Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Zoals beloofd.. een nieuwe raadplaat..

    Deze is heel erg eenvoudig.. niet te ver doordenken.. komt goed.. en alle hints zijn heel makkelijk te herleiden.

    Click image for larger version

Name:	raadplaatje10.png
Views:	91
Size:	1.05 MB
ID:	20101

    Comment


      Even een schot voor de boeg: is het.... John Madden American Football ?

      Comment


        Magic, als het zo eenvoudig zou zijn, zou ik enorm teleurgesteld zijn in @Megatron!

        Ik help vast iets... Die helm: Toronto Argonauts. Rechtsonder zie je bovendien de skyline, inclusief de CN Tower, van Toronto.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          Originally posted by Magic View Post
          Even een schot voor de boeg: is het.... John Madden American Football ?
          Nee, zo simpel is het nu ook weer niet.. probeer eens wat dingen te linken.

          Comment


            Ok, rvo. DENK ALS MEGATRON. We zien.. een sportspel. Amerikaanse uitgever. Iets met pillen of zo! Ik dacht eerst ook even de seattle needle (pillen, naalden, drugs?) te herkennen maar ik zat er naast. En Speedball is niet bepaald amerikaans terwijl ik daar toch een eagle zie. Of is dat een andere kutvogel. Het zal dan wel door US Gold zijn uitgegeven en in Canada ontwikkeld. Zat Ubisoft daar niet? Eh, zoals je ziet probeer ik echt te denken als MEGATRON maar ik faal nogal. Wacht die vogel zit een andere vogel op te vreten. Hier is vast op gegoogled. Wat voor vogel is het. Het is toch helemaal geen Arend. Wacht ik pak het Grote Vogelboek erbij. Het is een gans. Canadian Goose. Ja dat is een kledingmerk. Is dat een dubbele hint. Nee het is toch geen gans, MAN. Wacht ik bel mijn opa. Oh die leeft niet meer. Dit is ondubbelzinnig een dood spoor. Oke, MEGATRON. Wat zou hij doen.. Die helm.. Nee het is geen Football game. Eh, had die kutaap ook niet zo'n helm? Toki. Maar dat is JAPANS ik zie geen japanse hints. Oh ja toch wel die kerel met die stenen harses. Ik weet niet wie dat is. Maar dat zal wel een of andere japanse dude zijn. Dat zou kunnen. Uitgegeven door een Amerikaans bedrijf, het GEWELDIG genaamde FABTEK. Nu eens zien of ik die andere hints kan plaatsen. Helm check, vogel check, eh ja Toronto, daar is nog geen check. Wie schreef de muziek voor Toki ook al weer. Googlen. Ah een Fransman. Wacht is die vogel niet een of andere Franse vogelsoort. (nee). Waarom ook die robotkerel daar in die foto. Komt die uit Canada. Godsamme. IK GEEF HET OP. Bedankt voor het luisteren.

            Comment


              Originally posted by rvo View Post
              Ok, rvo. DENK ALS MEGATRON. We zien.. een sportspel. Amerikaanse uitgever. Iets met pillen of zo! Ik dacht eerst ook even de seattle needle (pillen, naalden, drugs?) te herkennen maar ik zat er naast. En Speedball is niet bepaald amerikaans terwijl ik daar toch een eagle zie. Of is dat een andere kutvogel. Het zal dan wel door US Gold zijn uitgegeven en in Canada ontwikkeld. Zat Ubisoft daar niet? Eh, zoals je ziet probeer ik echt te denken als MEGATRON maar ik faal nogal. Wacht die vogel zit een andere vogel op te vreten. Hier is vast op gegoogled. Wat voor vogel is het. Het is toch helemaal geen Arend. Wacht ik pak het Grote Vogelboek erbij. Het is een gans. Canadian Goose. Ja dat is een kledingmerk. Is dat een dubbele hint. Nee het is toch geen gans, MAN. Wacht ik bel mijn opa. Oh die leeft niet meer. Dit is ondubbelzinnig een dood spoor. Oke, MEGATRON. Wat zou hij doen.. Die helm.. Nee het is geen Football game. Eh, had die kutaap ook niet zo'n helm? Toki. Maar dat is JAPANS ik zie geen japanse hints. Oh ja toch wel die kerel met die stenen harses. Ik weet niet wie dat is. Maar dat zal wel een of andere japanse dude zijn. Dat zou kunnen. Uitgegeven door een Amerikaans bedrijf, het GEWELDIG genaamde FABTEK. Nu eens zien of ik die andere hints kan plaatsen. Helm check, vogel check, eh ja Toronto, daar is nog geen check. Wie schreef de muziek voor Toki ook al weer. Googlen. Ah een Fransman. Wacht is die vogel niet een of andere Franse vogelsoort. (nee). Waarom ook die robotkerel daar in die foto. Komt die uit Canada. Godsamme. IK GEEF HET OP. Bedankt voor het luisteren.
              hahaha.. ik dacht even dat Ikilledher dit had geschreven in een melige bui.. maar het was zeer vermakelijk..

              ik zal jullie een beetje helpen.. die toren.. en die helm... er is een link.

              Comment


                De robot man.. hadden ook deze elektrische damesschoenen kunnen zijn.. de lading erachter is gelijk.. een soort van kunstige insteek in het geheel.

                Click image for larger version

Name:	kunstig.jpg
Views:	78
Size:	103.7 KB
ID:	20110

                Comment


                • LuzUo
                  LuzUo commented
                  Editing a comment
                  Zou bijna denken dat Electronic Arts er iets mee te maken heeft....

                Kom op rvo, try harder!
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  Brutal Sports Football ?

                  Comment


                    Originally posted by LuzUo View Post
                    Zou bijna denken dat Electronic Arts er iets mee te maken heeft....
                    heel goed!

                    Comment


                      Originally posted by Magic View Post
                      Brutal Sports Football ?


                      edit: Fulco.. als het gewoon een helm was geweest.. OK.. maar er zijn hints...

                      Click image for larger version

Name:	hints man!.png
Views:	74
Size:	1,011.8 KB
ID:	20126
                      Last edited by Megatron; 23-01-2019, 12:43.

                      Comment


                        ... nog een tip...

                        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	81
Size:	14.7 KB
ID:	20125

                        Comment


                          Is het dan toch Outrun? =}

                          Comment


                            Originally posted by Magic View Post
                            Is het dan toch Outrun? =}
                            Misschien helpt het als je je antwoord probeert te beredeneren?
                            It's a wonder tall trees ain't layin' down

                            Comment


                              Originally posted by Megatron View Post
                              Zoals beloofd.. een nieuwe raadplaat..

                              Deze is heel erg eenvoudig.. niet te ver doordenken.. komt goed.. en alle hints zijn heel makkelijk te herleiden.

                              Click image for larger version

Name:	raadplaatje10.png
Views:	91
Size:	1.05 MB
ID:	20101
                              Goed. Even voortbordurend op mijn eerste post (de link met Toronto) ga ik even verder:
                              • Link met Toronto/Toronto Argonauts (football team): Argonauts Software
                              • Hitchcock: director van o.a. horror-film The Birds
                              • "Computer man" en de "computer schoenen": Electronic Arts
                              Conclusie:

                              Click image for larger version

Name:	Birds_of_Prey_Cover.jpg
Views:	310
Size:	22.7 KB
ID:	20151


                              It's a wonder tall trees ain't layin' down

                              Comment

                              Working...
                              X