Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    In mijn haast had ik voor de game titel die gezocht moet worden ook een woord vergeten..... Sorry daar voor. Aangezien Marcel ZO FRIGGIN' SNEL richting oplossing ging, heb ik idd ook de puzzel wat complexer gemaakt. Enigma is dus niet goed :P

    En het is NIET een titel van 1 woord maar minstens 3 woorden.

    Comment


      Originally posted by Havoc View Post
      In mijn haast had ik voor de game titel die gezocht moet worden ook een woord vergeten..... Sorry daar voor. Aangezien Marcel ZO FRIGGIN' SNEL richting oplossing ging, heb ik idd ook de puzzel wat complexer gemaakt. Enigma is dus niet goed :P

      En het is NIET een titel van 1 woord maar minstens 3 woorden.
      Ik zeg dit keer niks.. dit moet namelijk voor iedereen die een beeeeeeetje moeite wil investeren op te lossen zijn.

      Magic .. kom op!😉

      Comment


      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        of een keer SOWIESO iemand anders, EENS

      • Ikilledher
        Ikilledher commented
        Editing a comment
        *is

      • Magic
        Magic commented
        Editing a comment
        Geen idee

      Echt niemand nu... ????

      ok...


      Click image for larger version

Name:	correct diagonaal.png
Views:	115
Size:	313.8 KB
ID:	20384
      Click image for larger version

Name:	correct.png
Views:	78
Size:	314.6 KB
ID:	20385

      .... maar ik ben te moe om te roepen wat het is...

      * gaat blowen *

      Comment


        Leisure Suit Larry 8: Lust in Space (Leisure Suit Larry Explores Uranus)

        Comment


          Click image for larger version

Name:	nope.png
Views:	81
Size:	152.8 KB
ID:	20392

          Ik heb deze week geen tijd om te raden dus ik zeg enkel ‘pectorals’. Schiet hem maar in Magic!
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            Goed. Magic laat het afweten dus ik stap naar voren. Volgens mij is het juiste antwoord: “Leisure Suit Larry III Passionate Patti in Pursuit of the Pulsating Pectorals”.

            Click image for larger version

Name:	Leisure_Suit_Larry_3_Patti.png
Views:	77
Size:	11.8 KB
ID:	20410
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              Correct!

              Comment


                Dan ga ik weer eens een raadplaat opgraven.
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  Originally posted by Ikilledher View Post
                  Dan ga ik weer eens een raadplaat opgraven.
                  Click image for larger version

Name:	inline_image_preview.jpg
Views:	74
Size:	23.1 KB
ID:	20431

                  Comment


                    Oh shit!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      De raadplaat is waarschijnlijk terug herleid naar deze locatie , er wordt gegraven

                      Comment


                        Originally posted by Magic View Post
                        De raadplaat is waarschijnlijk terug herleid naar deze locatie , er wordt gegraven

                        Comment


                          Originally posted by Megatron View Post

                          Click image for larger version

Name:	AdventurousShoddyEkaltadeta-size_restricted.gif
Views:	80
Size:	1,021.5 KB
ID:	20438

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	dogsofwar.jpg
Views:	78
Size:	721.5 KB
ID:	20443
                            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                            Comment


                              Niemand durft? Ik eigenlijk ook niet maar iemand moet de eerste zijn. Ik zie een handtekening. Vermoedelijk van een striptekenaar. Ik zie enorme wespen. Ik zie een soort 'strong man' deelnemer die een blok beton tilt. Een Mountain Dew logo. En 2 prenten op de achtergrond, waarvan de eerste eruit ziet als de Blues Brothers. Ik ga hier heel raar van dromen vrees ik. Zie geen enkel verband.

                              Comment

                              Working...
                              X