' down

                              Comment

                              Working...
                              X