Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nederlands kampioenschap KickOff 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nederlands kampioenschap KickOff 2

    Ja, luister eens. Zaterdag 2 april ga je dus niet naar de voetbalwedstrijd van je zoon en je meisje kan lekker alleen naar het tuincentrum want op die datum kun je naar het Nederlands kampioenschap KickOff 2 in Amsterdam. Op dit moment zijn er nog plaatsen vrij dus je kunt zelfs Dino alle hoeken van het veld laten zien. Interesse?

    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Leuk! Voetballen in 020!:(

    Comment


      #3
      Als je op de evenement-website naar de Engelstalige tekst schakelt, kun je zien welke voetballers zich al hebben ingeschreven.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Dit is nou een spel... dat ik echt nog nooit heb gespeeld! Sensible Soccer en later SWOS, sure. International Soccer en MicroProse Soccer op de C64, zeker! Maar Kick-Off (en #2)... Nooit! Heb ik iets gemist?
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Wat mij betreft wel. Ik heb na international soccer alleen maar kick off 2 gespeeld. Me erg mee vermaakt. Ss kon me nooit zo boeien.

          Comment


            #6
            best geinig. ben ook geen fan maar misschien wel leuk om even te komen kijken. had geen idee dat dit bestond.

            Comment


              #7
              Zijn er nog meer WK's met amiga spellen ?

              Comment


                #8
                Heeft iemand van het café dit evenement bezocht?
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Ikilledher View Post
                  Heeft iemand van het café dit evenement bezocht?
                  Ik niet. Het aangekondigde aantal bitterballen vond ik niet overtuigend genoeg.
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #10
                    ik heb ook gepasseerd al woon ik misschien nog wel het meest in de buurt.

                    Comment


                      #11
                      Jazeker!! Ik en mijn broer zijn er geweest en uiteraard is mijn broer nog steeds de beste van nederland. Ik 4e. Wij zijn opgegroeid met deze game en er helemaal aan verslaafd geraakt. In 2003 hebben mijn broer en ik het WK georganiseerd in Groningen. De jaren ervoor was het in Londen en Milaan. Na Groningen zijn we nog naar Keulen geweest en toen al bijna 10 jaar niet meer erbij geweest (uiteraard andere prio's). Maar een nederlandse event konden we niet negeren.

                      En de maker van de game Dino Dini was er ook bij (woont en werkt in nederland). Erg cool nu hij ook met zijn remake bezig is voor de PS4 en PSVita (Kick Off Revival).
                      Ik had een A600 en A1200 meegenomen en allebei aangesloten op een Benq-monitor. Alles in 1 grote tas.

                      Ps. Let niet op het Atari ST magazine. Voor mijn amiga-tijd hadden we een atari st 520 en dit magazine had ik om nostalgische redenen bewaard. Kwam dat even toevallig uit.

                      Comment


                        #12
                        Ha! Leuk foto’s! :-)
                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment


                          #13
                          Idd leuke foto's! Die rode potjes met kaarsjes erin herken ik nog oa vanuit mijn stap tijd /-\ café het kantoor in Alkmaar had / heeft die ook altijd ;)

                          Comment

                          Working...
                          X