Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nee.. echt nou?

    Ik kan geen tips geven... anders dan de titel te roepen wat ALLES wat maar een hint is staat erin.

    Het is niet Outrun.. noch is het Turbo Outrun.. of welke fucking Outrun dan ook!

    Magic - Nee, het is ook niet Rainbow Islands!

    Comment


      Ik ben gezegend met een chronische spellen-onkunde; ik ken waarschijnlijk slechts twee procent van alle Amiga-spellen. Maar uitgevers ken ik wel dus ik zal een begin maken en dan doen jullie de rest.

      Aan het eind van de regenboog staat een pot met goud en… een USA running team? US Gold? Nee, dit lijkt eerder een Mexicaans running team. Nope. ❌
      In de lucht een hete-luchtballon of, voor hen die het fenomeen niet kenden, een Firebird. Firebird? Nope. ❌
      Misschien ligt het nóg meer voor de hand… Rainbow Arts. Drie rennende mannetjes zijn onderdeel van het logo. Rainbow Arts dus. ✅

      Click image for larger version

Name:	Rainbowarts.png
Views:	101
Size:	2.8 KB
ID:	20665
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


      • Ikilledher
        Ikilledher commented
        Editing a comment
        Dankzij Raadjeplaatje ken ik inmiddels veel meer spellen! Ongeveer tachtig, schat ik.

      Ja.. netjes.. maar zijn wij nu echt de enigen die nog raden?

      man man man!

      Comment


        McVenco mag!

        Oh.. de hints die je niet zag;

        - Erdogan is een TURK.. die op de Yes you CAN poster staat... TurkCan... Turrican..
        - Factor 20... 4x zoveel (te veel)... dus Factor 5!

        Click image for larger version  Name:	McVenco is.PNG Views:	1 Size:	160.0 KB ID:	20682
        Last edited by Megatron; 11-03-2019, 10:29.

        Comment


          Gefeliciteerd met je beurt, McVenco! Ik zie je gewiekste raadplaat tegemoet! (Ik gok Rodland.)
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            Originally posted by Megatron View Post
            McVenco mag!

            Oh.. de hints die je niet zag;
            Ehm… Ik kan de molen nog niet plaatsen. Slaat het op Chris Huelsbeck die een klap van de mallemolen heeft gehad? En de heteluchtballon slaat op de gebakken lucht die hij verkoopt?
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              Originally posted by Ikilledher View Post

              Ehm… Ik kan de molen nog niet plaatsen. Slaat het op Chris Huelsbeck die een klap van de mallemolen heeft gehad? En de heteluchtballon slaat op de gebakken lucht die hij verkoopt?
              dat!

              Comment


                Nou ja, zo dan maar.

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-03-11 at 20.36.41.png
Views:	88
Size:	7.5 KB
ID:	20709

                Comment


                  Gaaf! En dit vind ik nu moeilijk want ik heb niet veel spelervaring maar ik doe een poging…

                  Ik zie:
                  • ECS
                  • Graphics gemaakt door iemand die niet weet hoe licht werkt of gewoon haast had: copy-flip
                  • Een post-1990-spel
                  • Het is geen onderdeel van een still. Er gebeurt weinig maar het is een actie c.q. platform-spel.
                  • Ik denk aan Duits, aan mijnen, constructie.
                  Dit is de kick-off. Next!
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                  • Ikilledher
                    Ikilledher commented
                    Editing a comment
                    Bij nader inzien kan het ook uit 1989 zijn; ik schat de periode 1989–1991.

                  Originally posted by McVenco View Post
                  Nou ja, zo dan maar.

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-03-11 at 20.36.41.png
Views:	88
Size:	7.5 KB
ID:	20709
                  makkelijk... echt... man man man...

                  het is HOUT en het is BRUIN...

                  HOUT BRUIN

                  OUT BRUIN

                  OUT RUIN

                  OUT RUN

                  mooooooi.. ik ben!

                  Comment


                  • wiebow
                    wiebow commented
                    Editing a comment
                    Geniaal

                  • McVenco
                    McVenco commented
                    Editing a comment
                    Wat voor drank gebruik jij tegenwoordig eigenlijk, iretrovulva? 🤨

                  Plaatje 2:

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2019-03-11 at 20.39.11.png
Views:	94
Size:	2.0 KB
ID:	20730

                  Comment


                    Micromachines?

                    Comment


                    Originally posted by McVenco View Post
                    Wat voor drank gebruik jij tegenwoordig eigenlijk, iretrovulva? 🤨
                    Drank is voor beginners.. ik doe tegenwoordig PCP in mijn penis injecteren..

                    Comment


                    • Magic
                      Magic commented
                      Editing a comment
                      * injecteer tegenwoordig PCP in mijn penis

                    Originally posted by Magic View Post
                    * injecteer tegenwoordig PCP in mijn penis
                    Ja.. klopt.. en leer jij nu ook maar EENS (niet IS) correcte zinnen te schrijven zonder dat wij jou weer EENS (niet IS) op de vingers moeten tikken. Dat IS (Nu is het goed) namelijk ook best wel storend... #Weedjetog

                    Comment


                    • Magic
                      Magic commented
                      Editing a comment
                      * Weet je toch

                    Ik wil het vandaag oplossen…
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment

                    Working...
                    X