Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Click image for larger version

Name:	SPEL.jpg
Views:	110
Size:	547.6 KB
ID:	15785

    Comment


      Zo ontzettend na mijn tijd. Ik heb werkelijk geen idee. :-)
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        Joh.. er zitten hier voornamelijk oldskool oude van dagen.. Ik ook geen idee...

        lijkt wel een voorloper van Grand Theft Auto :)

        Comment


          kan iemand dan even de engelse vertalingen van de 3 voorwerpen op mijn eerste foto achter elkaar zetten in google? :(

          Comment


            Met "phone/mobile harness six" kom ik alleen telefoonhoesjes tegen. Ik heb werkelijk geen enkel idee.

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              en toch doe je het goed. vooral als je die laatste niet als som ziet, maar om wat het is. het had net zo goed 12/3 kunnen zijn. of 100/8. of 50/100 voor mijn part.

            Dan is het Shogo: Mobile Armor Division.
            http://hol.abime.net/1912

            Nog nooit van gehoord, en ook ver na mijn tijd :)

            Comment


            • McVenco
              McVenco commented
              Editing a comment
              En ik hou ook helemaal niet van FPS games, dus mijn kennis in dit genre is nihil...

            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              toch goed gevonden :) jij bent.

            Originally posted by Ikilledher View Post
            Zo ontzettend na mijn tijd. Ik heb werkelijk geen idee. :-)
            Dit :-)

            Ik moest nog even denken aan Trapped II van Oxyron, maar dat is het ook niet zo te zien.
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              Originally posted by Magic View Post
              Joh.. er zitten hier voornamelijk oldskool oude van dagen..
              Echt? Heb jij een demografische studie gedaan naar cafébezoekers?
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


              • Magic
                Magic commented
                Editing a comment
                Amiga spellen die in de huidige eeuw zijn gereleased zouden uitgesloten moeten zijn van deelname! :)

              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                Amiga-gebruikers die alleen maar games uit de vorige eeuw kennen zouden uitgesloten moeten zijn van deelname!:)

              Meer 3D dan Castle Master ken ik niet. O ja, Elite is ook 3D.
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment





                McVenco ???

                Comment


                  Komt ie...

                  Click image for larger version

Name:	ffroken.JPG
Views:	109
Size:	2.3 KB
ID:	15870

                  Comment


                    H.E.R.O? Leprechaun? Padvinder? Pestventje? Robin Hood? Marlboro? Brievenbus?

                    Het is vast een educatief spel. Zeker een platformer. Coderkleuren en sprites of bobs geen veelvoud van acht dus een tikkeltje AMOS. Ik denk 1995. Of nee… 1996.
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                      Nee. Nee. Ja. Niet bekend. Nee. Ja. Nee.

                      Nee. Ja. Enigszins, taal is mij niet bekend. Nee. Nee (eerder).

                      Comment


                        Woehoe!! Ik ben blij dat het eindelijk weer eens een "normaal" plaatje is om te raden ... al die rebussen daar ben ik niet goed in ... beetje jammer dat deze me dan totaal niet bekend voorkomt

                        Comment


                          Hint 1:

                          Click image for larger version

Name:	15.jpg
Views:	113
Size:	599.5 KB
ID:	15912

                          Comment


                          • rvo
                            rvo commented
                            Editing a comment
                            dat is niet david hasselhoff.

                          • McVenco
                            McVenco commented
                            Editing a comment
                            Gelukkig niet nee
                        Working...
                        X