Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wij zijn los... nieuwe ronde.. nieuwe kansen...

    ik zoek een spel... graag bij de gok ook een redenatie..

    **EDIT** Infant bestaat op een David Hasselhoff versie...

    Click image for larger version  Name:	Radenmaar!.png Views:	1 Size:	820.6 KB ID:	19409
    Last edited by Megatron; 20-11-2018, 14:48.

    Comment


      Ik zal het maar gelijk zeggen. Het is ‘Sword of Sodan’:
      • Heeft een muziekje van DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince
      • Uitgegeven door Discovery dat ook een kuntprogramma met auto’s op televisie spuit
      • The Hoff heeft, zoals iedereen zal beseffen, een derde been dat zijn derde vrouw liefkozend ‘sword’ noemt
      • De achternaam van een van de gaffers van het derde seizoen van Once Upon A Time draagt de achternaam Sodan
      Click image for larger version

Name:	sword_of_sodan_01.png
Views:	76
Size:	15.9 KB
ID:	19411
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        Dit keer niet zo moeilijk! Leisure Suit Larry 4

        motivatie:
        - Larry komt tijdens het achtervolgen op het strand van Malibu een strandwacht tegen die als 2 druppels water lijkt op David Hasselhoff
        - De serie Once Upon a Time is oa geschreven door Edward Kitsis, die ook betrokken was bij het verhaal van Larry 4
        - Larry draagt (als hij het winkelcentrum uitkomt en nieuwe kleding heeft gekocht) een groen/geel gestreept T-shirt
        - De foto van Jeremy kan ik niet echt plaatsen. Maar ik heb Larry 4 ook nooit uitgespeeld.


        Comment


          Originally posted by Ikilledher View Post
          Ik zal het maar gelijk zeggen. Het is ‘Sword of Sodan’:
          • Heeft een muziekje van DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince
          • Uitgegeven door Discovery dat ook een kuntprogramma met auto’s op televisie spuit
          • The Hoff heeft, zoals iedereen zal beseffen, een derde been dat zijn derde vrouw liefkozend ‘sword’ noemt
          • De achternaam van een van de gaffers van het derde seizoen van Once Upon A Time draagt de achternaam Sodan
          Click image for larger version

Name:	sword_of_sodan_01.png
Views:	76
Size:	15.9 KB
ID:	19411
          Zou je mij nog eens (*IS) kunnen vertellen wat die drugs van jou ook alweer waren???

          Comment


            Originally posted by PMS View Post
            Dit keer niet zo moeilijk! Leisure Suit Larry 4

            motivatie:
            - Larry komt tijdens het achtervolgen op het strand van Malibu een strandwacht tegen die als 2 druppels water lijkt op David Hasselhoff
            - De serie Once Upon a Time is oa geschreven door Edward Kitsis, die ook betrokken was bij het verhaal van Larry 4
            - Larry draagt (als hij het winkelcentrum uitkomt en nieuwe kleding heeft gekocht) een groen/geel gestreept T-shirt
            - De foto van Jeremy kan ik niet echt plaatsen. Maar ik heb Larry 4 ook nooit uitgespeeld.

            Ikilledher laat maar... PMS heeft die drugs ook al!!

            Comment


              Click image for larger version

Name:	Hint.PNG
Views:	76
Size:	2.9 KB
ID:	19416
              Laat ik maar eens (hint) een hint geven..

              Comment


                Magic Pockets

                Motivatie? Mwah ... niet nodig... is geen gok

                Ach vooruit ... de motivatie ...
                1. tv biker ... ik zou zeggen de serie Renegade .. da's ook de naam van de publisher van Magic Pockets
                2. Uhmmm kom ik zo op ...
                3. Fresh prince heeft de looks van het karakter in Magic Pockets
                4. Jeremy is presentator van Top Gear... daar doet ook Richard Hammond aan mee ... Richard is de naam van degene die de muziek voor Magic Pockets heeft gedaan

                oh ja oh ja .... "eens (hint)" ... dat moet wel op Magic slaan

                en 2.? Uhmmm Once upon gaat over sprookjes ... magie ... Magic!

                zo goed Megatron ?
                Last edited by LuzUo; 20-11-2018, 23:26.

                Comment


                  Originally posted by LuzUo View Post
                  Magic Pockets

                  Motivatie? Mwah ... niet nodig... is geen gok

                  Ach vooruit ... de motivatie ...
                  1. tv biker ... ik zou zeggen de serie Renegade .. da's ook de naam van de publisher van Magic Pockets
                  2. Uhmmm kom ik zo op ...
                  3. Fresh prince heeft de looks van het karakter in Magic Pockets
                  4. Jeremy is presentator van Top Gear... daar doet ook Richard Hammond aan mee ... Richard is de naam van degene die de muziek voor Magic Pockets heeft gedaan

                  oh ja oh ja .... "eens (hint)" ... dat moet wel op Magic slaan

                  en 2.? Uhmmm Once upon gaat over sprookjes ... magie ... Magic!

                  zo goed Megatron ?
                  1. Renegade.. heel goed!!
                  2. ONCE... in het Nederlands is EENS.. dus Magic weet wat ik daarmee wil zeggen
                  3. Inderdaad!
                  4. Clarkson... Alison Moira Clarkson better known as Betty Boo... Doing the Do!

                  U bent... BRAVO!

                  Comment


                  • LuzUo
                    LuzUo commented
                    Editing a comment
                    Die was top bedacht ... ik ga er effe een nachtje over slapen om een goeie te bedenken....

                  Originally posted by LuzUo View Post
                  Die was top bedacht ... ik ga er effe een nachtje over slapen om een goeie te bedenken....
                  al wakker?

                  Comment


                    Nou en of wakker!!

                    Click image for larger version

Name:	first.PNG
Views:	72
Size:	12.0 KB
ID:	19463

                    Iemand enig idee in welke game deze dame ten tonele verschijnt?

                    Comment


                      Staat ze langs een stoffige weg te juichen in… Turbo Outrun?
                      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                      Comment


                      • LuzUo
                        LuzUo commented
                        Editing a comment
                        Nope

                      Is er een BayWatch game? 🤪
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                      • LuzUo
                        LuzUo commented
                        Editing a comment
                        Je zou het haast gaan denken ... maar er zijn andere games waar dit soort type dames in voor komen ​​​​​​​

                      Het zijn wèl kwaliteitspixels, zeg! Het is geen badpak dus geen BeachVolley of Summer Games. Hoe heet dat spel met dat konijn ook alweer…

                      Click image for larger version

Name:	rogerrabbit06.png
Views:	75
Size:	183.8 KB
ID:	19470
                      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                      Comment


                        Nee nee ... je eerste gok zat meer in de buurt

                        Comment


                          Heb zo'n beetje alles wat me inviel bekeken.. maar nope.. is het een sport spel? niet auto-racen.. ik zie dat even niet als een sport in dit geval.

                          Comment


                          • LuzUo
                            LuzUo commented
                            Editing a comment
                            uhm uhm ... in dat geval is het niet een sport spel
                        Working...
                        X