Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Volgende aanwijzing:

    Click image for larger version

Name:	nclock-07-17_34031_sm.gif
Views:	97
Size:	8.9 KB
ID:	19723

    Comment


      En doorrrrrrr....


      Click image for larger version

Name:	smiling-policeman-16023206.jpg
Views:	277
Size:	98.1 KB
ID:	19758

      Click image for larger version

Name:	_pdp_sq_.jpg
Views:	297
Size:	190.1 KB
ID:	19759

      Comment


        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          Is het een race-spel?
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            Aangezien Infant het in de Amiga Cafe Telegram Chat™ al had geraden is hij weer aan de beurt 😬

            Comment


            • LuzUo
              LuzUo commented
              Editing a comment
              Aangezien niet iedereen in de Amiga Cafe Telegram Chat™ aanwezig is (bijvoorbeeld @LuzUo) is het misschien handig om het antwoord hier nog te delen?

            Originally posted by McVenco View Post
            Aangezien Infant het in de Amiga Cafe Telegram Chat™ al had geraden is hij weer aan de beurt 😬


            Ik zal later vandaag wat proberen te plaatsen...
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              Het antwoord op de raad "plaat" van McVenco was overigens Miami Chase van Team 7 (nee, nog niet Team 17 - die klok was dus een van de aanwijzingen):

              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                Ok,

                Tikkeltje (...) minder moeilijk maar toch ook net even anders: iets in onderstaande video heeft een link met meerdere Amiga games. Wat is de link en welke games?

                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  Originally posted by Infant View Post
                  Ok,

                  Tikkeltje (...) minder moeilijk maar toch ook net even anders: iets in onderstaande video heeft een link met meerdere Amiga games. Wat is de link en welke games?

                  Time machine.. dus Future Wars zeker weten.. Time Runners is ook een spel waar je door de tijd heen (lees levels) heen speelt.. Day of the tentacle.. eh.. weet ik er nog meer? Oh.. Time Machine zelf natuurlijk op de Amiga..

                  Maar dit klinkt erg 1-dimensionaal en ik heb het vermoeden dat je meer zoekt dan alleen "the obvious"... toch??

                  Comment


                  • Havoc
                    Havoc commented
                    Editing a comment
                    Vergeet back to the future 2 en 3 😁

                  Originally posted by Infant View Post
                  Het antwoord op de raad "plaat" van McVenco was overigens Miami Chase van Team 7 (nee, nog niet Team 17 - die klok was dus een van de aanwijzingen)

                  Juist. Voor de geinteresseerden nog even de andere hints:

                  Het synthesizergeluid in "Valerie" heeft nogal wat weg van dit intro:



                  De volgende hint slaat op de actrice in 50 Shades of Grey, Dakota Johnson. Haar "papa" (waar Stef Bos over zingt) is Don Johnson, vooral bekend van Miami Vice.

                  Daarna krijgen we een stier (Lamborghini) en een paard (Ferrari): Lt. Don Ferrari rijdt in het spel in een Lamborghini Countach (op de box cover van het spel staat overigens een Ferrari F40 afgebeeld).

                  Daarna zoals gezegd de klok om 7:17u, doelend op Team (1)7.

                  Tenslotte een politieagent met een gouden tand


                  In de chatgroep heb ik nog een aantal hints gestrooid, maar een niet nader bij naam te noemen magische sufkut was zo geweldig om AL MIJN POSTS in die chat te wissen, dus ik vrees dat ik die hints niet allemaal meer uit mijn hoofd weet op te rakelen...

                  Comment


                    Originally posted by Havoc View Post
                    Vergeet back to the future 2 en 3 😁
                    en.. Outrun natuurlijk!!!

                    Comment


                    • Havoc
                      Havoc commented
                      Editing a comment
                      Hoe kan ik die nu vergeten??!!!

                    Originally posted by Megatron View Post

                    Time machine.. dus Future Wars zeker weten.. Time Runners is ook een spel waar je door de tijd heen (lees levels) heen speelt.. Day of the tentacle.. eh.. weet ik er nog meer? Oh.. Time Machine zelf natuurlijk op de Amiga..

                    Maar dit klinkt erg 1-dimensionaal en ik heb het vermoeden dat je meer zoekt dan alleen "the obvious"... toch??
                    Ik zoek inderdaad iets anders. Het is wel “obvious” maar komt niet uit de titel...

                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      Iets heel obvious proberen dan maar:

                      Comment


                        Nope! Zoals ik al zei... het obvious gedeelte komt niet uit de titel!
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          Ok,

                          Ik geef een hint:

                          It's a wonder tall trees ain't layin' down

                          Comment


                          • McVenco
                            McVenco commented
                            Editing a comment
                            Hoi Infant, je maakt het nou niet echt makkelijk met je hints. En dan zeggen dat ik vage hints geef...
                        Working...
                        X