Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Chuck Rock ?.. hm.. nee, baseball bat.. dus Prehistorik dan?
    Last edited by Megatron; 07-06-2016, 17:48.

    Comment


      Originally posted by iRetroVolver View Post
      baseball bat.. dus Prehistorik dan?
      We have a winner!

      Comment


        Ik ben op zoek naar een Amiga spel en zou bij de "gok" ook graag een redenering willen zien :-)

        Comment


          Plaatje 1: blauwe jassen (is die derde van links nou Gjält van Afic?!). Link met Amiga:



          Dat is Jas Rayon. Hij draagt een blauwe jas. Van Corneliani. Rayon's emoticon is, net als plaatje twee, een kikker. Zie bijvoorbeeld deze leuke link.

          Conclusie:

          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            Hahaha.. Leuk.. Maar neen..

            De kleding noch de kleur speelt een rol..

            Comment


              Nog een tip..

              Comment


                Originally posted by iRetroVolver View Post
                Hahaha.. Leuk.. Maar neen..

                De kleding noch de kleur speelt een rol..
                Mooi verhaal. Mijn argumentatie is perfect.

                Ik zeg dat 'ie gewoon goed is!
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  Frogger natuurlijk! Drie van de vier mannen kijken alert. De man met de bril symboliseert reflectie op eerder handelen. Het woord ‘watch’ erbij. Oppassen dus en leren van je fouten: niet te snel willen oversteken. De heren zijn glad geschoren, gelijk een kikker en lijken een beetje op truckers; natuurlijk van de rode vrachtauto’s in het spel. (Slim om ze blauwe jassen te geven om het niet helemáál gelijk weg te geven.) En de kikker ja, die spreekt voor zich. Hij omvat de wereld om het wereldwijde succes aan te geven. De vlammenwerper haakt aan de furieuze passie, het ontbranden in een torenhoge vlammenzee als je in level 73 te snel wilt en jezelf op de laatste weg klem zet en laat overrijden omdat je een moment van ijdelheid had.

                  Waar kan ik de prijs in ontvangst nemen?
                  Last edited by Ikilledher; 08-06-2016, 13:19.
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    Originally posted by Infant View Post

                    Mooi verhaal. Mijn argumentatie is perfect.

                    Ik zeg dat 'ie gewoon goed is!
                    Argumentatie was inderdaad heel erg goed.. als niemand meer iets weet te bedenken ga ik deze gewoon goedkeuren.. last resort idee.. enzo..

                    Comment


                      Originally posted by Ikilledher View Post
                      Frogger natuurlijk! Drie van de vier mannen kijken alert. De man met de bril symboliseert reflectie op eerder handelen. Het woord ‘watch’ erbij. Oppassen dus en leren van je fouten: niet te snel willen oversteken. De heren zijn glad geschoren, gelijk een kikker en lijken een beetje op truckers; natuurlijk van de rode vrachtauto’s in het spel. (Slim om ze blauwe jassen te geven om het niet helemáál gelijk weg te geven.) En de kikker ja, die spreekt voor zich. Hij omvat de wereld om het wereldwijde succes aan te geven. De vlammenwerper haakt aan de furieuze passie, het ontbranden in een torenhoge vlammenzee als je in level 73 te snel wilt en jezelf op de laatste weg klem zet en laat overrijden omdat je een moment van ijdelheid had.

                      Waar kan ik de prijs in ontvangst nemen?
                      And this.. boys and girls.. is why you should stay off the smack!

                      Comment


                      Nog een tip..

                      Kikker, 4 mannen, Vlammenwerper, Airship.. nee?

                      Comment


                        The Chaos Engine! Want: vlammenwerper en grote kikker op de wereld == chaos. En er zal ingetwijfeld een airship ergens voorbij gevlogen zijn.

                        Comment


                          Originally posted by WeZzy View Post
                          The Chaos Engine! Want: vlammenwerper en grote kikker op de wereld == chaos. En er zal ingetwijfeld een airship ergens voorbij gevlogen zijn.
                          Nee, helaasch!

                          Comment


                            Hm, ik krijg trek in geflambeerde kikkerbillen die per quadcopter geserveerd worden...
                            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                            Comment


                              Syndicate!?!! :D

                              Last edited by Magic; 08-06-2016, 19:57. Reason: Toelichting: bullfrog de ontwikkelaar.. 4 mannetjes en een vlammenwerper (zie video ;)

                              Comment

                              Working...
                              X