Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by McVenco View Post
    Deuteros: The Next Millennium

    (met wat hulp van the Hall of Light, maar ik herkende dat The Sun dingetje nog vaag van een paar keer dat ik het spel heb gespeeld)

    Helemaal goed!

    Comment


      Nooit gezien of gespeeld. Goede!
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        Sterker nog ... nooit van gehoord ... Havoc moeite waard om te proberen??

        Comment


          Originally posted by LuzUo View Post
          Sterker nog ... nooit van gehoord ... Havoc moeite waard om te proberen??
          Wat mij betreft wel, een van mijn favoriete spellen.

          Comment


            Originally posted by LuzUo View Post
            Kijk dat is nog es(!) een tip ... nou Megatron aan jou de eer om deze in te koppen
            eh.. nee.. ik had de tip niet gezien (druk) en het spel zegt mij ook he-le-maal niks..

            nu is wel McVenco .. bring it on!

            Comment


              Kom op McVenco!
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                McVenco ?

                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  Jaja, rustig maar...


                  Ik ga het eens over een andere boeg gooien. Ik geef (nog) geen plaatje, maar ik begin met een hint. De intromuziek van dit spel doet erg denken aan de intro van dit nummer:

                  Comment


                    Ik herken het maar weet niet welk spel het is. Het eerste dat komt bovendrijven is Super Cars. Dat heb ik nooit gespeeld dus geen idee hoe ik daar bij kom.
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                    • McVenco
                      McVenco commented
                      Editing a comment
                      Met veel fantasie herken ik ook wel iets gelijks in de muziek van Super Cars, in het spel dat ik zoek is het veel herkenbaarder.

                    Turrican?

                    Comment


                    Harlequin! Nooit gespeeld en het is ook background music 04 ipv de intromuziek maar die baslijntjes lijken best opmekaar!

                    Comment


                    • McVenco
                      McVenco commented
                      Editing a comment
                      Eveneens incorrect. Ik post vanavond een tweede aanwijzing...

                    Aanwijzing:



                    Comment


                      Iets voor volwassenen.. Bedroom Olympiad!

                      Comment


                      • McVenco
                        McVenco commented
                        Editing a comment
                        Helaas 🙂

                      Nog een aanwijzing? Okee...

                      Click image for larger version

Name:	Animals___Horses_Horse_and_bull_053795_.jpg
Views:	175
Size:	2.34 MB
ID:	19715

                      Comment


                        Als je mijn gezicht kon zien zou je het vraagteken boven mijn hoofd letterlijk zien groeien

                        Comment

                        Working...
                        X