Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    I am getting to old for this shit.. hahaha.. echt.. running out of ideas zoals de Duitsers zeggen.. oh wait what?

    Naja, ik ga eens wat bedenken.. maar ik kap even met David Hasselhoff.. Hij is een toffe vent, maar even niet!

    Comment


      Originally posted by Megatron View Post
      maar ik kap even met David Hasselhoff..
      Heel jammer dit!

      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        Ja, sorry Infant.. maar "too much is too mu..." wait what?

        Arghh.. the HOFF!!



        Click image for larger version

Name:	Game OutRun NOT!.jpg
Views:	97
Size:	845.2 KB
ID:	15621

        Comment


          Misschien helpt dit:

          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            Ik denk in eerste instantie aan Loom. X-Wing van LucasArts, vent met een jutezak aan als van een guild. De baleinen van de flat lijken een weefgetouw. Het apparaatje rechtsboven brengt geluiden voort met een bepaalde frequentie gelijk aan de toonhoogtes om het weefgetouw te besturen. David Hasselhoff speelt bij uitstek de gevallen zwaan. De mevrouw linksonder is gewoon reclame voor bekend maandverbandmerk.

            Kortom: Turbo Outrun.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              Originally posted by Ikilledher View Post
              Ik denk in eerste instantie aan Loom. X-Wing van LucasArts, vent met een jutezak aan als van een guild. De baleinen van de flat lijken een weefgetouw. Het apparaatje rechtsboven brengt geluiden voort met een bepaalde frequentie gelijk aan de toonhoogtes om het weefgetouw te besturen. David Hasselhoff speelt bij uitstek de gevallen zwaan. De mevrouw linksonder is gewoon reclame voor bekend maandverbandmerk.

              Kortom: Turbo Outrun.

              Comment


              het doet mij erg denken aan future wars. die flatgebouwen. dat futuristisch gevecht. die stopwatch, want: de ondertitel luidt time travellers.

              maar.. ik kan david hasselhoff niet plaatsen. om die reden denk ik toch aan iets anders..

              is het Robocop?

              Comment


                Heel goed..

                - Flatgebouw.. notabene dezelfde kleur ook nog..
                - (Star)Wars.. wat doet die Hoff nu daar?
                - Horloge van David Hasselhoff.. om KITT te roepen.. de auto van de toekomst..
                - Die dame in het wit is Delphine van de Power Rangers..
                - De heer in het bruin vind je terug in het spel..

                Click image for larger version

Name:	maxresdefault.jpg
Views:	94
Size:	168.5 KB
ID:	15636

                Comment


                • rvo
                  rvo commented
                  Editing a comment
                  ja maar.. ik had het helemaal niet goed :(

                Grappig, toen ik die flats zag dacht ik ook direct 'Future Wars' maar direct daarna '...maar zo simpel zal Megatron het ons niet maken' :-)
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  Ik ben benieuwd wat RvO aan het samenstellen is.
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    Click image for larger version

Name:	jajaja.jpg
Views:	98
Size:	194.2 KB
ID:	15666

                    Comment


                    • rvo
                      rvo commented
                      Editing a comment
                      hint: het is niet een heel oud spel.

                    ...dat maakt het lastig voor mij!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      Ik ga het niet raden.. anders ben ik straks weer.. dus even een anaallisa.. ofzoiets..

                      1. Nokia, Telefoon, Snake, Finland, Onverwoestbaar
                      2. Ridder, Strijders Outfit, Glimmend, Magneet gevoelig, Zwaar!
                      3. 12 door 2 delen.. tja 6.. meer kan ik daar ook niet van maken.

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        mooi! maar neem het iets minder figuurlijk!

                      oke oke! het is een game die de meeste van jullie niet hebben gespeeld.. maar van gehoord toch op z'n minst wel. je hebt er wel wat speciale, overrated hardware voor nodig. en als nu nog niemand het raadt begin ik met screenshots.

                      Comment


                        Laat ik weer eens een gokje doen ... niet op basis van het plaatje maar op basis van wat rvo zegt ... uhm.. Alien breed 3D II The killing grounds

                        Comment

                        Working...
                        X