Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Blijkbaar toch moeilijker dan ik dacht. Ik hou het bij plaatjes voortaan. Hier het origineel. Dit rinkelt toch wel een bel?

    https://clyp.it/fau5xsox

    Comment


    • McVenco
      McVenco commented
      Editing a comment
      Nog steeds niet!

    Mag het origineel iets langer zijn dan 1 seconde? :)

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      nee.

    Loom, PC-versie?
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      Werkelijk geen idee!
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        Geef is een hint erbij rvo

        Comment


        • Infant
          Infant commented
          Editing a comment
          *eens

        het is een platformer. het oogt en speelt als een console titel. en ik dacht abusievelijk dat iedereen het direct zou herkennen.

        Comment


          Ben alle platformers die ik echt heb gespeeld nagegaan, maar daar hoort dit niet bij. Surprise us!
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            Comment


              Reverse image search geeft mij: Leander van Psygnosis. Een spel waar ik tot twee minuten geleden nog -NOOIT- van gehoord had....

              Comment


                Ik ken(de) het ook echt niet!
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  Aan het plaatje had ik leander wel herkend. Maar beetje laat hier nu :) MCvenco is nu 😊

                  Comment


                    bizar. het is een erg goed spel met hele fijne scrolling en muziek. ik zal het niet meer zo moeilijk maken de volgende keer :)

                    Comment


                      Geen plaatje maar een praatje..


                      Ik zie geen hand voor ogen. Ik weet dat ik me in een bosachtige omgeving bevind, maar de mist ontneemt me elke gevoel van locatie of richting. Enkel de suggestie van een pad waar ik me op bevind geeft me enige houvast welke richting ik op moet. Links en rechts ontwaar ik anderen die eveneens op zoek lijken te zijn naar een hetzelfde doel als ik, maar ze lijken net zo snel uit mijn gezichtsveld te verdwijnen als ze zijn verschenen.

                      Ondanks dat het stil is bekruipt mij het akelige gevoel dat ik een klok hoor tikken, dat ik mijn doel moet bereiken voordat de tijd verstreken is. Ik glij uit over een olie-achtige substantie, maar blijf stug verdergaan. Ik glij wederom uit, en hoor nu toch echt een klok tikken. Het zweet staat in mijn handpalmen.

                      Ik zie een groene streep boven mijn hoofd voorbij schieten, en het tikken van de klok lijkt ineens op te houden. Stug blijf ik doorgaan terwijl de mist steeds dikker lijkt te worden....



                      Vertel het maar: welk spel omschrijf ik?

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        ..where time stood still?

                        ik weet het echt niet :(

                      • McVenco
                        McVenco commented
                        Editing a comment
                        Helaas, incorrect!

                      Ik beschouw de oorverdovende stilte als een teken dat het Amiga Café nog volop in het duister aan het tasten is over mijn raadjepraatje. Ik vervolg mijn verhaal aldus:


                      Na een slopende tocht waarin ik meerdere malen vreesde het eindpunt niet te zullen halen, heb ik me toch door de mistige groene hel weten te worstelen. Voordat ik goed en wel de mogelijkheid heb kunnen aangrijpen om wat te rusten bevind ik me plots in een sneeuwwitte wereld. Wederom voel ik de dwang van een tikkende klok, en begeef me op weg.

                      Met elke meter die ik afleg lijkt het harder te gaan sneeuwen. Net zoals in de mistige wereld waarin ik me hiervoor bevond, wordt mijn pad slechter en slechter zichtbaar, en eveneens verraderlijk glad. Meerdere malen glij ik uit over grote platen ijs op de weg. De klok tikt genadeloos door. Het enige wat mij in deze wereld onderscheidt van mijn in somber groen getooide queestegenoten is mijn vuurrode uiterlijk...

                      Comment


                      • Magic
                        Magic commented
                        Editing a comment
                        Fire & Ice ?

                      • McVenco
                        McVenco commented
                        Editing a comment
                        Neen.

                      midwinter?

                      Comment


                      • McVenco
                        McVenco commented
                        Editing a comment
                        Wederom: neen.
                    Working...
                    X