Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ik durf te stellen dat dit weer eens (niet is) een spel is (niet eens) waar niemand ooit van heeft gehoord en zijn roots in de demoscene heeft... am I close?

    Comment


      Megatron nope.. niet close.. niets met demoscene te maken.. het is een oud amiga 500 adventure die ook op Atari en ms dos is uitgebracht.. en zoals je kan zien point en Click muis interface 😊

      Comment


        Fijne wedstrijd! 😊

        Comment


        • LuzUo
          LuzUo commented
          Editing a comment
          Duszzz??

        LuzUo weet je het nu wellicht?

        Comment


          LuzUo vermoedt dat het Sex Olympics is. Klopt dat?
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


          • LuzUo
            LuzUo commented
            Editing a comment
            Oh ...Ik vermoed dat het Sex Olympics is ... klopt dat?

          doctor dildo, serieus? dit is best een sneu spelletje volgens mij :(

          gelukkig heeft LuzUo het geraden, ben benieuwd naar de volgende plaat!

          Comment


            Ikilledher Ik mis nog even de volledig uitgeschreven naam Maar Ik keur het goed.. je was de eerste dus Jij bent..

            - mee doen is belangrijker dan winnen
            - past bij tegenwoordig in 2018 (Olympische winter spelen)
            - Brad Stallion in Sex Olympics is volledige naam van dit adventure

            Last edited by Magic; 24-02-2018, 20:50. Reason: En ja de naam stond ook in de screenshot goed opgemerkt =)

            Comment


              Originally posted by Magic View Post
              je was de eerste
              Nee, LuzUo. Ik wilde zijn vermoeden enkel bevestigd zien.
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


              • LuzUo
                LuzUo commented
                Editing a comment
                Dit "vermoeden" werd ingestraald ... de bron van die straling is de echte winnaar ... zoals Magic al zei .. sorry Ikilledher ... het is echt jouw beurt

              Goed. Welk Amiga-spel?

              Click image for larger version

Name:	psygnosis.jpg
Views:	108
Size:	38.5 KB
ID:	16751
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                Beste Ikilledher , geachte heer RJ, Is het... Harlequin ?

                Comment


                  Goed! Jij bent!

                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    Waar ken je deze vrouw van? Van welk amiga 500 spel?

                    Comment


                      Supercars 2?

                      Comment


                        Volgende keer weer een moeilijke dit spel echt vaak gespeelt vroegah..

                        goed dus! Jij bent!

                        Comment


                        • LuzUo
                          LuzUo commented
                          Editing a comment
                          Ik ook! Die brede kaaklijn herken ik uit duizenden 😁

                        • Magic
                          Magic commented
                          Editing a comment
                          jij bent dan weer LuzUo

                        Okee dan ... nieuwe dag .. nieuw begin ... nieuwe kans .. deze keer een niet te moeilijke vermoed ik:

                        Click image for larger version

Name:	20180301_070907.jpg
Views:	243
Size:	7.01 MB
ID:	16813

                        Comment

                        Working...
                        X